F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.09.2022

Albon gotowy do startu w Grand Prix Singapuru

27.09.2022

Lista startowa na sezon 2023

FIA i F1 porozumiały się ws. sześciu sprintów w sezonie 2023

Domenicali: Jestem jedynym, któremu zależy na powrocie GP Niemiec

Zhou pozostanie kierowcą Alfy Romeo w 2023 roku

26.09.2022

Alfa Romeo nie wyklucza podjęcia współpracy z Haasem

Seidl: Nasz bolid na 2023 musi być dużym krokiem naprzód

Południowa Afryka liczy na organizację Grand Prix w 2024 roku

Brawn: Mick Schumacher zasługuje na kolejną szansę w F1

Jean Todt dementuje plotki łączące go z powrotem do Ferrari

Ocon: Z partnerów Alonso tylko Hamilton wykonał lepszą pracę niż ja

24.09.2022

Vettel: Nigdy nie byłem bliski powrotu do Red Bulla

FIA oficjalnie odrzuciła wniosek Herty o superlicencję

23.09.2022

Ricciardo otwarty na rok przerwy w startach w Formule 1

Nicholas Latifi odejdzie z Williamsa po sezonie 2022

Steiner: Kibice pokochaliby Hulkenberga w Haasie

22.09.2022

Z silników Red Bulla będą mogły korzystać maksymalnie cztery teamy

Zhou wciąż niepewny pozostania w Alfie Romeo

Sainz: Verstappen w pełni zasługuje na mistrzostwo

Krack: Nie traktujemy ostatnich wyścigów jak pożegnalnej trasy Vettela

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ocon: Czołówka cały czas ma dużą przewagę nad środkiem stawki

Kierowca Alpine ma jednak nadzieję, że różnica ta będzie stopniowo się zmniejszać.
Nataniel Piórkowski, 17 sierpnia 2022, wyświetlenia: 510<< | lista | T- | T+ | >>

Esteban Ocon ubolewa nad dużymi różnicami, które cały czas występują pomiędzy zespołami ze ścisłej czołówki a środkiem stawki.

Wprowadzenie nowych przepisów technicznych zbiegło się w czasie ze stopniowym redukowaniem wydatków teamów. Władze sportu wierzyły, że limity budżetowe pozwolą zniwelować stratę mniejszych teamów do największych graczy.

Chociaż pierwsza połowa obecnego sezonu przyniosła mnóstwo ekscytujących pojedynków, to Red Bull, Ferrari oraz Mercedes wciąż dysponują wyraźną przewagą nad resztą ekip.

„Prawdę mówiąc jest jak w 2017 czy w 2018 roku” – skomentował obecny układ sił kierowca Alpine, Esteban Ocon. „Cały czas mamy trzy czołowe zespoły, za którymi walczą pozostałe stajnie”.

„Wydaje mi się, że nasza strata do najszybszych zespołów jest nieco mniejsza, ale wciąż zbyt duża, aby myśleć o nawiązaniu z nimi regularnej walki”.

„Potrzebujemy tego, jeśli chcemy realnie myśleć o niespodziankach na podium czy okazyjnej walce o zwycięstwa. Zamiast tego cały czas oglądamy tych samych kierowców rywalizujących o topowe lokaty”.

„Mam wielką nadzieję, że zespoły ze środka stawki będą stopniowo rosnąć w siłę. Wierzę, że dzięki limitom budżetowym oraz takim samych zasadom dla wszystkich teamów, uda nam się w końcu zamknąć tę stratę do ścisłej czołówki”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.09.2022  Ocon: Z partnerów Alonso tylko Hamilton wykonał lepszą pracę niż ja
12.09.2022  Ocon: Należy zwiększyć pulę dozwolonych komponentów
28.08.2022  Ocon: Napięte relacje z Gasly'm to przeszłość
27.08.2022  Autosport: Gasly poważnym kandydatem do fotela w Alpine
05.08.2022  Alonso: Nie ma potrzeby omawiania z Oconem manewrów z Węgier
Tagi:
Ocon E.
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca