F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hamilton: Dokonaliśmy niewielkich postępów

Siedmiokrotny mistrz świata podkreśla przy tym, że podskakiwanie nadal stanowi problem.
Maciej Wróbel, 1 lipca 2022, wyświetlenia: 1201<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton uważa, że usprawnienia Mercedesa przywiezione na Silverstone pozwoliły na wykonanie „niewielkiego kroku naprzód” pomimo „ostrego” podskakiwania samochodu.

Zespół Mercedesa przyjechał na lipcowe Grand Prix Wielkiej Brytanii z pokaźnym pakietem poprawek – wprowadzono zmiany w obszarach takich jak: przednie zawieszenie, sekcje boczne, podłoga czy tylne skrzydło. Stajnia z Brackley usilnie stara się zniwelować efekt podskakiwania bolidu, który jest główną bolączką Lewisa Hamiltona i George'a Russella w tym sezonie.

Drugi piątkowy trening na Silverstone był też jedynym, podczas którego kierowcy uzyskali reprezentatywne czasy okrążeń. Kierowcy Mercedesa, a szczególnie Hamilton, zaprezentowali w nim niezłą formę. Siedmiokrotny mistrz świata ustanowił drugi czas, który był gorszy od rezultatu najszybszego Sainza o 0,163 sekundy.

Po zakończeniu sesji Hamilton przyznał, że był to „dobry dzień” dla Mercedesa oraz że „czuł się całkiem dobrze” za kierownicą pomimo dokuczliwego morświnowania podczas pokonywania szybkich zakrętów. „Samochód wciąż trochę podskakuje, może niekoniecznie na prostych, ale w zakrętach jest dość ostro” – powiedział 37-latek.

„Nie jest ostro pod względem fizycznym, lecz dla samochodu, dla opon i reszty. Ciągle mamy pracę do wykonania. Wydaje się jednak, że postawiliśmy mały krok naprzód. Musimy po prostu nadal nad tym pracować”.

Kierowca Mercedesa uważa, nie jest łatwo ocenić wpływ poprawek na formę bolidu ze względu na duże różnice w charakterze torów w Kanadzie i Wielkiej Brytanii. Hamilton nie ukrywa, że jazda po rodzimym obiekcie sprawia mu dużo radości. „Jest tu dużo bardziej płynnie, lepiej, prawie jak w Barcelonie. To jest najlepszy tor do jazdy, jest epicki i wciąż sprawia, że włos się jeży, a my tu w pewnym sensie walczymy z samochodem”.

„Nasze tempo na długich przejazdach nie jest tak dobre jak u innych chłopaków, ale nie tracimy zbyt wiele” – dodał Hamilton.

Odmienne zdanie na temat długich przejazdów miał zespołowy partner 37-latka, George Russell. Młodszy z Brytyjczyków przyznał natomiast, że napotkał trudności podczas przejazdów z małą ilością paliwa, podczas gdy Hamilton „złożył naprawdę mocne okrążenie”.

„Jazda z dużą ilością paliwa wyglądała zdecydowanie bardziej obiecująco w porównaniu z McLarenem, który korzystał z twardych opon, podobnie jak my” – powiedział Russell. „Byliśmy znacznie szybsi, a pod koniec, gdy opony się rozgrzały, byliśmy szybsi niż Ferrari. Pod koniec nieco osłabli, podczas gdy my poprawialiśmy się z okrążenia na okrążenie”.

Były kierowca Williamsa dodał, że choć morświnowanie bolidu w szybkich zakrętach nie było niespodzianką, to brak tego zjawiska na prostych był dużym pozytywem. „Pojawiły się pewne pozytywne sygnały, ale zdecydowanie jest jeszcze miejsce na poprawę. Jestem tego pewien. W Copse, Maggots i Becketts samochód wciąż jednak podskakiwał, więc musimy spróbować to zrozumieć”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.03.2024  Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze
23.03.2024  Hamilton: Russell wykonał lepszą pracę ode mnie
09.03.2024  Hamilton: Debiut w F1 w wieku 18 lat zaszkodziłby mojej karierze
08.03.2024  Hamilton narzeka na stabilność tylnej osi
07.03.2024  Hamilton otrzymał ostrzeżenie za incydent z Sargeantem
Tagi:
Hamilton L.
Russell G.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca