F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Nie opóźniamy prac nad przepisami, by zaszkodzić VAG

Szef Mercedesa jest sfrustrowany postawą koncernu, który wciąż nie potwierdza wejścia do F1.
Nataniel Piórkowski, 10 lipca 2022, wyświetlenia: 749<< | lista | T- | T+ | >>

Toto Wolff kwestionuje postawę Volkswagena, który pomimo ustępstw na płaszczyźnie przepisów silnikowych, wciąż nie potwierdza zaangażowania się w Formułę 1 od sezonu 2026.

Część dziennikarzy sugerowała, że do oficjalnego ogłoszenia planów współpracy Red Bulla z Porsche może dojść podczas wyścigowego weekendu w Austrii. Tak się jednak nie stało.

Wiadomo, że producenci ustalili kształt przepisów silnikowych, które według obecnych planów mają zostać ratyfikowane przez Światową Radę Sportu Motorowego na październikowym posiedzeniu.

Pojawiały się jednak sugestie o tym, że obecni producenci specjalnie opóźniali proces negocjacji, by zaszkodzić Volkswagenowi.

Odnosząc się do tych zarzutów, Wolff powiedział: „Wprost przeciwnie. Nie chcemy niczego opóźniać. Chcemy wiedzieć, jak będą wyglądać ostateczne regulacje. Zgodziliśmy się na rezygnację z MGU-H, co było olbrzymim ukłonem w kierunku nowych producentów. Powiedziano nam, że do końca roku otrzymamy potwierdzenie o tym, że dołączają do imprezy”.

„Do dzisiaj nic takiego nie miało miejsca. Prawdę mówiąc nie wiem dlaczego. Formuła 1 jest środowiskiem, w którym przepisy zmieniają się cały czas. Nie można niczego uzależniać od regulacji”.

„Możemy się spodziewać, że nasi koledzy dołączą do F1, ponieważ poszliśmy na duże ustępstwa w ich kierunku. Trwające obecnie ostatnie prace nad przepisami dotyczą już w zasadzie tylko detali. Bardzo chcielibyśmy, aby byli częścią widowiska. Siedzieli z nami przy stole, negocjowali zmiany w przepisach a wciąż nie potwierdzili swojego zaangażowana”.

W podobnym tonie wypowiadał się Mattia Binotto z Ferrari: „Zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby się dostosować i zagwarantować, że każdy będzie usatysfakcjonowany”.

„Zrezygnowaliśmy z MGU-H. Zrobiliśmy to tylko po to, aby pomóc nowym firmom dołączyć do Formuły 1. Z naszej perspektywy usunięcie komponentu termicznego nie jest najlepszym rozwiązaniem, ale stanowi ono pewien kompromis w zakresie limitu budżetowego”.

„Bardzo dobrze znamy jednak tę technologię. Zapewnia ona bardzo wysoką wydajność, co samo w sobie jest czymś wspaniałym z punktu widzenia Formuły 1”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.10.2023  Benoit: Plany Audi nie uległy zmianie
30.07.2023  Sauber: Realizacja projektu Audi przebiega zgodnie z planem
19.12.2022  Porsche nie wyklucza kolejnej próby wejścia do F1
26.08.2022  Audi tłumaczy decyzję o odrębnym programie silnikowym
26.08.2022  Wolff: Audi i Porsche sprawią, że walka w F1 będzie jeszcze cięższa
Tagi:
Volkswagen
Mercedes
Ferrari
F1 ogólnie
Binotto M.
Wolff T.
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca