F1 20211  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.09.2021

Horner: Na kolejnych torach szanse z Mercedesem wyniosą pół na pół

Alonso: W takich wyścigach zawsze brakuje mi szczęścia

Russell: Rozumiem ból Norrisa po straconej szansie na wygraną

Giovinazzi przejechał całe GP Rosji bez komunikacji radiowej

26.09.2021

Sainz: Myślałem, że wszystko zmierza w złym kierunku

Horner: To Max zadecydował o założeniu przejściowych opon

Norris z reprymendą za przekroczenie linii zjazdu do boksów

Wolff: Byliśmy pewni decyzji o zjeździe po przejściowe opony

Seidl: Mogliśmy być bardziej asertywni w stosunku do Norrisa

Verstappen: Na pewno nie spodziewałem się takiego rezultatu

Norris zdruzgotany utratą szansy na zwycięstwo w GP Rosji

Hamilton wdzięczny Mercedesowi za decyzję o wymianie opon

Hamilton wygrywa po raz setny w dramatycznym wyścigu

GP Rosji: wyniki wyścigu

GP Rosji: najszybsze okrążenia w wyścigu

Piastri wygrywa główny wyścig F2 w Rosji

Giovinazzi z karą za wymianę przekładni przed wyścigiem w Soczi

Wolff: Nie będę zaskoczony, jeśli Russell będzie liderem po starcie

Freddie Hunt: Verstappen przypomina mi ojca bardziej niż Hamilton

RaceFans: Porsche rozważa zaangażowanie w F1 z fabrycznym zespołem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Wolff gotowy wesprzeć starania VW związane z wejściem do F1

Mercedes ma być coraz bliżej udzielenia zgody na rezygnację z MGU-H.
Mateusz Szymkiewicz, 13 wrze?nia 2021, wyświetlenia: 966<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Toto Wolff potwierdził, że Mercedes jest gotowy pójść na kompromis, który umożliwi Grupie Volkswagen wejście do Formuły 1 od sezonu 2026.

Na torze Monza doszło do kluczowych ustaleń dotyczących kolejnej generacji układów napędowych. Producenci mieli zgodzić się na opóźnienie debiutu nowych silników o rok, natomiast większość opowiedziała się za porzuceniem generatora energii cieplnej.

Jedynym zwolennikiem ewolucji obecnych układów ma być Mercedes, jednakże Toto Wolff deklaruje, iż w obliczu szansy na wejście Grupy Volkswagen do Formuły 1 jest gotowy na kompromis. Spekuluje się, iż producent z Wolfsburga dysponuje już wstępnym porozumieniem z Red Bullem.

„Mercedes deklaruje gotowość do kompromisu, by móc przywitać Grupę Volkswagen w Formule 1. Jesteśmy gotowi porzucić MGU-H jeżeli znajdziemy porozumienie w innych obszarach. Nie mogę mówić w imieniu innych, ale Mercedes chciałby zobaczyć Volkswagena w F1. Mimo to konieczne są ustalenia w pozostałych kwestiach. Jeżeli producenci nie wypracują jasnego stanowiska, wówczas FIA oraz FOM prawdopodobnie zaprezentują własny kształt przepisów na sezon 2026” – powiedział Toto Wolff na łamach Speed Week.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.09.2021  Wolff: Byliśmy pewni decyzji o zjeździe po przejściowe opony
26.09.2021  Wolff: Nie będę zaskoczony, jeśli Russell będzie liderem po starcie
26.09.2021  Mercedes rozważa wymianę silnika w samochodzie Hamiltona?
25.09.2021  Wolff: Nawet bez błędu Lewisa bylibyśmy na straconej pozycji
24.09.2021  Wolff spodziewa się kolejnych kolizji Verstappena i Hamiltona
Tagi:
Wolff T.
Volkswagen
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca