F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Weekend na Imoli został przez nas spisany na straty

Zdaniem George'a Russella bolid W13 boryka się z brakami w prędkości maksymalnej.
Maciej Wróbel, 23 kwietnia 2022, wyświetlenia: 2034<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Po tym, jak kierowcy Mercedesa nie byli w stanie ukończyć sobotniego sprintu w czołowej dziesiątce, Toto Wolff określił weekend wyścigowy w Emilii-Romanii jako „spisany na straty”.

Żaden z samochodów stajni z Brackley nie zdołał w piątkowych kwalifikacjach awansować do Q3, co miało miejsce po raz pierwszy od Grand Prix Japonii w sezonie 2012. W naznaczonej opadami deszczu czasówce George Russell wywalczył jedenaste pole, a Lewis Hamilton dopiero trzynaste.

W dzisiejszym sprincie sytuacja Mercedesa wcale nie wyglądała lepiej, a jej kierowcy nie byli w stanie poczynić żadnego progresu na przestrzeni całego dystansu wyścigu. Russell utrzymał zdobyte w kwalifikacjach jedenaste pole, natomiast Hamilton spadł o jedno oczko, tracąc pozycję na rzecz Yukiego Tsunody.

Toto Wolff nie ukrywa, iż trwający weekend został przez Mercedesa „spisany na straty” oraz iż jest to „kolejna lekcja pokory” dla jego zespołu. „Uważam, że zdobywanie punktów jest absolutnym minimum, ale i tak nie są to nasze oczekiwania i dlatego spisujemy ten weekend na straty” – powiedział Austriak.

„Można by powiedzieć «No, próbujemy się uczyć», ale mieliśmy problemy z dogrzewaniem opon i to właśnie dlatego nie da się tu zbyt wiele zrobić. W wyścigu nie mamy co się spodziewać cudu, ponieważ wyprzedzanie tutaj jest bardzo trudne. Możemy nadrobić kilka pozycji, pokazaliśmy to dzisiaj, ale byliśmy zbyt wolni i tak naprawdę pomijając fakt, że się uczymy, to jest to dla nas kolejna lekcja pokory”.

George Russell przyznał, że Mercedesowi brakuje prędkości na prostych, która mogłaby w dużej mierze pomóc mu w pełni wykorzystać strefę DRS na Imoli, na której doszło do znakomitej większości manewrów wyprzedzania. „Te sprinty są zdradliwe” – powiedział Brytyjczyk.

„Nie wiem, jak wyglądała reszta wyścigu, ale tam, gdzie się znajdowaliśmy, wyglądało to na procesję. Ten wyścig nie jest po prostu wystarczająco długi, by przekonać się o degracacji opon i o różnicach między kierowcami i samochodami, ale mamy robotę do wykonania”.

„Myślę, że samochód jest szybszy, ale ciągle nie mamy prędkości na prostych, a tu mamy kilka skrętów na prostej, które nieco ograniczają możliwości wyprzedzania i to zahamowało nasz progres”.

„Strategia będzie tutaj kluczem i musimy zrobić coś innego niż konkurencja. To da nam możliwość walki i przesunięcia się w górę stawki. Jestem pewien, że wieczorem zrozumiemy nieco więcej, ale nie będzie łatwo”.

„To z pewnością jest dla nas trudny weekend, a my być może mieliśmy wyniki nieco ponad stan w pierwszych wyścigach. W ten weekend prawdopodobnie jesteśmy w miejscu, na jakie zasługujemy” – zakończył 24-latek.

Rozczarowania z dotychczasowego tempa Mercedesa nie kryje także Lewis Hamilton. „Za kulisami wykonywane jest mnóstwo pracy, ale jest jak jest. Mamy to, co widać” – stwierdził siedmiokrotny mistrz świata. „Koniec końców nie zrobiliśmy wszystkiego dobrze w tym roku i każdy robi co może, by to skorygować”.

„To jasne, że nie walczymy o mistrzostwo, a walczymy o to, by zrozumieć samochód i poprawić się na przestrzeni całego roku. To wszystko, na co możemy liczyć w tej chwili” – dodał 37-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2024  Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem
27.03.2024  Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić
24.03.2024  Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii
24.03.2024  Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6
23.03.2024  Hamilton: Russell wykonał lepszą pracę ode mnie
Tagi:
Mercedes
Russell G.
Hamilton L.
Wolff T.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca