F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Verstappen bezkonkurencyjny w Grand Prix Chin

20.04.2024

Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Wciąż mamy w zapasie kilka dziesiątych sekundy

Austriak warunkuje poprawę tempa dalszą redukcją masy bolidu RB18.
Nataniel Piórkowski, 8 czerwca 2022, wyświetlenia: 1170<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Red Bull ma potencjał do poprawy osiągów a jego odblokowanie jest uzależnione od redukcji masy bolidu RB18 – sugeruje Helmut Marko.

Team z Milton Keynes odniósł zwycięstwa w czterech ostatnich wyścigach i jest uważany za faworyta nadchodzących weekendów w Azerbejdżanie i Kanadzie.

Od początku sezonu austriacka ekipa mierzyła się z dwoma istotnymi problemami – pierwszym były awarie techniczne a drugim znaczne przekroczenie limitu minimalnej masy bolidu, która w tym roku wynosi 798 kilogramów.

Konsultant Red Bulla – Helmut Marko, podkreśla, że jeśli inżynierom uda się zbliżyć do tego celu, tempo RB18 może poprawić się o kilka dziesiątych sekundy.

„Redukcja masy nie nastąpi z dnia na dzień. W pewnym sensie czymś pozytywnym jest to, że wciąż mamy w zapasie kilka dziesiątych sekundy, które uwolnimy, gdy tylko osiągniemy pułap minimalnej masy”.

„Nasz bolid wciąż jest zbyt ciężki. Uważamy, że Ferrari znajduje się w okolicach limitu podczas gdy Mercedes waży mniej więcej tyle samo, co nasza konstrukcja”.

Wyścig w Monako okazał się strategiczną klęską Ferrari. Charles Leclerc uzyskiwał najlepsze czasy w treningach i kwalifikacjach, ale ostatecznie zakończył rywalizację poza podium.

Marko sądzi, że weekend w Monte Carlo nie był reprezentatywny dla oceny różnic czasowych pomiędzy Scuderią a Red Bullem. „Wyniki sesji z Monte Carlo nie mówią niczego o układzie sił. Max miał problemy w trakcie każdej z nich i tracił po trzy dziesiąte na okrążeniu”.

„W drugim i trzecim sektorze Verstappen miał tylko jedną setną straty a czasem był nawet szybszy od rywali. Na ostatnim pomiarowym okrążeniu w czasówce poprawił swoje tempo w pierwszym sektorze i według naszych wyliczeń byłby przynajmniej w pierwszym rzędzie”.

„Moim zdaniem nie pokonałby Leclerca, ale to wcale nie oznacza, że mamy cztery dziesiąte straty do Ferrari. To nie jest prawdziwy obraz sytuacji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.04.2024  Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla
06.04.2024  Marko: Postępy Pereza konsekwencją zbliżających się rozmów
28.03.2024  Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024
28.03.2024  Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii
27.03.2024  Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum
Tagi:
Marko H.
Red Bull
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca