F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ocon: Nierówności COTA doprowadziły bolidy na granicę wytrzymałości

Z kolei Gasly sugeruje, że awaria zawieszenia była efektem dobicia do asfaltu.
Mateusz Szymkiewicz, 26 pa?dziernika 2021, wyświetlenia: 1671<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Esteban Ocon uważa, że nierówności toru w Austin doprowadziły bolidy Formuły 1 do granic wytrzymałości.

W trakcie weekendu w Teksasie wielu kierowców zwracało uwagę na wyboje, które podczas szybkich przejazdów uszkadzały samochody. Red Bull po trzeciej sesji treningowej musiał wzmocnić konstrukcję tylnego skrzydła, natomiast w wyścigu usterki po dobiciu do asfaltu wyeliminowały duet Alpine.

„Byliśmy na limicie niezawodności” – powiedział Esteban Ocon. „Jeżeli za rok sytuacja na torze będzie postępowała w tym kierunku, samochody będą narażone na poważne problemy. Podczas wolnej jazdy nie ma dużego problemu. Mimo to kiedy zaczynasz jechać maksymalnym tempem, podłoga i zawieszenie zaczynają bardzo mocno dobijać. Inżynierom zapala się wtedy czerwone światło i nie jest to zbyt mile widziane przy wysokim poziomie paliwa. Tor musi przejść pewne naprawy przed kolejną edycją”.

Po awarii zawieszenia z Grand Prix Stanów Zjednoczonych pożegnał się również Pierre Gasly. „Nie wiem czy to był efekt jazdy po nierównościach, albo czy problem był naszą winą. Doszło do usterki zawieszenia, która mocno dała się we znaki okrążenie później. Wyboje na torze są zbyt agresywne dla samochodów i niestety, ale mogły przyczynić się do uszkodzeń” – dodał zawodnik AlphaTauri.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza
08.04.2024  Alpine liczy się z utratą Ocona i Gasly'ego po sezonie 2024
05.04.2024  Ocon: Nasze poprawki nie przyniosą rewolucji
14.03.2024  Ocon zdradził kiedy Alpine odkryło problemy z bolidem A524
01.03.2024  Ocon: Alpine musi przebrnąć przez trudny początek sezonu
Tagi:
Ocon E.
Gasly P.
Austin

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca