F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Krack: Nasze poprawki są elementem typowego programu rozwojowego

Szef AMR broni koncepcji, która stanowi niemal idealne odwzorowanie rozwiązania Red Bulla.
Nataniel Piórkowski, 21 maja 2022, wyświetlenia: 709<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef teamu Astona Martina – Mike Krack, przekonuje, że wprowadzenie dużego pakietu poprawek do bolidu AMR22 jest elementem typowego procesu rozwojowego.

Konkurencyjne stajnie nie kryją zdumienia nowym pakietem aerodynamicznym AMR22, który zadebiutował na torze przy okazji GP Hiszpanii i jest niemal dokładnym odwzorowaniem rozwiązania, które Red Bull stosuje od czasu przedsezonowych testów.

Regulamin techniczny F1 zabrania zespołom wykorzystywania tak zwanej inżynierii wstecznej. W efekcie stajnie nie mogą kopiować rozwiązań, które wykorzystuje konkurencja.

Lance Stroll podkreślał w piątek, że Aston pracował nad swoją koncepcją od końca ubiegłego roku. FIA wszczęła postępowanie wyjaśniające i bardzo szybko orzekła, iż team z Silverstone nie dopuścił się naruszenia przepisów.

„Pamiętacie może, że podczas prezentacji nasz dyrektor techniczny, Andy Green, wspomniał o tym, że budujemy elastyczną platformę bolidu, która pozwoli nam na prowadzenie rozwoju wraz z upływem czasu. To właśnie robimy. Koniec końców to zwyczajny proces rozwojowy” – przekonuje Krack.

„Jak wiecie mieliśmy problemy z morświnowaniem. W pewnym momencie powiedzieliśmy sobie: «Musimy to zmienić. Musimy wprowadzić tutaj pewne poprawki». To właśnie się stało. Byliśmy otwarci, przejrzyści, transparentni. Dostaliśmy zielone światło, więc będziemy trzymać się tej ścieżki, kontynuować nasz rozwój i próbować piąć się w stawce”.

Kierowcy Astona rozpoczęli weekend w Barcelonie od dość słabego występu w pierwszym treningu. Po południu jednak Sebastian Vettel zakończył FP2 z ósmym wynikiem.

„Jeśli zmieniasz koncepcję w takim stopniu, jak zrobiliśmy to my, to dobrze wiesz, że wpłynie to także na układ chłodzenia. Przy wysokich temperaturach, z którymi mamy tutaj do czynienia, podeszliśmy do tej kwestii z dość dużą ostrożnością. Nie mamy zbyt dużego zapasu części zamiennych”.

„Pierwszy trening był dla nas normalną, typową sesją. Przeszliśmy przez poszczególne punkty programu, sprawdziliśmy opony. W pierwszej części zajęć korzystaliśmy także z aparatury zbierającej dane na temat pracy pakietu aerodynamicznego. Chcieliśmy dostać trochę więcej danych w tym obszarze”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.04.2024  AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją
18.04.2024  Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24
16.04.2024  Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026
12.04.2024  Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso
11.04.2024  Alonso: Perspektywa współpracy z Hondą działa na mnie motywująco
Tagi:
Aston Martin
Krack M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca