F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Nawet przez chwilę nie myślałem o odejściu z Mercedesa

Austriak traktuje obecną sytuację zespołu jako źródło dodatkowej motywacji.
Nataniel Piórkowski, 27 kwietnia 2022, wyświetlenia: 1276<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Toto Wolff przekonuje, że pomimo bieżących problemów Mercedesa, nie przeszło mu przez myśl, aby ustąpić ze stanowiska dyrektora generalnego teamu.

Niemiecki producent rozpoczął tegoroczny sezon znacznie poniżej oczekiwań. Bolid W13 nie pozwala George'owi Russellowi oraz Lewisowi Hamiltonowi nawiązywać walki z dwoma najszybszymi obecnie ekipami: Red Bullem i Ferrari.

Szczególnie bolesny dla zespołu był ostatni weekend na Imoli, gdzie Hamilton dojechał do mety wyścigu na trzynastym miejscu. Wolff osobiście przeprosił siedmiokrotnego mistrza świata za nienadający się do jazdy bolid i zapewniał, że zespół jest zdeterminowany, by powrócić do konkurencyjnej dyspozycji.

Odpowiadając na sugestię o tym, iż wykorzystując spadek formy Mercedesa mógłby wypłacić miliony zgromadzone na kontach i zamieszkać na Malediwach, Wolff odparł: „Problem polega na tym, że umrę na Malediwach niezależnie od tego, co tutaj robię. Praca w zespole, rozwijanie zespołu, to po prostu coś, co sprawia mi bardzo dużą przyjemność”.

„Formuła 1 jest w rozkwicie. Pod względem dochodów wszystko wygląda bardzo pozytywnie. Szczerze mówiąc przez całe życie chciałbym robić to, co robię teraz. Pod tym względem w mojej głowie nie pojawiła się jak dotąd myśl, aby powiedzieć sobie, że nadszedł czas, aby z tym skończyć”.

„Czułbym się jak menadżer projektu bądź pracownik, który mówi: «Zrobiłem to, co do mnie należało, więc mogę odejść z najlepszym wynikiem». Jeśli o mnie chodzi, to nie mam poczucia końca. Dla mnie to wszystko trwa”.

Wolff dodaje, że etap na, którym znalazł się Mercedes, wyraźnie pokazuje, że w Formule 1 nikt nie może uważać się za niepokonanego. Austriak wierzy jednak, że jego inżynierowie są w stanie szybko uporać się ze spadkiem formy.

Zapytany o to, czy uważa, że personel jego ekipy stracił zdolności do projektowania konstrukcji, które wyznaczają tempo w sporcie, odrzekł: „Instynktownie powiedziałbym, że nie można się tego oduczyć, ale sytuacja na torze uczy nas czegoś innego”.

„Ważne jest także to, aby zawsze zachowywać pokorę. To właśnie robimy. Jesteśmy pod tym względem całkowicie otwarci. Mówimy bez ogródek: «Cholera, naprawdę się pomyliliśmy». Trzeba to zaakceptować”.

„Gdzie popełniliśmy błąd? Za moich czasów świętowaliśmy sukcesy przez osiem lat z rzędu. Teraz naprawdę zawaliliśmy. To nie tak, że tracimy tylko trzy dziesiąte”.

„Jeśli jednak chodzi o rozwój naszej osobowości a także kształtowanie wartości w zespole, to chociaż obecne realia mogą sprawiać wrażenie niekorzystnych, chcemy traktować je jako istotny krok naprzód. Nie ma ludzi nieomylnych. Teraz doskonale to widzimy. Mamy jednak zespół, który jest w stanie odwrócić sytuację”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.04.2024  Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena
21.04.2024  Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami
28.03.2024  Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem
27.03.2024  Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić
22.03.2024  Wolff: Zmiany w ustawieniach zemściły się w drugim treningu
Tagi:
Wolff T.
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca