F1 20211  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.01.2022

Mike Krack mianowany nowym szefem Astona Martina

Motorsport.com: Aston próbował zablokować treningi dla debiutantów

R. Schumacher: Vettel mógłby zastąpić Hamiltona w Mercedesie

Maserati nie wyklucza przywrócenia zespołu Formuły 1

Aston Martin AMR22 zostanie zaprezentowany 10 lutego

13.01.2022

Norris: Liczę na zaciętą walkę z Russellem

FIA potwierdza wszczęcie analizy ws. GP Abu Zabi 2021

Marcin Budkowski ustąpił z funkcji dyrektora wykonawczego Alpine

W piątek ma dojść do rozmowy Bin Sulayema z Wolffem

12.01.2022

Dochodzenie ws. GP Abu Zabi ma zakończyć się na początku lutego

Robert Kubica kierowcą Prema Orlen Teamu w WEC

11.01.2022

Marcus Armstrong opuścił Akademię Kierowców Ferrari

Ocon: Wiele się nauczyłem od Alonso w sezonie 2021

Ecclestone: Vettel powinien wrócić do Red Bulla

Perez: Rozważałem odejście z Formuły 1 po sezonie 2020

Hulkenberg: Nowe samochody będą bardzo szybkie

10.01.2022

Binotto: Masi miał w Abu Zabi najtrudniejszą pracę na świecie

09.01.2022

Capito: Zatrudnienie Albona w Williamsie było prostsze niż się wydaje

Raikkonen: Możliwe, że już nigdy nie pojawię się w padoku F1

Vasseur: Bottas będzie dobrym nauczycielem dla Zhou

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Maserati nie wyklucza przywrócenia zespołu Formuły 1

Włoski producent potwierdził wejście do stawki FE od 2023 roku.
Mateusz Szymkiewicz, 14 stycznia 2022, wyświetlenia: 896<< | lista | T- | T+ | >>

Prezes Maserati – Davide Grasso, nie wyklucza, że jego marka w najbliższych latach powróci do stawki Formuły 1.

Włoski producent był obecny na torach Grand Prix w latach pięćdziesiątych, świętując sukcesy z legendarnym Juanem Manuelem Fangio. Aktualnie Maserati stanowi część Grupy Stellantis, która składa się z producentów podległych Fiat-Chrysler oraz PSA.

Jak potwierdzono w ostatnich dniach, koncern z Modeny od 2023 roku dołączy do stawki Formuły E. Prezes Maserati – Davide Grasso, zapytany o potencjalne zaangażowanie w innych seriach, odpowiedział: „Masz na myśli mistrzostwa zarządzane przez mojego przyjaciela Stefano Domenicaliego? Czas pokaże. Formuła 1 to czołowa kategoria, najważniejsze wyścigi samochodowe i przede wszystkim wspaniała rywalizacja. Maserati już tam było i wygrywało z Juanem Manuelem Fangio. Wasze pytanie nie jest bezzasadne, ale nie mogę na nie odpowiedzieć. Formuła E jest pierwszym krokiem”.

Aktualnie Stellantis jest zaangażowane z marką Alfa Romeo, którą obsługuje Sauber Motorsport. Umowa ze szwajcarskim zespołem jest ważna do 2024 roku i przewiduje możliwość zmiany identyfikacji przed każdym kolejnym sezonem.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.01.2022  Motorsport.com: Aston próbował zablokować treningi dla debiutantów
13.01.2022  W piątek ma dojść do rozmowy Bin Sulayema z Wolffem
06.01.2022  Domenicali: F1 mogłaby mieć w kalendarzu ponad 30 wyścigów
05.01.2022  Bottas: Nigdy nie brałem pod uwagę odejścia z Formuły 1
23.12.2021  Mercedes uruchomił W13, Haas uzyskał homologację VF-22
Tagi:
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca