F1 20211  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.01.2022

Mike Krack mianowany nowym szefem Astona Martina

Motorsport.com: Aston próbował zablokować treningi dla debiutantów

R. Schumacher: Vettel mógłby zastąpić Hamiltona w Mercedesie

Maserati nie wyklucza przywrócenia zespołu Formuły 1

Aston Martin AMR22 zostanie zaprezentowany 10 lutego

13.01.2022

Norris: Liczę na zaciętą walkę z Russellem

FIA potwierdza wszczęcie analizy ws. GP Abu Zabi 2021

Marcin Budkowski ustąpił z funkcji dyrektora wykonawczego Alpine

W piątek ma dojść do rozmowy Bin Sulayema z Wolffem

12.01.2022

Dochodzenie ws. GP Abu Zabi ma zakończyć się na początku lutego

Robert Kubica kierowcą Prema Orlen Teamu w WEC

11.01.2022

Marcus Armstrong opuścił Akademię Kierowców Ferrari

Ocon: Wiele się nauczyłem od Alonso w sezonie 2021

Ecclestone: Vettel powinien wrócić do Red Bulla

Perez: Rozważałem odejście z Formuły 1 po sezonie 2020

Hulkenberg: Nowe samochody będą bardzo szybkie

10.01.2022

Binotto: Masi miał w Abu Zabi najtrudniejszą pracę na świecie

09.01.2022

Capito: Zatrudnienie Albona w Williamsie było prostsze niż się wydaje

Raikkonen: Możliwe, że już nigdy nie pojawię się w padoku F1

Vasseur: Bottas będzie dobrym nauczycielem dla Zhou

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Gannon: Wskazówki Micka były na zupełnie innym poziomie

Inżynier wyścigowy Haasa porównał styl pracy Niemca do Kevina Magnussena.
Mateusz Szymkiewicz, 4 stycznia 2022, wyświetlenia: 1618<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Inżynier wyścigowy Micka Schumachera – Gary Gannon, uważa, że wskazówki przedstawiane przez Niemca były na „zupełnie innym poziomie”.

22-latek w minionych mistrzostwach zaliczył debiut z ekipą Haas. Mimo rywalizacji na samym końcu stawki, Schumacher pozostawił po sobie dobre wrażenie, dominując nad partnerem Nikitą Mazepinem, czy kilkakrotnie podejmując pojedynki z kierowcami w szybszych maszynach.

Inżynier wyścigowy Niemca przyznał, że na pochwałę zasługuje również jego podejście do współpracy z zespołem na etapie doboru ustawień samochodu. „Na przestrzeni lat wiele się nauczyłem od swoich kierowców, ale Mick wykazywał się bardzo dużym profesjonalizmem. Zawsze wyrażał się jasno i był spokojny. Nie pozwala znaleźć się w stresującej sytuacji. To bardzo pomocne, jak na przykład na Imoli, gdzie stracił przednie skrzydło. W przeszłości to ja musiałem wygaszać emocje. Mick jest w tym dobry i utrzymuje nad sobą kontrolę”.

„W trakcie weekendu normalną procedurą jest wypełnienie dokumentu o samochodzie. Głębia, z jaką przekazuje nam informacje jest na zupełnie innym poziomie. Po prostu otrzymujemy od niego pełen obraz tego, co odczuł za kierownicą. To interesujące, ponieważ często kierowcy od razu przedstawiają swoją opinię, a potem opuszczają tor. Dopiero po wszystkim wchodzą w większe szczegóły. Bardzo często robił tak Kevin [Magnussen], a potem wracał i dochodził do wniosku, że «właściwie to jest problem po mojej stronie»”.

„Jeżeli Mick wychodzi z odprawy, przeważnie robi to po to, by mieć więcej czasu i pomyśleć nad dokumentem. Udaje mu się wtedy dojść do wniosku, że w konkretnym zakręcie po prostu zabrakło stabilności, aniżeli samochód wykazywał się podsterownością. Ma umiejętność przemyślenia każdego szczegółu. Pozwala mu to lepiej zrozumieć bolid, a my otrzymujemy szansę na wprowadzenie dobrych ustawień” – powiedział Gary Gannon.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.12.2021  Steiner: Współpraca z debiutantami była jak wychowywanie dzieci
22.12.2021  Schumacher i Giovinazzi rezerwowymi kierowcami Ferrari w 2022 roku
21.12.2021  Bild: Wypadki Schumachera kosztowały Haasa ponad 4 miliony euro
18.12.2021  Vettel: Schumacher pierwszy przyjeżdżał na tor i ostatni go opuszczał
05.12.2021  Verstappen: Niebezpieczeństwo w Dżuddzie czyha na każdym zakręcie
Tagi:
Schumacher Mick
Magnussen K.
Haas

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca