|
|
|
|
|
|
Leclerc: Ciężko przewidzieć wynik walki o pole position |
Monakijczyk wyjaśnił także powód spadku mocy silnika z końcówki drugiego treningu. |
|
•Nataniel Piórkowski, 10 czerwca 2022, wyświetlenia: 1389 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Charles Leclerc przyznaje, że po piątkowych treningach przed GP Azerbejdżanu nie jest w stanie przewidzieć wyniku walki o pole position w sobotnich kwalifikacjach.
Monakijczyk uzyskał najlepszy czas pierwszego dnia weekendu w Baku, odnotowując rezultat lepszy od Sergio Pereza i Maxa Verstappena z Red Bulla. Podczas treningów wielu kierowców popełniało jednak błędy lub trafiało na żółte flagi w trakcie szybkich przejazdów.
Pytany o to, czy spodziewa się ciężkiej walki o pole position z Red Bullem, Leclerc stwierdził: „Myślę, że to właśnie nas czeka. Za nami udany piątek. Myślę, że dokonaliśmy dość dużych postępów pomiędzy pierwszym i drugim treningiem. Potrzebujemy jednak kolejnego korku naprzód przed sobotą”.
„Mam wrażenie, że podczas drugiego treningu nikt nie pokonał naprawdę dobrego okrążenia. My także. Max i Carlos nie poprawili swych wyników na miękkich oponach. To prawda, wciąż towarzyszy nam trochę znaków zapytania”.
„Nie mamy tu problemów z degradacją opon. To na pewno pozytywna wiadomość. Także nasze tempo wyścigowe było dość konkurencyjne. Możemy więc być zadowoleni”.
Pod koniec FP2 Leclerc poinformował zespół o spadku mocy jednostki napędowej. „W rzeczywistości nie był to problem z silnikiem. Zapomniałem po prostu, że zmieniłem coś na kierownicy, przez co doszło do redukcji mocy. Nie miało to żadnych negatywnych konsekwencji” – uspokajał 24-latek.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|