F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.07.2022

Aramco rozważa przejęcie zespołu Astona Martina?

Steiner: Nie ogłosimy składu na sezon 2023 przed letnią przerwą

Antonini: Część ludzi z Ferrari odmówiło celebracji zwycięstwa Sainza

Leberer: Zhou będzie gotowy do startu w Austrii

McLaren włączył się do walki o Oscara Piastriego?

05.07.2022

Bez Francji i Belgii w prowizorycznym kalendarzu na rok 2023

Tsunoda wziął na siebie odpowiedzialność za kolizję z Gasly'm

Ricciardo: Coś było nie tak z samochodem

Vettel: Wspieram protest, ale nie w taki sposób

04.07.2022

Binotto broni strategii Ferrari z ostatnich okrążeń wyścigu na Silverstone

Horner: Odłamki z AlphaTauri zrujnowały wyścig Verstappena

03.07.2022

Albon opuścił szpital po wypadku w wyścigu na torze Silverstone

Leclerc: Chcę poznać pełny obraz sytuacji

Perez: Stoczyliśmy dzisiaj piękne pojedynki

Hamilton: Miejsce na podium to olbrzymi bonus

Sainz: Nie mogłem prosić o nic więcej

Russell: F1 musi wyciągnąć wnioski z kraksy Zhou

Sainz zwycięzcą szalonego wyścigu na Silverstone

GP Wielkiej Brytanii: wyniki wyścigu

GP Wielkiej Brytanii: najszybsze okrążenia w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Krack: Nasze poprawki są elementem typowego programu rozwojowego

Szef AMR broni koncepcji, która stanowi niemal idealne odwzorowanie rozwiązania Red Bulla.
Nataniel Piórkowski, 21 maja 2022, wyświetlenia: 667<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef teamu Astona Martina – Mike Krack, przekonuje, że wprowadzenie dużego pakietu poprawek do bolidu AMR22 jest elementem typowego procesu rozwojowego.

Konkurencyjne stajnie nie kryją zdumienia nowym pakietem aerodynamicznym AMR22, który zadebiutował na torze przy okazji GP Hiszpanii i jest niemal dokładnym odwzorowaniem rozwiązania, które Red Bull stosuje od czasu przedsezonowych testów.

Regulamin techniczny F1 zabrania zespołom wykorzystywania tak zwanej inżynierii wstecznej. W efekcie stajnie nie mogą kopiować rozwiązań, które wykorzystuje konkurencja.

Lance Stroll podkreślał w piątek, że Aston pracował nad swoją koncepcją od końca ubiegłego roku. FIA wszczęła postępowanie wyjaśniające i bardzo szybko orzekła, iż team z Silverstone nie dopuścił się naruszenia przepisów.

„Pamiętacie może, że podczas prezentacji nasz dyrektor techniczny, Andy Green, wspomniał o tym, że budujemy elastyczną platformę bolidu, która pozwoli nam na prowadzenie rozwoju wraz z upływem czasu. To właśnie robimy. Koniec końców to zwyczajny proces rozwojowy” – przekonuje Krack.

„Jak wiecie mieliśmy problemy z morświnowaniem. W pewnym momencie powiedzieliśmy sobie: «Musimy to zmienić. Musimy wprowadzić tutaj pewne poprawki». To właśnie się stało. Byliśmy otwarci, przejrzyści, transparentni. Dostaliśmy zielone światło, więc będziemy trzymać się tej ścieżki, kontynuować nasz rozwój i próbować piąć się w stawce”.

Kierowcy Astona rozpoczęli weekend w Barcelonie od dość słabego występu w pierwszym treningu. Po południu jednak Sebastian Vettel zakończył FP2 z ósmym wynikiem.

„Jeśli zmieniasz koncepcję w takim stopniu, jak zrobiliśmy to my, to dobrze wiesz, że wpłynie to także na układ chłodzenia. Przy wysokich temperaturach, z którymi mamy tutaj do czynienia, podeszliśmy do tej kwestii z dość dużą ostrożnością. Nie mamy zbyt dużego zapasu części zamiennych”.

„Pierwszy trening był dla nas normalną, typową sesją. Przeszliśmy przez poszczególne punkty programu, sprawdziliśmy opony. W pierwszej części zajęć korzystaliśmy także z aparatury zbierającej dane na temat pracy pakietu aerodynamicznego. Chcieliśmy dostać trochę więcej danych w tym obszarze”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.07.2022  Aramco rozważa przejęcie zespołu Astona Martina?
30.06.2022  Krack: Nie prowadzimy jeszcze konkretnych negocjacji z Vettelem
28.06.2022  Herbert: Kariera Strolla w F1 wkrótce może dobiec końca
26.06.2022  Krack: Jestem gotowy zaproponować Vettelowi długoterminową umowę
20.06.2022  Motorsport-Total: Audi koncentruje się na przejęciu Saubera
Tagi:
Aston Martin
Krack M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca