F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko bagatelizuje stratę Verstappena do pole position

Konsultant Red Bulla jest pewny mocnego tempa wyścigowego bolidów RB18.
Nataniel Piórkowski, 24 lipca 2022, wyświetlenia: 338<< | lista | T- | T+ | >>

Helmut Marko bagatelizuje różnicę czasową, z jaką zakończyła się rywalizacja o pole position pomiędzy Charlesem Leclerkiem a Maxem Verstappenem.

Leclerc, który na obu przejazdach w Q3 korzystał z holowania za Carlosem Sainzem, uzyskał wynik lepszy o trzy dziesiąte sekundy od urzędującego mistrza świata.

Pomimo przegranej w czasówce, Marko uważa, że Red Bull nie ma powodów do obaw przed niedzielnym wyścigiem. „Ufamy naszemu tempu wyścigowemu. Jeśli chodzi o opony, to mamy wolną rękę w wyborze strategii jednego lub dwóch pit stopów”.

Konsultant austriackiej ekipy uważa, że ze względu na pomoc Sainza, różnica czasowa pomiędzy Leclerkiem a Verstappenem nie jest odzwierciedleniem rzeczywistego układu sił w czołówce. „Zawsze zyskiwali jedną lub dwie dziesiąte. Realna różnica nie jest tak olbrzymia, jak mogłoby się wydawać”.

Red Bull pokłada także spore nadzieje w fakcie, iż podczas wyścigu Leclerc nie będzie mógł liczyć na pomoc ze strony Carlosa Sainza, który rozpocznie zmagania z ostatniego rzędu po karach za wymianę komponentów silnika.

„Z naszego punktu widzenia mamy dobrą pozycję startową” – podkreślił Marko.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2024  Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie
07.04.2024  Verstappen: To Grand Prix nie mogło ułożyć się dla nas lepiej
06.04.2024  Marko: Postępy Pereza konsekwencją zbliżających się rozmów
06.04.2024  Alonso sugeruje dalsze starty z Astonem w sezonie 2025
06.04.2024  Verstappen: Moje okrążenie nie było perfekcyjne
Tagi:
Marko H.
Red Bull

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca