F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Nie nadążamy za plotkami rozgłaszanymi przez Red Bulla

Szef Mercedesa zbagatelizował znaczenie nowego testu obciążeniowego tylnego skrzydła.
Nataniel Piórkowski, 21 listopada 2021, wyświetlenia: 1121<< | lista | T- | T+ | >>

Toto Wolff przyznał, że jest coraz bardziej poirytowany zachowaniem przedstawicieli Red Bulla, którzy regularnie kwestionują legalność bolidów Mercedesa.

Team z Milton Keynes sugeruje od pewnego czasu, iż Mercedes korzysta z elastycznego tylnego skrzydła. Ma ono odkształcać się przy wyższych prędkościach redukując opór aerodynamiczny i poprawiając osiągi na prostych a jednocześnie wciąż gwarantować optymalny docisk w wolniejszych sekcjach.

Dopytywany o potencjalny protest Red Bulla, Wolff stwierdził: „Nie wiem co planują. Nie nadążam za ich tokiem rozumowania. Zachowują się nieobliczalnie, ale w porządku. Nie chcę dolewać oliwy do ognia. Staramy się myśleć o sobie, wykonywać możliwie jak najlepszą pracę. Wciąż tracimy 14 punktów [do Verstappena], więc w niedzielę musimy pojechać dobry wyścig. Tylko to się liczy”.

Podczas GP Kataru FIA wprowadziła nowy test obciążeniowy tylnych skrzydeł, dzięki któremu ma być możliwe oszacowanie ich elastyczności. Model Mercedesa przeszedł kontrolę bez zastrzeżeń ze strony delegata technicznego. Komentując te doniesienia Christian Horner stwierdził, że prędkość Srebrnych Strzał na prostych jest pod kontrolą a dodatkowy test spełnia swe zadanie.

Wolff zbagatelizował starania teamu z Milton Keynes. „Myślę, że FIA próbuje tutaj nowy test obciążeniowy, także w perspektywie przyszłego roku. Chcą mieć coś bardziej wytrzymałego i sprawdzić, jak bardzo odkształca się skrzydło. Nie ma o tym jednak mowy w przepisach, nie ma w tym zakresie żadnej dyrektywy technicznej. To raczej coś w rodzaju eksperymentu”.

Austriak odrzucił także sugestie o tym, że w Katarze różnica w prędkościach notowanych przez Mercedesa i Red Bulla nie jest już tak znacząca, jak miało to miejsce w Brazylii.

„Czy Red Bull zaprezentował jakieś dane lub fotografie dotyczące osiągów na prostych? Na torze w Katarze moc ma mniejsze znaczenie. Szczerze mówiąc myślę, że wykonali dobrą robotę i pomimo tego, że stosują tutaj większe skrzydło, odnotowują takie same prędkości jak my”.

„Cieszę się ich szczęściem. Przed nami Arabia Saudyjska, więc kto wie? Może znowu usłyszymy jakieś komentarze. Wszystkie te debaty... Nie mogę już ich śledzić. Podjąłem decyzję, dla siebie i dla zespołu, że nie możemy po prostu... Mamy problem z tym, aby cały czas komentować plotki, które wychodzą z ich obozu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2024  Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach
18.04.2024  AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją
18.04.2024  Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem
15.04.2024  Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?
06.04.2024  Hamilton: Skończyłem z przypadkowymi zmianami w ustawieniach
Tagi:
Mercedes
Wolff T.
Red Bull
FIA
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca