F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.03.2024

Vowles: Musimy ujrzeć stałe postępy ze strony Sargeanta

Jordan: Ricciardo jak nikt inny potrzebuje mocnych wyników

Wolff nie spodziewa się załamania formy Red Bulla

Sprawa Hornera wraca na czołówki

F1 pozostanie na 18-calowych felgach

15.03.2024

Czy Honda to gwarancja przyszłości dla Tsunody?

14.03.2024

Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024

Hulkenberg: Odwdzięczę się Magnussenowi przy następnej okazji

Bearman: Vettel życzył mi powodzenia przed debiutem w F1

Ocon zdradził kiedy Alpine odkryło problemy z bolidem A524

Corriere dello Sport: Sainz rozmawia z Mercedesem

12.03.2024

Stare i nowe problemy Mercedesa

Ferrari pracuje nad dużymi poprawkami do bolidu SF-24

Ebel: Liberty Media za dużo eksperymentuje

Marko: Ricciardo musi się poprawić

Massa pozywa F1, FIA i Berniego Ecclestone'a ws. sezonu 2008

La Gazzetta dello Sport: Specjaliści Red Bulla na celowniku Ferrari

11.03.2024

Haas: Bearman zasługuje na fotel w F1

Vasseur: Wierzę, że Sainz powróci do akcji w Melbourne

10.03.2024

Punkty karne w sezonie 2024: stan po GP Arabii Saudyjskiej

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ocon: Czołówka cały czas ma dużą przewagę nad środkiem stawki

Kierowca Alpine ma jednak nadzieję, że różnica ta będzie stopniowo się zmniejszać.
Nataniel Piórkowski, 17 sierpnia 2022, wyświetlenia: 549<< | lista | T- | T+ | >>

Esteban Ocon ubolewa nad dużymi różnicami, które cały czas występują pomiędzy zespołami ze ścisłej czołówki a środkiem stawki.

Wprowadzenie nowych przepisów technicznych zbiegło się w czasie ze stopniowym redukowaniem wydatków teamów. Władze sportu wierzyły, że limity budżetowe pozwolą zniwelować stratę mniejszych teamów do największych graczy.

Chociaż pierwsza połowa obecnego sezonu przyniosła mnóstwo ekscytujących pojedynków, to Red Bull, Ferrari oraz Mercedes wciąż dysponują wyraźną przewagą nad resztą ekip.

„Prawdę mówiąc jest jak w 2017 czy w 2018 roku” – skomentował obecny układ sił kierowca Alpine, Esteban Ocon. „Cały czas mamy trzy czołowe zespoły, za którymi walczą pozostałe stajnie”.

„Wydaje mi się, że nasza strata do najszybszych zespołów jest nieco mniejsza, ale wciąż zbyt duża, aby myśleć o nawiązaniu z nimi regularnej walki”.

„Potrzebujemy tego, jeśli chcemy realnie myśleć o niespodziankach na podium czy okazyjnej walce o zwycięstwa. Zamiast tego cały czas oglądamy tych samych kierowców rywalizujących o topowe lokaty”.

„Mam wielką nadzieję, że zespoły ze środka stawki będą stopniowo rosnąć w siłę. Wierzę, że dzięki limitom budżetowym oraz takim samych zasadom dla wszystkich teamów, uda nam się w końcu zamknąć tę stratę do ścisłej czołówki”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.03.2024  Ocon zdradził kiedy Alpine odkryło problemy z bolidem A524
01.03.2024  Ocon: Alpine musi przebrnąć przez trudny początek sezonu
29.02.2024  Ocon: Jestem przygotowany na bardzo słaby start sezonu
08.02.2024  Ocon: Nadal łączą mnie silne relacje z Mercedesem
07.02.2024  Alpine zaprezentowało samochód na sezon 2024
Tagi:
Ocon E.
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca