F1 20211  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.08.2021

Steiner: Ostatnio miewamy zbyt częste i zbyt poważne incydenty

Honda dokonała wymiany jednostki napędowej w bolidzie Verstappena

F3: Hauger wygrywa na mokrym Hungaroringu

Wolff: Jeśli zespół nadal rozwija swój bolid, za rok skończy z deficytem

Tost oczekuje pozostania Gasly'ego i Tsunody w AlphaTauri

Russell zdumiony brakiem awansu do Q2

Wolff: W F1 nie powinno być miejsca dla buczenia

31.07.2021

Bottas radzi buczącym fanom: Zastanówcie się nad sobą

Sainz: Jestem spokojniejszy wiedząc, że była to wina wiatru

Helmut Marko wstawia się za Tsunodą

Nannini wygrywa drugi sprint F3 na Hungaroringu

Ricciardo: Czułem, że moje okrążenie jest naprawdę dobre

Hamilton: Wolna jazda nie była elementem taktyki

Verstappen tłumaczy ukończenie przejazdu na miękkich oponach w Q2

Horner nie widzi problemu w jeździe Hamiltona pod koniec Q3

Hamilton: Buczenie napędza mnie tylko do jeszcze szybszej jazdy

GP Węgier: wyniki kwalifikacji

Hamilton zdobywcą pole position do wyścigu na Hungaroringu

GP Węgier: Hamilton z najlepszym czasem w sobotnim treningu

F3: Iwasa zwycięża na otwarcie weekendu na Węgrzech (akt.)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Hamilton: Powrót do tankowania rozwiązałby problem masy bolidów

Brytyjczyk uważa także, że taki ruch zmniejszyłby presję spoczywającą na Pirelli.
Nataniel Piórkowski, 21 czerwca 2021, wyświetlenia: 1283<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton sugeruje, że powrót do tankowania w trakcie wyścigów mógłby okazać się dobrym rozwiązaniem na rosnącą masę bolidów oraz coraz większą presję wywieraną na Pirelli w zakresie bezpieczeństwa opon.

Jako wyłączny dostawca ogumienia Pirelli często znajduje się w ogniu krytyki kierowców. W ostatnich latach inżynierowie włoskiego koncernu musieli także regularnie mierzyć się z wyzwaniem, jakim było zwiększanie masy konstrukcji oraz generowane przez nie coraz większe obciążenia.

W przyszłym roku wprowadzeniu nowej generacji bolidów będzie towarzyszył kolejny wzrost minimalnej masy. Według siedmiokrotnego mistrza świata rozwiązaniem problemu mógłby okazać się powrót do tankowania w trakcie niedzielnych wyścigów.

„Bolidy stają się coraz cięższe. Nie wiem, kto podejmuje takie decyzje. Potencjalnie w przyszłym roku może być jeszcze gorzej, bo ponownie dostaniemy konstrukcje o większej masie” – wyjaśniał zawodnik Mercedesa podczas GP Francji. „To wszystko sprawia, że Pirelli znajduje się pod dużą presją – muszą nie tylko nadal zapewniać nam osiągi, ale także bezpieczeństwo”.

„Zazwyczaj w naszych rozmowach zawsze prosimy o... Bezpieczeństwo jest tak ważną kwestią a oglądamy coraz więcej takich incydentów. Musimy upewnić się, że pracujemy nad tym, aby w przyszłości do nich nie dochodziło”.

„Jeśli to miałoby oznaczać, że w przyszłym roku moglibyśmy wrócić do tankowania, więc bolidy byłyby automatycznie lżejsze, to nie musielibyśmy kierować tak wysokiej presji na kwestię bezpieczeństwa opon. Kto wie, może byłaby to dobra rzecz”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
31.07.2021  Bottas radzi buczącym fanom: Zastanówcie się nad sobą
31.07.2021  Hamilton: Wolna jazda nie była elementem taktyki
31.07.2021  Horner nie widzi problemu w jeździe Hamiltona pod koniec Q3
31.07.2021  Hamilton: Buczenie napędza mnie tylko do jeszcze szybszej jazdy
31.07.2021  Horner: Komunikat Mercedesa był trochę antagonistyczny
Tagi:
Hamilton L.
Przepisy
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca