F1 20231  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.09.2023

Lawson: Nie czuję satysfakcji z pokonania Tsunody

Brown: Celujemy w czwarte miejsce w mistrzostwach

Gasly rozgoryczony poleceniem zespołu z finiszu GP Japonii

Sargeant: Nie mam teraz siły, by myśleć o przyszłości w F1

Toyota dementuje plotki o powrocie do Formuły 1 z McLarenem

24.09.2023

Russell: Radio bywa narzędziem do uwalniania frustracji

Horner: Uniknięcie kary w Katarze jedynym plusem wyścigu Pereza

Hamilton: Propozycja Russella była pozbawiona sensu

Sargeant: Nie wiem, jak Bottas mógł mnie nie zauważyć

Horner zachwycony mistrzostwem Red Bulla

Perez otrzymał cztery punkty karne za incydenty z wyścigu

Norris: Nie jesteśmy bardzo daleko od Red Bulla

Verstappen wygrywa w Japonii, Red Bull z szóstym tytułem

GP Japonii: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Japonii: wyniki wyścigu

23.09.2023

Hamilton: Powinniśmy wypróbować sztuczną inteligencję

Sargeant: Popełniłem drobny, ale niezmiernie kosztowny błąd

Alonso: Nasze dobre występy zaczynają umykać uwadze publiczności

Leclerc: Musimy uważnie przyjrzeć się Red Bullowi

Hamilton zszokowany przewagą Red Bulla

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2023  |  2022  |  2021  |  2020
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ocon: Czołówka cały czas ma dużą przewagę nad środkiem stawki

Kierowca Alpine ma jednak nadzieję, że różnica ta będzie stopniowo się zmniejszać.
Nataniel Piórkowski, 17 sierpnia 2022, wyświetlenia: 539<< | lista | T- | T+ | >>

Esteban Ocon ubolewa nad dużymi różnicami, które cały czas występują pomiędzy zespołami ze ścisłej czołówki a środkiem stawki.

Wprowadzenie nowych przepisów technicznych zbiegło się w czasie ze stopniowym redukowaniem wydatków teamów. Władze sportu wierzyły, że limity budżetowe pozwolą zniwelować stratę mniejszych teamów do największych graczy.

Chociaż pierwsza połowa obecnego sezonu przyniosła mnóstwo ekscytujących pojedynków, to Red Bull, Ferrari oraz Mercedes wciąż dysponują wyraźną przewagą nad resztą ekip.

„Prawdę mówiąc jest jak w 2017 czy w 2018 roku” – skomentował obecny układ sił kierowca Alpine, Esteban Ocon. „Cały czas mamy trzy czołowe zespoły, za którymi walczą pozostałe stajnie”.

„Wydaje mi się, że nasza strata do najszybszych zespołów jest nieco mniejsza, ale wciąż zbyt duża, aby myśleć o nawiązaniu z nimi regularnej walki”.

„Potrzebujemy tego, jeśli chcemy realnie myśleć o niespodziankach na podium czy okazyjnej walce o zwycięstwa. Zamiast tego cały czas oglądamy tych samych kierowców rywalizujących o topowe lokaty”.

„Mam wielką nadzieję, że zespoły ze środka stawki będą stopniowo rosnąć w siłę. Wierzę, że dzięki limitom budżetowym oraz takim samych zasadom dla wszystkich teamów, uda nam się w końcu zamknąć tę stratę do ścisłej czołówki”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.09.2023  Gasly rozgoryczony poleceniem zespołu z finiszu GP Japonii
18.09.2023  Ocon: Awaria skrzyni biegów pozbawiła nas dobrego wyniku
16.09.2023  Ocon: Słaby występ na Monzy nie był efektem deficytu mocy silnika
15.09.2023  FIA odrzuca propozycję wyznaczenia czwartej strefy DRS
02.09.2023  Gasly: Spodziewaliśmy się, że odpadniemy w Q1
Tagi:
Ocon E.
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca