F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.10.2022

Russell: F1 powinna przemyśleć projekty niektórych torów

Aston Martin zdziwiony podejrzeniami o złamanie limitu budżetowego

Zhou: Latifi musi częściej patrzeć w lusterka

Leclerc zaskoczony tempem Pereza z końcówki wyścigu

02.10.2022

Perez ukarany, ale zachowuje zwycięstwo w GP Singapuru

Hamilton rozczarowany błędem z siódmego zakrętu

Verstappen tłumaczy słaby start do wyścigu o GP Singapuru

Horner broni Pereza prze oskarżeniami o naruszenie zasad SC

Binotto: Perez zasługuje na dwie kary czasowe

Perez zdezorientowany dochodzeniem sędziów

Latifi z karą przesunięcia na starcie do Grand Prix Japonii

GP Singapuru: wyniki wyścigu

GP Singapuru: najszybsze okrążenia w wyścigu

Sergio Perez zwycięzcą deszczowego thrillera w Singapurze

RN365: De Vries podpisał kontrakt z AlphaTauri

Start wyścigu o GP Singapuru zostanie opóźniony (akt.)

Alonso: Deszczowy wyścig może dać nam szansę na podium

Verstappen radzi rywalom, by trzymali język za zębami

Russell rozpocznie wyścig z Singapurze z alei serwisowej

Seidl: Dwa teamy prowadziły agresywną politykę rekrutacyjną

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hamilton: Jesteśmy tu wolniejsi, niż się spodziewaliśmy

Podobne odczucia po piątkowych treningach ma również George Russell.
Maciej Wróbel, 22 lipca 2022, wyświetlenia: 1506<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton nie jest zadowolony z osiągów W13 na treningach na Paul Ricard i twierdzi, że bolid Mercedesa na francuskim obiekcie nie wypadł „spektakularnie”

Zwyżkująca w ostatnich tygodniach forma Mercedesa pozwalała sądzić, że niemiecki producent może się we Francji wmieszać w walkę o najwyższe lokaty. Zawodnicy stajni z Brackley wyraźnie jednak odstawali w piątkowych treningach od najszybszych na torze bolidów Ferrari. Russell dwukrotnie zajmował czwarte miejsce ze stratą do zwycięzcy przekraczającą pół sekundy, natomiast Lewis Hamilton stracił do najszybszego w drugiej sesji Carlosa Sainza niemal sekundę.

Brytyjczyk po zakończeniu piątkowych zajęć nie ukrywał, że liczył na więcej. „Mamy mnóstwo pracy do wykonania, mnóstwo terenu do podbicia” – powiedział 37-latek. „Samochód nie spisuje się tutaj spektakularnie i nie wiemy, dlaczego tak jest. Mam jednak nadzieję, że w nocy zdołamy wykonać krok naprzód”.

Hamilton przypuszcza, że główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest brak docisku, aniżeli wcześniejsze problemy Mercedesa, wliczając w to nękające ten zespół od początku sezonu zjawisko podbijania samochodu. „Po prostu [brakuje docisku] wszędzie, w każdym zakręcie. Muszę zajrzeć głęboko w dane. Wygląda jednak na to, że brakuje nam docisku. Poza tym, jest w porządku. Mogę jedynie współczuć chłopakom, którzy są jeszcze dalej”.

„Zasadniczo uważam, że ta generacja samochodów absolutnie nie jest tak dobra jak poprzednie pod względem docisku i innych elementów. To jest jednak dopiero pierwszy rok tej generacji. Jestem pewien, że sytuacja polepszy się w kolejnych latach, ale oczywiście mamy robotę do wykonania. Jesteśmy nieco bardziej z tyłu niż się spodziewaliśmy przed tym weekendem”.

George Russell twierdzi natomiast, że Mercedes wyglądał lepiej pod kątem tempa wyścigowego niż na pojedynczym kółku. Młodszy z Brytyjczyków podkreśla jednak, że jego zespół nie może sobie pozwolić na gorsze kwalifikacje i w konsekwencji utknięcie w środku stawki, jeśli chce liczyć się w walce o podium w niedzielnym wyścigu.

„Wydaje mi się, że nasze tempo przy dużej ilości paliwa było lepsze niż przy niskiej. Musimy więc mieć pewność, że uda się nam to zoptymalizować jutro, aby upewnić się, że pomiędzy nami, a czołową czwórką nie znajdą się żadne samochody ze środka stawki. Ferrari jest jednak mocniejsze od nas, a Max jak zwykle wygląda na bardzo szybkiego. Czeka nas zatem dużo pracy”.

Były kierowca Williamsa tonuje również nastroje jeśli chodzi o ostatnie doniesienia mówiące o stworzeniu przez Mercedesa realnego zagrożenia dla ścisłej czołówki. „Atak z zewnątrz jest prawdopodobnie najlepszym określeniem” – powiedział 24-latek. „Liczyliśmy na to, że nasza strata do czołówki będzie nieco mniejsza niż dzisiaj. Jest więc praca do wykonania w nocy tu oraz w fabryce. Nigdy jednak nie mów nigdy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.10.2022  Hamilton rozczarowany błędem z siódmego zakrętu
01.10.2022  Hamilton uniknął kary za jazdę z kolczykiem
01.10.2022  Hamilton: Po prostu brakowało nam przyczepności
30.09.2022  Hamilton: Mercedes nadal traci około jednej sekundy
29.09.2022  Hamilton: Współczuję fanom, że walka o tytuł już się kończy
Tagi:
Hamilton L.
Russell G.
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca