F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Gasly: idziemy we właściwym kierunku

Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu

GP Chin: wyniki kwalifikacji

Verstappen znów najszybszy w kwalifikacjach

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Perez: Zawiodłem mój zespół

Kierowca przeprasza Red Bulla za incydent z Q2.
Nataniel Piórkowski, 19 czerwca 2022, wyświetlenia: 1031<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sergio Perez przeprosił Red Bulla za rozbicie bolidu podczas kwalifikacji do niedzielnego wyścigu w Montrealu.

Red Bull zamierzał wykorzystać ostatnie problemy Ferrari – które doprowadziły do konieczności wymiany jednostki napędowej w bolidzie Charlesa Leclerca – i zawalczyć o pełną pulę punktów w GP Kanady.

W trakcie drugiego bloku czasówki Perez stracił jednak kontrolę nad swym bolidem w wyniku uślizgu i uderzył w bariery przy trzecim zakręcie. W efekcie Meksykanin rozpocznie rywalizację w GP Kanady z trzynastego pola startowego.

„To było bardzo frustrujące. Za mną fatalny dzień. Zawiodłem mój zespół i bardzo ich za to przepraszam. Muszę skupić się na niedzieli i spróbować ograniczyć negatywne skutki mojego błędu”.

Opisując incydent oraz jego następstwa kierowca z Guadalajary powiedział: „Udało mi się wrzucić wsteczny bieg, ale przednie skrzydło utknęło pod barierami Tecpro a porządkowi nie pomogliby mi wycofać”.

„Ogólnie ciężko było przejechać czyste okrążenie. Na torze panował spory ruch, ale tak – jestem zdania, że drugi przejazd na przejściowym ogumieniu był właściwą decyzją. Myślę, że mieliśmy wystarczająco dobry bolid, aby wrócić do walki o najwyższe miejsca. Tor przesychał, więc przejściówki były odpowiednimi oponami”.

Meksykanin dodał, że w wyniku incydentu z T3 uszkodzeniu uległo wyłącznie przednie skrzydło.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.04.2024  Sainz: Nadal nie wiem dla kogo będę startował w sezonie 2025
07.04.2024  Verstappen: To Grand Prix nie mogło ułożyć się dla nas lepiej
06.04.2024  Marko: Postępy Pereza konsekwencją zbliżających się rozmów
06.04.2024  Verstappen: Moje okrążenie nie było perfekcyjne
05.04.2024  Kierowcy podzieleni w sprawie kary dla Alonso z Melbourne
Tagi:
Perez S.
Red Bull

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca