|
|
|
|
|
|
Sainz oczekuje różnorodnych opcji strategicznych w wyścigu |
Hiszpan podkreśla, że tor Zandvoort stanowi duże wyzwanie dla ogumienia. |
|
•Nataniel Piórkowski, 3 wrze?nia 2022, wyświetlenia: 589 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Carlos Sainz uważa, że degradacja ogumienia będzie decydującym czynnikiem w rywalizacji o zwycięstwo w GP Holandii.
Kierowca Ferrari ukończył czasówkę z trzecim rezultatem, ale do zdobywcy pole position – Maxa Verstappena, stracił tylko jedną dziesiątą sekundy.
Po opuszczeniu kokpitu Sainz nie był w stanie wyjaśnić, skąd wynikała jego strata do Verstappena i Charlesa Leclerca.
„To było czyste okrążenie. Nie popełniłem żadnych błędów, ale zabrakło mi tej jednej dziesiątej, aby pokonać Charlesa i Maxa. W każdej sekcji jechałem na absolutnym limicie, maksymalnie wykorzystując powierzchnię toru”.
„Generalnie czasówka nie była wcale taka prosta. Sądzę jednak, że udało nam się wykonać naprawdę przyzwoitą robotę” – dodał Hiszpan.
Sainz uważa, że charakterystyka krętego toru Zandvoort będzie szczególnym wyzwaniem dla ogumienia. W opinii Hiszpana może zaowocować to wieloma opcjami strategicznymi.
„Nie ma łatwo – zwłaszcza z cięższymi bolidami. Opony dostają mocno w kość. Podczas każdego okrążenia zmagamy się z przegrzewaniem ogumienia – nawet na dłuższych przejazdach. Degradacja także stoi tu na wysokim poziomie”.
„Myślę, że jutro czeka nas interesujący dzień. Nawet jeśli wyprzedzanie będzie trudne, to i tak powinno się wiele dziać. Z pewnością pojawi się wiele opcji strategicznych”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|