F1 20211  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.01.2022

Mike Krack mianowany nowym szefem Astona Martina

Motorsport.com: Aston próbował zablokować treningi dla debiutantów

R. Schumacher: Vettel mógłby zastąpić Hamiltona w Mercedesie

Maserati nie wyklucza przywrócenia zespołu Formuły 1

Aston Martin AMR22 zostanie zaprezentowany 10 lutego

13.01.2022

Norris: Liczę na zaciętą walkę z Russellem

FIA potwierdza wszczęcie analizy ws. GP Abu Zabi 2021

Marcin Budkowski ustąpił z funkcji dyrektora wykonawczego Alpine

W piątek ma dojść do rozmowy Bin Sulayema z Wolffem

12.01.2022

Dochodzenie ws. GP Abu Zabi ma zakończyć się na początku lutego

Robert Kubica kierowcą Prema Orlen Teamu w WEC

11.01.2022

Marcus Armstrong opuścił Akademię Kierowców Ferrari

Ocon: Wiele się nauczyłem od Alonso w sezonie 2021

Ecclestone: Vettel powinien wrócić do Red Bulla

Perez: Rozważałem odejście z Formuły 1 po sezonie 2020

Hulkenberg: Nowe samochody będą bardzo szybkie

10.01.2022

Binotto: Masi miał w Abu Zabi najtrudniejszą pracę na świecie

09.01.2022

Capito: Zatrudnienie Albona w Williamsie było prostsze niż się wydaje

Raikkonen: Możliwe, że już nigdy nie pojawię się w padoku F1

Vasseur: Bottas będzie dobrym nauczycielem dla Zhou

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Raikkonen: Obecny kalendarz nie stawia większych wymagań

Fin przyznał, że dwadzieścia lat temu zespoły był równie mocno obciążone sesjami testowymi.
Mateusz Szymkiewicz, 30 listopada 2021, wyświetlenia: 1154<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kimi Raikkonen nie uważa, by aktualny kalendarz Formuły 1 stawiał przed zespołami większe wymagania niż dwadzieścia lat temu.

Fin debiutował w mistrzostwach w 2001 roku, kiedy to było zaplanowanych siedemnaście eliminacji. Kierowca Alfy Romeo poproszony o porównanie do obecnej sytuacji z dwudziestoma dwoma wyścigami, zwrócił uwagę na liczne sesje testowe organizowane wówczas między Grand Prix.

„W tamtych czasach organizowaliśmy testy między wyścigami. Uważam, że obecnie sytuacja wygląda lepiej, jeżeli możemy częściej się ścigać i mamy kilka dni dla siebie między weekendami. Tamten układ w żaden sposób nie pozwalał na relaks, po prostu rzadziej się ścigaliśmy” – powiedział Kimi Raikkonen.

42-latek zapytany, jak poradził sobie z potrójną rundą w Meksyku, Brazylii oraz Katarze, odpowiedział: „Wracałem do domu po każdym z tych wyścigów. Miałem dla siebie tylko dwa dni, jednakże cieszyłem się tym czasem i nawet jetlag nie był dla mnie problemem. Oczywiście, wiele osób jak mechanicy muszą pracować całymi dniami, szczególnie kiedy przyjeżdżają samochody. Wtedy są na torze do bardzo późna, nawet do nocy jak w Brazylii. Dla nich to trudna sytuacja”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.01.2022  Raikkonen: Możliwe, że już nigdy nie pojawię się w padoku F1
26.12.2021  Vasseur: Byłem otwarty na rozmowy kontraktowe z Raikkonenem
10.12.2021  Raikkonen kwestionuje część zmian na torze Yas Marina
10.12.2021  Raikkonen: Nie mogę się doczekać normalnego życia
03.12.2021  Raikkonen: Nie czuję nic wyjątkowego zbliżając się do końca kariery
Tagi:
Raikkonen K.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca