F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.08.2022

Horner nie wyklucza częstszego wydawania poleceń zespołowych

Alesi: Fani powinni wykazać się cierpliwością i wspierać Ferrari

Ocon: Czołówka cały czas ma dużą przewagę nad środkiem stawki

16.08.2022

Formuła 1 wzmocni strukturę pałąku po wypadku Zhou

FIA zapowiada ograniczenia w związku z podbijaniem bolidów

Światowa Rada zatwierdziła przepisy silnikowe na sezon 2026

Binotto: Dokonaliśmy największych postępów z silnikiem od 25 lat

Schumacher wątpi, iż Ricciardo utrzyma się w stawce F1

Tost: FIA dobrze poradziła sobie z kontrowersjami regulaminowymi

Marko: Przedłużenie współpracy z Hondą uwolniło nas od problemów

GP Australii 2023 odbędzie się na przełomie marca i kwietnia

12.08.2022

Chadwick: F1 może być dla kobiet za trudna pod względem fizycznym

Epstein: Popyt na Formułę 1 w Stanach jest nieprawdopodobny

11.08.2022

Bottas: To mój najprzyjemniejszy sezon w karierze

10.08.2022

Fiorio: Ferrari powinno rozważyć zwolnienie Inakiego Ruedy

Danner: Za sagą z Piastrim stoi Flavio Briatore

Red Bull wyklucza przenosiny Gasly'ego do Alpine

Zhou koncentruje się na utrzymaniu posady w Alfie Romeo

08.08.2022

Krack: Kwalifikujemy się za daleko, by zdobywać większe punkty

Perez: Jestem za młody, by rozważać zakończenie kariery

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Williams planuje poprawki aerodynamiki na Silverstone

Usprawnienia bolidu jako pierwszy przetestuje Alexander Albon.
Jakub Ziółkowski, 29 czerwca 2022, wyświetlenia: 340<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Williams przywiezie na Silverstone poprawiony pakiet aerodynamiczny w bolidzie FW44, który zostanie przetestowany przez Alexandra Albona.

Zespół miał nadzieję, że wprowadzenie nowych przepisów na rok 2022 pomoże w dalszych postępach po zajęciu ósmego miejsca w mistrzostwach konstruktorów w zeszłym sezonie. Bolidy Williamsa miały jednak trudności z opuszczeniem końca stawki w pierwszych dziewięciu wyścigach sezonu. Albon, który zastąpił na początku sezonu George'a Russella, zdobył po powrocie do Formuły 1 już trzy punkty. Jego zespołowy kolega, Nicholas Latifi w dalszym ciągu nie finiszował w pierwszej dziesiątce.

Zmiany w bolidzie FW44 obejmują poprawki w podłodze i karoserii, co według członków zespołu pozwoli mu na podjęcie walki o punkty na Silverstone. „Mamy zaktualizowany pakiet aerodynamiczny na ten weekend, który będzie używany tylko w samochodzie Alexa, ponieważ chcemy sprawdzić jego zachowanie i potwierdzić, że działa zgodnie z przeznaczeniem” – powiedział Dave Robson, szef działu rozwoju Williamsa.

„Nadwozie i podłoga stanowią podstawę modernizacji i mają na celu efektywne zwiększenie siły docisku samochodu. Z niecierpliwością czekamy na nasz domowy wyścig, aby zapoznać się z poprawkami; prawdopodobnie wpłyną one na balans i prowadzenie samochodu. Kierowcy mogą tym samym potrzebować trochę czasu na przystosowanie się do zmian, a jako że przyszłotygodniowy wyścig w Austrii będzie w formacie sprinterskim, chcemy jak najwięcej poznać w ten weekend” – dodał Robson.

Dzięki dużej liczbie szybkich zakrętów oczekuje się, że Silverstone będzie jednym z największych testów nowej generacji bolidów, a jest tak ze względu na zwiększoną siłę docisku przy dużych prędkościach.

W rozmowie z Autosportem w 2021 roku Robson wyjaśnił również, że Silverstone jest jednym z najbardziej wymagających torów dla ogumienia, a także o wadze dbania o lewą przednią oponę podczas długich stintów w wyścigu. „Ustawiając balans aerodynamiczny pod szybkie zakręty, można liczyć na problemy z utrzymaniem się na wyjściu z wolnych zakrętów” – kontynuuje Brytyjczyk.

„Ważne jest też ustawienie bolidu w kontekście oszczędzania opon na tak bardzo wymagającym dla opon torze. Przednia lewa opona dostaje w kość w szybkich, prawych zakrętach, więc trzeba uważać na to, jak się je pokonuje. Należy też wyważyć balans aerodynamiczny i mechaniczny, aby uzupełniały się nawzajem” – zakończył Robson.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.08.2022  De Vries: Pochlebiają mi plotki łączące mnie z Williamsem
03.08.2022  Albon podpisał nowy wieloletni kontrakt z Williamsem
02.08.2022  Sargeant wystartuje z Williamsem w pierwszym treningu w Austin
02.08.2022  Szafnauer: Piastri nie może przejść do McLarena po transferze Alonso
30.07.2022  Capito: Albon pozostanie kierowcą Williamsa w sezonie 2023
Tagi:
Williams

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca