F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Steiner: Nie zamierzamy spieszyć się z wyborem składu na sezon 2023

Do walki o miejsce w Haasie rzekomo włączył się Fittipaldi z pokaźnym wsparciem sponsorów.
Mateusz Szymkiewicz, 2 wrze?nia 2022, wyświetlenia: 504<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Gunther Steiner deklaruje, że Haas nie będzie spieszył się z wyborem składu kierowców na sezon 2023.

Stajnia z Kannapolis dysponuje wolnym kokpitem u boku Kevina Magnussena. Oprócz aktualnego reprezentanta Micka Schumachera, w odniesieniu do zespołu wymienia się nazwiska Antonio Giovinazziego, Daniela Ricciardo oraz Pietro Fittipaldiego, który rzekomo uzbierał wsparcie rodzimych sponsorów.

Niewykluczone, że kwestia drugiego kierowcy zespołu zostanie omówiona na torze Zandvoort, na którym swoją obecność zadeklarował Gene Haas. Gunther Steiner, który pełni funkcję szefa Haas F1 Team, zapytany o tematy rozmów z Amerykaninem, odpowiedział: „Z pewnością poruszymy tę kwestię [składu kierowców]. To dopiero początek a nie koniec. Nie zrozumcie mnie jednak, że nie rozmawialiśmy do tej pory o składzie, po prostu chcemy poczekać z ostatecznym wyborem, nie czujemy pośpiechu”.

„Monitorujemy sytuację Micka, zobaczymy co się wydarzy. Dlaczego już teraz mielibyśmy decydować o tym co będziemy robili za rok? Gdyby nasz wybór okazał się błędny, to najpewniej żałowalibyśmy go. Po co więc do czegoś się zmuszać? Jak już mówiłem, sytuacja pozostaje otwarta. Gdybyśmy mieli cel numer jeden byłoby zupełnie inaczej. Po prostu skłamałbym”.

„Mamy swoje przemyślenia, ale wciąż musimy zrozumieć kto będzie najlepszy dla naszego zespołu. Nie chodzi o to kogo chcę jako człowieka, tylko kto okaże się najlepszy dla przyszłości ekipy. To bardzo istotne. Wracamy do pytania kogo chcemy. Ryzykowną opcję, czy może bezpieczną? To będzie kluczowy czynnik, nie to kogo osobiście chcę. Chcemy rozwinąć nasz zespół. Potrzebujemy szybkiego kierowcy, czy może solidnego, który dowiezie wszystko w jednym kawałku? Jest mnóstwo elementów do przeanalizowania”.

Steiner potwierdza, że Haas cieszy się w tym roku nieporównywalnie lepszą pozycją negocjacyjną z kierowcami. „Nasze kokpity są teraz dużo ciekawsze. W 2020 roku kiedy zwolniliśmy Kevina i Romaina, byłem pierwszą osobą, która odradzała innym zawodnikom przyjście do nas, ponieważ czekał nas rozczarowujący sezon. Teraz kiedy mamy lepszy samochód, nasza przyszłość maluje się w nieco innych barwach. Mamy szansę na interesującego kierowcę, ponieważ już pokazaliśmy na co nas stać. Ubiegły rok był przejściowym i potraktowaliśmy go jako perfekcyjną okazję na nauczenie dwóch debiutantów Formuły 1. Byli pozbawieni jakiejkolwiek presji”.

Włoch umniejszył również znaczenie występów Antonio Giovinazziego z Haasem w piątkowych treningach. „Jest to efekt moich rozmów z Mattią [Binotto]. Prawdopodobnie ustaliliśmy to dwa tygodnie przed letnią przerwą. Było już późno i powiedział mi: «Co myślisz o tym, by ponownie dać Giovinazziemu szansę sprawdzenia samochodu F1?». To ich kierowca rezerwowy, a także nasz, gdyby Pietro Fittipaldi był nagle niedostępny przez starty w innej serii”.

„Poza Mickiem i Kevinem nie mieliśmy nikogo innego w naszym samochodzie, więc interesująco będzie usłyszeć kolejną opinię, a także zobaczyć jak sprawuje się bolid w cudzych rękach. Ta decyzja była dosyć szybka. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Pozbawiamy nieco czasu naszych etatowych kierowców, ale być może zyskamy poprzez dodatkową opinię kogoś, kto nigdy wcześniej nie sprawdzał tej maszyny. To efekt prośby Mattii. Nie wyszedłbym z taką inicjatywą, ale kiedy on o to poprosił, stwierdziłem, że czemu nie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2024  Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024
19.03.2024  Steiner nie wyklucza powrotu do pracy w F1
14.03.2024  Hulkenberg: Odwdzięczę się Magnussenowi przy następnej okazji
11.03.2024  Haas: Bearman zasługuje na fotel w F1
26.02.2024  Plooij: Steiner oczekiwał udziałów w zespole Haasa
Tagi:
Haas
Steiner G.
Fittipaldi P.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca