Embed from Getty Images
La Gazzetta dello Sport informuje, że Ferrari może utracić tytularny sponsoring koncernu Philip Morris.
Amerykański gigant działający w branży tytoniowej współpracuje ze Scuderią od 1973 roku. Aktualnie koncern promuje na samochodach zespołu inicjatywę Mission Winnow, która ma wskazywać na alternatywy dla tradycyjnych papierosów.
Mimo to rygorystyczne przepisy w wielu krajach zmuszały Philip Morris do rezygnacji z ekspozycji, co po kilku latach stawia znak zapytania nad dalszym sensem współpracy. Według
La Gazzetta dello Sport, koncern aktualnie wspiera Ferrari kwotą na poziomie 125 milionów euro rocznie. W ramach nowej umowy, która może obowiązywać od 2022 roku, Philip Morris miałby pozostać w zespole jako jeden z mniejszych sponsorów.
„Porozumienie wygasa z końcem roku, jednakże prowadzimy już rozmowy z Philip Morris. Nasze relacje są dobre i zobaczymy w jaką stronę to pójdzie w najbliższych miesiącach. Dalsza współpraca jest bardzo prawdopodobna, ale zakładam, że nie obejmie ona tytularnego sponsoringu” – powiedział Mattia Binotto, szef Ferrari.