F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.08.2022

Krack: Kwalifikujemy się za daleko, by zdobywać większe punkty

Perez: Jestem za młody, by rozważać zakończenie kariery

Rosberg: Książę Albert uczestniczy w negocjacjach z Formułą 1

Szafnauer: Będziemy oczekiwać odszkodowania za Piastriego

06.08.2022

Wolff: Audi mogłoby wnieść więcej jakości do F1 niż Andretti

05.08.2022

Alonso: Nie ma potrzeby omawiania z Oconem manewrów z Węgier

Motorsport: McLaren poinformował Ricciardo o rozwiązaniu umowy

RacingNews365: Umowa Alpine z Piastrim na sezon 2023 jest nieważna

Marko: Decyzja Vettela o odejściu z F1 jest absolutnie właściwa

Monchaux: Zhou jest jedną z większych sensacji sezonu 2022

De Vries: Pochlebiają mi plotki łączące mnie z Williamsem

Marko: Ferrari w tym sezonie robi wszystko źle

RTL: Haas wstrzymał rozmowy kontraktowe z Schumacherem

04.08.2022

Gasly: Odbyłem długą dyskusję z FIA na temat limitów toru

Verstappen: Red Bull nie może sobie pozwolić na potknięcia

De la Rosa: Aston potrzebuje kierowcy kalibru Alonso

Domenicali: Jestem gotowy zaoferować Vettelowi rolę w strukturach F1

Hamilton: Podwójne podium to ogromny sukces

03.08.2022

Porsche naciska na zatrudnienie Schumachera w AlphaTauri?

Lista startowa na sezon 2023

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mercedes nie wyklucza zmiany koncepcji aerodynamicznej bolidu

Mike Eliot przyznaje, że jego zespół analizuje rozwiązania stosowane przez rywali.
Nataniel Piórkowski, 3 lipca 2022, wyświetlenia: 807<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor techniczny Mercedesa – Mike Elliot, przyznał, że jego zespół bierze pod uwagę możliwość zmiany koncepcji aerodynamicznej bolidu.

Podczas testów w Bahrajnie Srebrne Strzały zaprezentowały konstrukcję W13 z maksymalnie ograniczonymi powierzchniami bocznymi.

Rozwiązania zastosowane przez ekipę z Brackley doprowadziły jednak do zwiększenia intensywności podskakiwania na prostych. W efekcie odsłonięcia dużej części podłogi, ta stała się bardziej podatna na pionowe ruchy powietrza.

Opisując problemy, z jakimi mierzy się niemiecka ekipa, Eliot powiedział: „Jak wiadomo nasze nadwozie wyróżnia się na tle rywali, ale prawdopodobnie nie jest najistotniejszym czynnikiem. Wszystko sprowadza się raczej do pewnego szczegółu w projekcie podłogi”.

„Oceniliśmy już pewne koncepcje. Nie powiem, w którym kierunku pójdziemy, ale na pewno będziemy się przyglądać takiej możliwości. Myślę, że głupio byłoby nie mieć na tyle pokory, aby przyznać, że rzeczywiście popełniliśmy błąd i warto spojrzeć na to, co zrobiły zespoły wokół nas”.

„Nie mam na myśli wyłącznie rozwiązania Red Bulla. Przyglądamy się wszystkim koncepcjom w stawce. Próbujemy określić, które z nich wyglądają interesująco i dlaczego tak jest”.

Przed podjęciem decyzji o wyborze ścieżki projektowej na sezon 2023, Mercedes stara się znaleźć odpowiedź na pytanie o to, dlaczego konkurencyjne koncepcje pracują w bardziej efektywny sposób.

„Jako były ekspert do spraw aerodynamiki, powiedziałbym, że najpierw starasz się zrozumieć, co dzieje się w obszarze przepływu strugi powietrza, później odpowiadasz sobie na pytanie o to, jak chcesz nią pokierować a dopiero na końcu opracowujesz odpowiednie kształty nadwozia”.

„Zadamy sobie więc pytanie o to, jak naszym zdaniem pracuje nadwozie stosowane przez Red Bulla i dlaczego tak się dzieje. W ten sam sposób ocenimy inne koncepcje”.

„Zobaczymy, czego będziemy w stanie się nauczyć i które z wniosków uda nam się zastosować w praktyce. Może zobaczycie zmiany jeszcze w tym sezonie a może w przyszłym roku. Nie możemy też wykluczyć scenariusza, w którym będziemy trzymać się naszych obecnych rozwiązań. Znajdujemy się obecnie na etapie stawiania pytań i poszukiwania odpowiedzi”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.08.2022  Hamilton: Podwójne podium to ogromny sukces
01.08.2022  Verstappen zniesmaczony zachowaniem kibiców Red Bulla
31.07.2022  Russell: Pod koniec pojawiły się problemy z temperaturą opon
26.07.2022  Hamilton: Ciągle mam mnóstwo paliwa w baku
25.07.2022  Wolff: Wciąż mamy dużą stratę do liderów i musimy zachować pokorę
Tagi:
Mercedes
Red Bull

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca