F1 20211  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.10.2021

Kierowcy zgadzają się na nowe przepisy odnośnie żółtych flag

AMuS: Umowa Andrettiego z Sauberem nie dojdzie do skutku

Norris: Wyglądałem jak idiota hamując na tarkach

Symonds: Nowe bolidy F1 wcale nie muszą być wolniejsze od obecnych

Hamilton: Przed drugim treningiem straciliśmy grunt pod nogami

Mercedes nie wyklucza kolejnej wymiany silnika w bolidzie Hamiltona

Perez obawia się zagrożenia ze strony Mercedesa

22.10.2021

GP USA: Perez najszybszy w popołudniowych zajęciach

Wolff: Jednostki Mercedesa nie mają odpowiedniej wytrzymałości

Władze GP USA przekonane o długiej obecności w kalendarzu F1

Mercedes wyposażyl Bottasa w szósty silnik spalinowy

GP USA: Mercedesy dominują w pierwszym treningu

Russell rozpocznie wyścig w Teksasie z końca stawki

Russell: Z tym weekendem wiązane są duże oczekiwania

Bottas: Ostatnie postępy wynikają z pracy nad ustawieniami

Logan Sargeant dołączył do akademii kierowców Williamsa

Steiner: Andretti w przeszłości był zainteresowany przejęciem Haasa

21.10.2021

Verstappen odmówił udziału w czwartym sezonie "Jazdy o życie"

Sydney podjęło starania o przejęcie organizacji GP Australii

Ricciardo: Oswoiłem się z myślą, że wciąż nie zdobyłem tytułu w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Seidl: Mogliśmy być bardziej asertywni w stosunku do Norrisa

"Wina nie spoczywa tylko na nim, ale także na zespole".
Nataniel Piórkowski, 26 wrze?nia 2021, wyświetlenia: 1449<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Andreas Seidl potwierdza, że McLaren mógł wykazać się większą asertywnością wobec Lando Norrisa, który pomimo nadciągającego deszczu nie chciał zjechać do boksów po przejściowe ogumienie.

Początkowo wiele wskazywało na to, że Brytyjczyk zdoła utrzymać prowadzenie i pokona Lewisa Hamiltona.

Gdy warunki na torze stawały się coraz gorsze, Hamilton otrzymał przejściowe ogumienie Pirelli, podczas gdy Norris pozostał przy slickach. Na 51. okrążeniu 21-latek całkowicie stracił kontrolę na śliskiej nawierzchni, oddając pozycję lidera w ręce lidera klasyfikacji generalnej.

„Lando wie, że to część gry, ale także szerszego procesu nauki. Jednakże wina nie spoczywa tylko na nim, ale także na zespole” – przekonywał szef teamu McLarena, Andreas Seidl.

„Jestem zdania, że zawsze istnieje szansa przekonania kierowcy do zmiany zdania na podstawie informacji, które otrzymujemy. Tutaj jednak – koniec końców – wspólnie postanowiliśmy, aby pozostać na torze”.

„Słuchając radia Lewisa byliśmy świadkami podobnych dyskusji. Oni także nie byli pewni. Lewis miał tę przewagę, że mógł poczekać i zobaczyć, co robimy i odpowiedzieć alternatywnym scenariuszem. W tamtym momencie jechał na drugim miejscu. My nie mieliśmy tego luksusu. Chcieliśmy walczyć o zwycięstwo, dlatego razem zadecydowaliśmy o zostaniu na torze. Nie wyszło”.

Zapytany o to, czy żałuje decyzji o pozostaniu na slickach, Seidl odparł: „Dojechaliśmy do mety na siódmym miejscu, więc teraz tego żałujemy!”.

„Decyzja została podjęta w porozumieniu zespołu, kierowcy i stanowiska przy ścianie serwisowej. W porównaniu do innych zespołów nie poradziliśmy sobie z nią zbyt dobrze. Przeanalizujemy to, co się stało, wyciągniemy wnioski i następnym razem postaramy się zrobić to lepiej”.

Niemiec pochwalił dotychczasowe osiągnięcia Norrisa, który wciąż znajduje się u progu kariery w Formule 1. „Poza tymi dwoma, trzema ostatnimi okrążeniami, to co widzieliśmy z jego strony – pole position, tempo w wyścigu – jest naprawdę imponujące, jak na trzeci rok startów w F1”.

„Dlatego musimy oczywiście wspólnie zbadać, co mogliśmy dzisiaj zrobić lepiej. Trzeba wyciągnąć z tego wnioski i jest to pierwsza rzecz, którą robimy, niezależnie od wyników wyścigowego weekendu. Ale równie ważne jest to, aby zebrać wszystkie pozytywy z tego Grand Prix i w Turcji wrócić do walki z jeszcze większą siłą”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.10.2021  Hulkenberg przetestuje z McLarenem samochód IndyCar
26.09.2021  Wolff: Byliśmy pewni decyzji o zjeździe po przejściowe opony
26.09.2021  Norris zdruzgotany utratą szansy na zwycięstwo w GP Rosji
20.09.2021  McLaren: Dublet na Monzy nie może przysłonić osiągów z Zandvoort
20.09.2021  Sainz: Cieszę się ze zwycięstwa McLarena na Monzy
Tagi:
McLaren
Seidl A.
Norris L.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca