F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC

Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Sainz: Nadal nie wiem dla kogo będę startował w sezonie 2025

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Williams planuje poprawki aerodynamiki na Silverstone

Usprawnienia bolidu jako pierwszy przetestuje Alexander Albon.
Jakub Ziółkowski, 29 czerwca 2022, wyświetlenia: 407<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Williams przywiezie na Silverstone poprawiony pakiet aerodynamiczny w bolidzie FW44, który zostanie przetestowany przez Alexandra Albona.

Zespół miał nadzieję, że wprowadzenie nowych przepisów na rok 2022 pomoże w dalszych postępach po zajęciu ósmego miejsca w mistrzostwach konstruktorów w zeszłym sezonie. Bolidy Williamsa miały jednak trudności z opuszczeniem końca stawki w pierwszych dziewięciu wyścigach sezonu. Albon, który zastąpił na początku sezonu George'a Russella, zdobył po powrocie do Formuły 1 już trzy punkty. Jego zespołowy kolega, Nicholas Latifi w dalszym ciągu nie finiszował w pierwszej dziesiątce.

Zmiany w bolidzie FW44 obejmują poprawki w podłodze i karoserii, co według członków zespołu pozwoli mu na podjęcie walki o punkty na Silverstone. „Mamy zaktualizowany pakiet aerodynamiczny na ten weekend, który będzie używany tylko w samochodzie Alexa, ponieważ chcemy sprawdzić jego zachowanie i potwierdzić, że działa zgodnie z przeznaczeniem” – powiedział Dave Robson, szef działu rozwoju Williamsa.

„Nadwozie i podłoga stanowią podstawę modernizacji i mają na celu efektywne zwiększenie siły docisku samochodu. Z niecierpliwością czekamy na nasz domowy wyścig, aby zapoznać się z poprawkami; prawdopodobnie wpłyną one na balans i prowadzenie samochodu. Kierowcy mogą tym samym potrzebować trochę czasu na przystosowanie się do zmian, a jako że przyszłotygodniowy wyścig w Austrii będzie w formacie sprinterskim, chcemy jak najwięcej poznać w ten weekend” – dodał Robson.

Dzięki dużej liczbie szybkich zakrętów oczekuje się, że Silverstone będzie jednym z największych testów nowej generacji bolidów, a jest tak ze względu na zwiększoną siłę docisku przy dużych prędkościach.

W rozmowie z Autosportem w 2021 roku Robson wyjaśnił również, że Silverstone jest jednym z najbardziej wymagających torów dla ogumienia, a także o wadze dbania o lewą przednią oponę podczas długich stintów w wyścigu. „Ustawiając balans aerodynamiczny pod szybkie zakręty, można liczyć na problemy z utrzymaniem się na wyjściu z wolnych zakrętów” – kontynuuje Brytyjczyk.

„Ważne jest też ustawienie bolidu w kontekście oszczędzania opon na tak bardzo wymagającym dla opon torze. Przednia lewa opona dostaje w kość w szybkich, prawych zakrętach, więc trzeba uważać na to, jak się je pokonuje. Należy też wyważyć balans aerodynamiczny i mechaniczny, aby uzupełniały się nawzajem” – zakończył Robson.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza
07.04.2024  Albon: Już przed uderzeniem bałem się o części zamienne
05.04.2024  Sargeant: Popełniłem głupi błąd w pierwszym treningu
05.04.2024  Vowles: Nadwozie Sargeanta zostanie naprawione w ten weekend
04.04.2024  Williams bez zapasowego podwozia do GP Miami
Tagi:
Williams

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca