F1 20211  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.11.2021

Horner: Nowa umowa pozwoliła Perezowi rozwinąć skrzydła

Vasseur: Sponsorzy dobijają się do Alfy po zatrudnieniu Zhou

Torrent: Catalunya rywalizowała o GP Hiszpanii z Madrytem

Raikkonen: Obecny kalendarz nie stawia większych wymagań

Zmiany w stawce Formuły 2 przed weekendem w Arabii Saudyjskiej

29.11.2021

Sainz: Tor w Dżuddzie zbliży do siebie środek stawki

Capito ucina spekulacje łączące Grupę Volkswagen z Williamsem

Dmitrij Mazepin: Sfinansowałem budowę nowego podwozia Haasa

Verstappen: Tarcia na finiszu sezonu są czymś normalnym

Yamamoto: Red Bull i Honda nie mają już przewagi nad Mercedesem

Capito: Russell rzuci wyzwanie Hamiltonowi w sezonie 2022

28.11.2021

Zmarł Sir Frank Williams

Capito: Grupa VW nie marnowałaby czasu na niepoważne rozmowy z F1

Dmitrij Mazepin: Nadal jestem zainteresowany przejęciem zespołu F1

27.11.2021

Ocon: Wystarczyły drobne zmiany

26.11.2021

Perez: Gasly zasługuje na kolejną szansę w topowym zespole

Steiner: To była najbardziej wymagająca seria wyścigów w historii

Masi broni powolnych decyzji sędziów

Tor Catalunya pozostaje w kalendarzu F1 do 2026 roku

24.11.2021

Grand Prix Kataru może zostać przeniesione do Dohy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Symonds: Nowe bolidy F1 wcale nie muszą być wolniejsze od obecnych

"Już pod koniec kampanii może okazać się, że ich osiągi będą na równi z tegorocznymi".
Nataniel Piórkowski, 23 pa?dziernika 2021, wyświetlenia: 552<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Przyszłoroczne bolidy Formuły 1 mogą nie okazać się znacznie wolniejsze od obecnej generacji konstrukcji – sugeruje Pat Symonds.

Pośród komentatorów i ekspertów panuje przekonanie, że przyszłe konstrukcje, zaprojektowane na podstawie nowego regulaminu technicznego, będą wolniejsze od obecnych. Z drugiej jednak strony dzięki szeregowi rozwiązań mają umożliwiać bliższą walkę na torze.

Max Verstappen przyznał już nawet, że będzie mu brakować „szybkich czasów okrążeń i prędkości”. Dodał jednak, że nie spodziewa się tęsknić za sytuacjami, w których „nie jest w stanie jechać blisko innych kierowców”.

Dyrektor techniczny Formuły 1 – Pat Symonds, stara się łagodzić niepokój kierowców i fanów. „Możemy sobie wyobrazić, że na początku sezonu nowe bolidy będą średnio o pół sekundy wolniejsze od obecnych”.

„Już pod koniec kampanii może okazać się jednak, że ich osiągi będą na równi z tegorocznymi. Używam trybu przypuszczającego, ponieważ nie wiemy jeszcze, na jakie tempo rozwoju pozwolą nowe regulacje”.

Zdaniem brytyjskiego inżyniera w średnio-szybkich i szybkich zakrętach nowe bolidy mogą być nawet szybsze od tegorocznych, z uwagi na zastosowanie efektu Venturiego. Jednocześnie prędkości maksymalne ulegną obniżeniu.

„Nie martwimy się o czasy okrążeń. Najważniejszą kwestią jest dla nas lepsze ściganie” – podkreślił Symonds.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.11.2021  Masi broni powolnych decyzji sędziów
21.11.2021  Wolff: Nie nadążamy za plotkami rozgłaszanymi przez Red Bulla
20.11.2021  Wolff: Stanowisko sędziów otwiera drogę do "brudniejszej jazdy"
20.11.2021  Hamilton: Możemy dostawać różne werdykty, zależnie od sędziów
20.11.2021  Horner: FIA wprowadzi nowy test elastyczności tylnych skrzydeł
Tagi:
Przepisy
Symonds P.
F1 ogólnie
Verstappen M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca