F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.05.2022

Vettel: Kryzys klimatyczny kwestionuje dalszy sens startów w F1

Kallenius: Mercedes pozostanie w F1 mimo tegorocznych problemów

Szafnauer: Rozmowy kontraktowe z Alonso ruszą na Silverstone

12.05.2022

Binotto: Przewaga Red Bulla wynosi tylko około 0,2 sekundy

Verstappen: 'Kartingowa' szykana w Miami nie pasuje do bolidów F1

Mercedes nie zna przyczyny słabego tempa w GP Miami

Ricciardo: Mniejsza ilość napoju wpłynęła na mój wyścig w Miami

11.05.2022

Verstappen: Miami nie stanowi zagrożenia dla Monako

Perez: Rozmawiam już z Red Bullem o nowej umowie

R. Schumacher: Charaktery Micka i Steinera nie pasują do siebie

Miami otwarte na modyfikacje toru przed edycją w sezonie 2023

Capito: Williams jest gotowy na rozmowy z Audi

09.05.2022

Horner: Ferrari mogło wywalczyć dublet w Miami

Perez: Mogłem wygrać w Miami, gdyby nie problem z silnikiem

Vettel: Kolizja z Mickiem była głupia dla nas obu

Binotto: Liczymy, że Red Bull wydał już większość budżetu na poprawki

Capito: Tegoroczna posada Latifiego jest niezagrożona

Alonso stracił miejsce w punktowanej dziesiątce

Verstappen: Ten wyścig był niczym pojedynek bokserski

08.05.2022

Sainz: Trzecie miejsce to przyzwoity rezultat

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Domenicali: Chciałbym lżejszych samochodów Formuły 1

Komisja F1 postawiła sobie za cel redukcję masy od sezonu 2026.
Mateusz Szymkiewicz, 6 maja 2022, wyświetlenia: 1394<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Stefano Domenicali przyznał, że jako szef Formuły 1 będzie dążył do wprowadzenia lżejszych bolidów.

Od początku obowiązywania przepisów o hybrydowych silnikach, minimalna masa samochodów wzrosła o 107 kilogramów z 691 do 798. Podczas ostatniego spotkania Komisji F1 ustalono, że przy projektowaniu kolejnego zestawu przepisów celem będzie „zmniejszenie rozmiarów bolidów oraz redukcja ich masy”.

„Przywykliśmy do myślenia, że bolidy F1 powinny być lekkie. Stosunek mocy do masy zawsze determinował osiągi” – powiedział Stefano Domenicali, dyrektor generalny Formuły 1. „To było jasne, że wprowadzając technologię hybrydową oraz kolejne systemy bezpieczeństwa, zbyt wysoka masa stanie się problemem. Chciałbym doprowadzić do tego, że samochody staną się lżejsze. Nie zrobimy tego jednak za dotknięciem różdżki”.

Włoch dodał, że jego kolejnym celem jest znalezienie kompromisu przy wprowadzaniu nowych wyścigów w Stanach Zjednoczonych i Chinach, bez usuwania eliminacji w Europie. „Działamy innowacyjnie i wprowadzamy nowych promotorów, którzy naciskają na europejskie tory. Mówienie o historii już nie wystarczy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.03.2022  Weekend wyścigowy w Arabii Saudyjskiej będzie kontynuowany (akt.)
24.03.2022  Domenicali: Konkurencyjność zespołów ważniejsza niż ich liczba
24.03.2022  Domenicali: Będziemy rozmawiali z Netflixem o zmianach w serialu
21.03.2022  F1 planuje usunięcie niektórych wyścigów z kalendarza
18.03.2022  Verstappen nie widzi potrzeby publikowania raportu FIA
Tagi:
Domenicali S.
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca