F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Seidl: Trzecie miejsce Norrisa w klasyfikacji nie jest nierealne

Niemiec podkreśla jednak, że McLaren wciąż nie jest w stanie pokonać czołowej dwójki.
Maciej Wróbel, 26 lipca 2021, wyświetlenia: 1030<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef McLarena, Andreas Seidl, uważa, że trzecie miejsce w końcowej klasyfikacji wśród kierowców wcale nie musi być „nierealnym” celem dla Lando Norrisa.

21-latek z Bristolu jest jedną z największych rewelacji sezonu 2021. Kierowca McLarena punktował jak dotąd we wszystkich tegorocznych eliminacjach, przy czym tylko raz – w Hiszpanii – wypadł z czołowej piątki, zajmując ósme miejsce. Najlepszym rezultatem Norrisa jest najniższy stopień podium, na który udało mu się wspiąć trzykrotnie – na Imoli, w Monako i w drugim wyścigu na Red Bull Ringu.

Norris zgromadził dotychczas 113 punktów, które dają mu trzecie miejsce w klasyfikacji kierowców, przed Sergio Perezem z Red Bulla i Valtterim Bottasem z Mercedesa. Andreas Seidl początkowo był nastawiony dość realistycznie do szans Norrisa na utrzymanie tak wysokiej pozycji ze względu na mocne samochody, jakimi dysponują Perez i Bottas.

Teraz jednak Niemiec uważa, że trzecie miejsce jest dobrym celem dla Norrisa, jeśli temu uda się w pozostałych wyścigach utrzymać mocną i równą formę z pierwszej połowy sezonu. „Trudno powiedzieć, czy jest to realistyczny cel, ponieważ samochody Red Bulla i Mercedesa są po prostu lepsze” – powiedział Seidl.

„Valtteri i Checo także zaliczyli świetne wyścigi w tym roku, jak również pokazali na co ich stać w poprzednich latach. Wszystko jednak sprowadza się do mocnych występów Lando wraz z zespołem. Z konkurencyjnym samochodem, jaki mamy w tym roku, udało nam się znaleźć na P3 po dziesięciu wyścigach”.

„Nie jest więc nierealne to, by się utrzymać na tej pozycji, jeśli będziemy w stanie utrzymać taką formę w drugiej połowie sezonu. Musimy szczerze jednak podkreślić, że coś musi pójść nie tak w przypadku jednego z Red Bulli lub Mercedesów, ponieważ sami nie jesteśmy w stanie ich pokonać bazując wyłącznie na naszych osiągach. Takie są fakty i nie możemy o tym zapominać”.

Dzięki czwartej pozycji wywalczonej na Silverstone, Lando Norris został samodzielnym rekordzistą w historii McLarena pod względem ilości wyścigów z rzędu ukończonych na punktowanych pozycjach. Tegoroczne Grand Prix Wielkiej Brytanii było dla Norrisa piętnastym z rzędu wyścigiem z punktami, dzięki czemu odebrał rekord Fernando Alonso z sezonu 2007.

Dobre występy Brytyjczyka zapewniają też McLarenowi trzecią pozycję w klasyfikacji konstruktorów, o którą ekipa z Woking walczy w tym roku z Ferrari. Do Grand Prix Węgier Scuderia przystąpi z piętnastopunktową stratą do McLarena.

Seidl przyznał, że choć McLaren mierzy znacznie wyżej, niż w trzecie miejsce w mistrzostwach, to akceptuje ten fakt ze względu na obecną formę. „Oczywiście budzimy się rano po to, aby w niedziele wygrywać wyścigi” – kontynuuje szef McLarena.

„Na tę chwilę nie jest to możliwe ze względu na nasze osiągi. Będziemy próbować zaliczać lepsze wyścigi pod kątem strategii, osiągów samochodu czy też po prostu szczęścia i unikania kłopotów bardziej niż inni od czasu do czasu”.

„Dzięki tej kombinacji, a także znakomitej postawie kierowców i zespołu na torze i poza nim, znaleźliśmy się w położeniu, w którym jesteśmy obecnie. Będziemy próbować do końca sezonu sprawiać problemy naszym rywalom za każdym razem, gdy przybędziemy na tor” – zakończył Niemiec.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
19.04.2024  Norris: Dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
19.04.2024  Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa
Tagi:
McLaren
Seidl A.
Norris L.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca