|
|
|
|
|
|
Ocon: Nierówności COTA doprowadziły bolidy na granicę wytrzymałości |
Z kolei Gasly sugeruje, że awaria zawieszenia była efektem dobicia do asfaltu. |
|
•Mateusz Szymkiewicz, 26 pa?dziernika 2021, wyświetlenia: 1671 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Esteban Ocon uważa, że nierówności toru w Austin doprowadziły bolidy Formuły 1 do granic wytrzymałości.
W trakcie weekendu w Teksasie wielu kierowców zwracało uwagę na wyboje, które podczas szybkich przejazdów uszkadzały samochody. Red Bull po trzeciej sesji treningowej musiał wzmocnić konstrukcję tylnego skrzydła, natomiast w wyścigu usterki po dobiciu do asfaltu wyeliminowały duet Alpine.
„Byliśmy na limicie niezawodności” – powiedział Esteban Ocon. „Jeżeli za rok sytuacja na torze będzie postępowała w tym kierunku, samochody będą narażone na poważne problemy. Podczas wolnej jazdy nie ma dużego problemu. Mimo to kiedy zaczynasz jechać maksymalnym tempem, podłoga i zawieszenie zaczynają bardzo mocno dobijać. Inżynierom zapala się wtedy czerwone światło i nie jest to zbyt mile widziane przy wysokim poziomie paliwa. Tor musi przejść pewne naprawy przed kolejną edycją”.
Po awarii zawieszenia z Grand Prix Stanów Zjednoczonych pożegnał się również Pierre Gasly. „Nie wiem czy to był efekt jazdy po nierównościach, albo czy problem był naszą winą. Doszło do usterki zawieszenia, która mocno dała się we znaki okrążenie później. Wyboje na torze są zbyt agresywne dla samochodów i niestety, ale mogły przyczynić się do uszkodzeń” – dodał zawodnik AlphaTauri.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|