F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2024

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Laudenbach: Formuła 1 spełniła warunki Porsche

Niemiecki producent ponagla jednak serię do podjęcia wiążących decyzji ws. silników.
Mateusz Szymkiewicz, 2 listopada 2021, wyświetlenia: 2842<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Wiceprezes Porsche Motorsport – Thomas Laudenbach, potwierdził, że Formuła 1 spełniła wymagania producenta w związku z planowanym dołączeniem do stawki.

Na 2026 rok szykowana jest nowa generacja jednostek napędowych, która będzie pozbawiona generatora energii cieplnej (MGU-H). Podczas dotychczasowych dyskusji oprócz aktualnych producentów, obecni byli również przedstawiciele Grupy Volkswagen z ramienia Audi oraz Porsche.

Zrozumiałe, że największe zainteresowanie wykazuje koncern ze Stuttgartu, który miał już gotowy prototyp silnika na 2021 rok w związku z wcześniej planowaną rewolucją. Porsche dostosowało wówczas pakiet z Długodystansowych Mistrzostw Świata do wymagań Formuły 1.

Nowo mianowany wiceprezes Porsche Motorsport – Thomas Laudenbach, potwierdził, że Formuła 1 spełniła zdecydowaną większość żądań producenta przed sezonem 2026. Niemiecki koncern ma przede wszystkim naciskać na zwiększenie elektryfikacji, a także wprowadzenie technologii bardziej przystępnej samochodom seryjnym.

„Jeżeli spojrzymy w kierunku przyszłości oraz tego, co producenci ogłaszają w kontekście elektrycznych pojazdów, istotne jest dla nas, by Formuła 1 zrobiła krok w kierunku elektryfikacji” – powiedział Laudenbach dla Motorsport.com. „Rozumiemy jednak, że pójście w kierunku samochodów z samymi akumulatorami jest na tym etapie niemożliwe. Mimo to należy zwiększyć nacisk na silnik elektryczny przy tworzeniu nowej jednostki napędowej. To dla nas ważne. Jeżeli jako producent chcesz pokazać się w sportach motorowych, musisz utrzymać związek z tym co prezentujesz na drogach. Z tego co mi wiadomo, FIA uczyniła wielki krok w tym kierunku. Będzie to pomocne”.

„Nie jest to tajemnica, że myślimy o Formule 1. Nie jest też tajemnicą, że prowadzimy dialog z FIA i mamy bardzo poważne rozważania. Mimo to decyzja jeszcze nie zapadła. Jeśli chodzi o F1, to wiele rzeczy idzie w dobrym kierunku. Coraz ważniejsza staje się elektryfikacja oraz elektryczna część jednostki. Poza tym chcemy zobaczyć więcej standardowych elementów silnika. Wiele czynników musi się ze sobą zgrać”.

„Jedno jest jasne, jeżeli już zapadnie decyzja, to nie możemy zbyt długo czekać, ponieważ chcąc przystąpić do rywalizacji w 2025 roku, musisz rozpocząć pracę w konkretnym momencie. Jeżeli ktoś myśli o wejściu do mistrzostw jako dostawca jednostek, musi dojść do poważnej zmiany zasad, by także inni musieli postawić krok w nowym kierunku. Poza tym nie jest tajemnicą, że Formuła 1 to właściwy wybór, jeżeli weźmiemy pod uwagę PR, liczbę kibiców oraz wartość marketingową. To wyjątkowo dobra seria w porównaniu do reszty. Nie mamy żadnych wątpliwości”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC
22.03.2024  Sebastian Vettel przetestuje prototyp Porsche 963
19.01.2024  Dreiser: Formuła 1 nie jest w planach Porsche na najbliższe lata
16.01.2024  Jakub Maciejewski mistrzem PESCP
10.01.2024  Finał PESCP już dzisiaj!
Tagi:
Porsche
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca