F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Seidl: Mogliśmy być bardziej asertywni w stosunku do Norrisa

"Wina nie spoczywa tylko na nim, ale także na zespole".
Nataniel Piórkowski, 26 wrze?nia 2021, wyświetlenia: 1511<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Andreas Seidl potwierdza, że McLaren mógł wykazać się większą asertywnością wobec Lando Norrisa, który pomimo nadciągającego deszczu nie chciał zjechać do boksów po przejściowe ogumienie.

Początkowo wiele wskazywało na to, że Brytyjczyk zdoła utrzymać prowadzenie i pokona Lewisa Hamiltona.

Gdy warunki na torze stawały się coraz gorsze, Hamilton otrzymał przejściowe ogumienie Pirelli, podczas gdy Norris pozostał przy slickach. Na 51. okrążeniu 21-latek całkowicie stracił kontrolę na śliskiej nawierzchni, oddając pozycję lidera w ręce lidera klasyfikacji generalnej.

„Lando wie, że to część gry, ale także szerszego procesu nauki. Jednakże wina nie spoczywa tylko na nim, ale także na zespole” – przekonywał szef teamu McLarena, Andreas Seidl.

„Jestem zdania, że zawsze istnieje szansa przekonania kierowcy do zmiany zdania na podstawie informacji, które otrzymujemy. Tutaj jednak – koniec końców – wspólnie postanowiliśmy, aby pozostać na torze”.

„Słuchając radia Lewisa byliśmy świadkami podobnych dyskusji. Oni także nie byli pewni. Lewis miał tę przewagę, że mógł poczekać i zobaczyć, co robimy i odpowiedzieć alternatywnym scenariuszem. W tamtym momencie jechał na drugim miejscu. My nie mieliśmy tego luksusu. Chcieliśmy walczyć o zwycięstwo, dlatego razem zadecydowaliśmy o zostaniu na torze. Nie wyszło”.

Zapytany o to, czy żałuje decyzji o pozostaniu na slickach, Seidl odparł: „Dojechaliśmy do mety na siódmym miejscu, więc teraz tego żałujemy!”.

„Decyzja została podjęta w porozumieniu zespołu, kierowcy i stanowiska przy ścianie serwisowej. W porównaniu do innych zespołów nie poradziliśmy sobie z nią zbyt dobrze. Przeanalizujemy to, co się stało, wyciągniemy wnioski i następnym razem postaramy się zrobić to lepiej”.

Niemiec pochwalił dotychczasowe osiągnięcia Norrisa, który wciąż znajduje się u progu kariery w Formule 1. „Poza tymi dwoma, trzema ostatnimi okrążeniami, to co widzieliśmy z jego strony – pole position, tempo w wyścigu – jest naprawdę imponujące, jak na trzeci rok startów w F1”.

„Dlatego musimy oczywiście wspólnie zbadać, co mogliśmy dzisiaj zrobić lepiej. Trzeba wyciągnąć z tego wnioski i jest to pierwsza rzecz, którą robimy, niezależnie od wyników wyścigowego weekendu. Ale równie ważne jest to, aby zebrać wszystkie pozytywy z tego Grand Prix i w Turcji wrócić do walki z jeszcze większą siłą”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
19.04.2024  Norris: Dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
19.04.2024  Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa
18.04.2024  Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024
Tagi:
McLaren
Seidl A.
Norris L.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca