F1 20211  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.08.2021

Capito: Hulkenberg jest na liście kandydatów do Williamsa

Marko: Mercedes znalazł więcej mocy

Villeneuve: Stroll mógłby dołączyć do Hamiltona w Mercedesie

Pourchaire weźmie udział w teście Alfy Romeo na Hungaroringu

Brawn chwali walkę Alonso z Hamiltonem

03.08.2021

Ticktum nie jest już kierowcą rozwojowym Williamsa

Silnik z bolidu Leclerca został nieodwracalnie uszkodzony

01.08.2021

Aston Martin zamierza złożyć odwołanie od dyskwalifikacji Vettela

Vettel wykluczony z wyników Grand Prix Węgier

Vettel zagrożony dyskwalifikacją z GP Węgier

Red Bull obawia się utraty kolejnego silnika

Ocon z reprymendą za przegapienie zjazdu do boksów

Vettel ukarany reprymendą po wyścigu o GP Węgier

Verstappen: Straciłem prowadzenie w tabeli przez dziwaczne momenty

Hamilton spotkał się z lekarzem po wyścigu o GP Węgier

Bottas: Biorę całą winę na siebie

Vettel: Czuję lekki niedosyt, ale Esteban zasłużył na zwycięstwo

Ocon: Wróciliśmy tam, gdzie jest nasze miejsce

Norris: Oczekiwałbym więcej po kierowcach z czołówki

Stroll z karą cofnięcia o 5 miejsc na starcie wyścigu na Spa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Schumacher: Muszę zrozumieć jak Mazepin zarządza oponami

Niemiec cały weekend na Silverstone borykał się z wejściem w optymalne okno pracy.
Mateusz Szymkiewicz, 21 lipca 2021, wyświetlenia: 1019<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Mick Schumacher przyznał, że musi zrozumieć w jaki sposób Nikita Mazepin zarządzał oponami w trakcie weekendu na torze Silverstone.

Niemiec podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii przekroczył linię mety na ostatniej pozycji, mając stratę półtorej sekundy do zespołowego partnera. Schumacher znalazł się za jego plecami dwadzieścia okrążeń przed flagą w szachownicę.

Zdaniem juniora Ferrari, porażka na torze z Mazepinem wynikała z gorszego zarządzania oponami, których przez cały weekend nie potrafił zmusić do pracy w optymalnym oknie.

„Niestety ale zmagaliśmy się na każdej mieszance. Musimy to zrozumieć i wrócić mocniejsi. Jako zespół staraliśmy się nie przegrzewać opon na pierwszych trzech okrążeniach. Wyglądało na to, że Nikita był wtedy w stanie naciskać i utrzymywać swoje ogumienie w optymalnym oknie pracy. Muszę to przeanalizować i zrozumieć, ponieważ był duży margines na poprawę” – powiedział Mick Schumacher.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.08.2021  Steiner: Ostatnio miewamy zbyt częste i zbyt poważne incydenty
30.07.2021  Mazepin dementuje spekulacje o zmianach w składzie Haasa
18.07.2021  Ralf Schumacher: Alfa nie będzie lepszą opcją dla Micka
18.07.2021  Steiner: Mazepin ma już kontrakt z Haasem na sezon 2022
15.07.2021  Steiner dementuje spekulacje o odejściu Schumachera z Haasa
Tagi:
Schumacher Mick
Mazepin N.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca