F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.04.2024

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC

Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Sainz: Nadal nie wiem dla kogo będę startował w sezonie 2025

Sanchez zostanie dyrektorem technicznym Alpine?

11.04.2024

Alonso: Perspektywa współpracy z Hondą działa na mnie motywująco

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Magnussen wątpi w powrót Haasa do formy w sezonie 2022

Według Duńczyka, większe zespoły mogą w równym stopniu rozwijać obecne i przyszłe bolidy.
Maciej Wróbel, 4 wrze?nia 2021, wyświetlenia: 522<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kevin Magnussen nie sądzi, aby jego były zespół – Haas – był w stanie drastycznie poprawić osiągi przed startem sezonu 2022, w którym w życie wejdzie nowy zestaw regulacji.

Kevin Magnussen ścigał się dla amerykańskiej ekipy w latach 2017-2020, a jego najlepszym sezonem był rok 2018, kiedy to zajął 9. miejsce w końcowej klasyfikacji. Po sezonie 2020 wraz z Romainem Grosjeanem musiał z kolei ustąpić miejsca dwójce debiutantów – Mickowi Schumacherowi i Nikicie Mazepinowi.

Magnussen po odejściu z F1 nie próżnuje – obecnie były kierowca Haasa ściga się w amerykańskiej serii IMSA, gdzie obecnie plasuje się na czwartym miejscu w klasyfikacji generalnej. Duńczyk zaliczył również gościnny start w serii IndyCar, gdzie zastąpił kontuzjowanego Felixa Rosenqvista, a w przyszłym sezonie dołączy do fabrycznego zespołu Peugeota w WEC.

W rozmowie z gazetą Ekstra Bladet Magnussen przyznał, że nie jest szczególnie zainteresowany powrotem do Formuły 1, nawet w charakterze gościa w padoku. „Gdy ktoś płaci mi za to, bym przyjechał, prawdopodobnie przyjadę” – powiedział 28-latek. „Po prostu chodzi o to, że nie muszę tam być”.

„Ciągle jestem w kontakcie z niektórymi mechanikami. Od czasu do czasu prześlę też Guntherowi [Steinerowi] jakąś wredną emotikonkę” – żartuje Magnussen.

Nowi kierowcy Haasa – Schumacher i Mazepin – borykają się w sezonie 2020 z bardzo niekonkurencyjnym i nierozwijanym bolidem VF-21, przez co nie są w stanie nawiązać równorzędnej walki z innymi kierowcami.

Zapytany o to, jak się czuje, widząc innych kierowców w jego dawnym zespole, Magnussen odparł: „Prawie nie chcę o tym mówić, ale jest mi ich żal, nawet jeśli jestem bardzo wdzięczny za to, co ten zespół mi dał. Nigdy nawet nie mógłbym pomyśleć o tym, by powiedzieć cokolwiek złego na Haasa. Po prostu uważam, że to wielka szkoda, oni zasługują na więcej”.

Haas całkowicie zaprzestał rozwoju tegorocznej konstrukcji i bardzo wcześnie podjął decyzję o przerzuceniu wszystkich zasobów na kolejny rok. Koncentracja zespołu spoczywa obecnie na budowie nowego samochodu, który opracowywany jest w odrębnej placówce w Maranello.

„Mam nadzieję, że dokonają skoku, jakiego potrzebują” – kontynuuje Duńczyk. „Jest jednak całkiem jasne, że w ostatnich dwóch sezonach, wliczając w to obecny, ten zespół za bardzo skupił się na patrzeniu naprzód. Problem polega na tym, że wielkie zespoły mogą postawić na nowy sezon dokładnie tyle samo co oni, jednocześnie w takim samym stopniu koncentrując się na obecnym sezonie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.04.2024  Kierowcy podzieleni w sprawie kary dla Alonso z Melbourne
14.03.2024  Hulkenberg: Odwdzięczę się Magnussenowi przy następnej okazji
28.11.2023  Magnussen: Nie zamierzam krytykować Haasa
26.10.2023  Steiner: Idziemy w dobrym kierunku
22.10.2023  Magnussen i Hulkenberg dołączą do Astonów w alei serwisowej
Tagi:
Magnussen K.
Haas

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca