F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Seidl chce zniknięcia "zespołów B" z Formuły 1

Niemiec uważa, że największym beneficjentem takich sojuszy są najbogatsze ekipy.
Maciej Wróbel, 5 maja 2022, wyświetlenia: 1643<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Andreas Seidl uważa, że "zespoły B" nie powinny móc startować w Formule 1.

Szef McLarena wyraził swój sprzeciw wobec bliskich związków, jakie mają miejsce pomiędzy Ferrari a Haasem, którego jedna z placówek mieści się w Maranello, tuż obok siedziby Scuderii.

„Haas zasługuje na swoje rezultaty, ponieważ działają w zgodzie z przepisami” – powiedział Niemiec w rozmowie z hiszpańskim AS. „Jest to jednak kwestia zasad i tego, jaka F1 powinna być w przyszłości. Każdy zespół powinien samodzielnie wykonywać wszelkie prace związane z osiągami”.

Seidl obawia się, że przy obecnych przepisach zespoły, które będą chciały znaleźć się „z przodu” w F1 „mogą potrzebować drugiego zespołu”.

„To pozwala zespołowi B spisywać się lepiej przy mniejszym nakładzie pracy, a jeszcze bardziej niepokojące jest to, że zespół A z tego korzysta”.

Szef stajni z Woking postuluje zakaz „wspólnego korzystania” z infrastruktury takiej jak tunele aerodynamiczne oraz że zespoły powinny dzielić się jedynie „skrzyniami biegów i jednostkami napędowymi”.

„Wszystko, czego nie da się odpowiednio monitorować, powinno zostać zakazane” – dodał Seidl.

Także szef Alpine, Otmar Szafnauer, uważa bliskie związki pomiędzy zespołami F1 za problematyczne. „Możesz wybrać się razem na kawę i dzielić pomysłami” – powiedział Amerykanin. „«Jak spisuje się ta nowa podłoga?» albo «Nie idź w tym kierunku, to nie działa»”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.03.2024  Audi nabyło 100 procent udziałów w Sauberze
23.02.2024  Motorsport-Total: Seidl potencjalnym następcą Hornera w Red Bullu
22.10.2023  Benoit: Plany Audi nie uległy zmianie
26.01.2023  Alessandro Alunni Bravi przedstawicielem Saubera w zespole F1
24.01.2023  Alfa Romeo wciąż nie wybrała nowego szefa zespołu
Tagi:
Seidl A.
Szafnauer O.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca