F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Sainz oczekuje różnorodnych opcji strategicznych w wyścigu

Hiszpan podkreśla, że tor Zandvoort stanowi duże wyzwanie dla ogumienia.
Nataniel Piórkowski, 3 wrze?nia 2022, wyświetlenia: 589<< | lista | T- | T+ | >>

Carlos Sainz uważa, że degradacja ogumienia będzie decydującym czynnikiem w rywalizacji o zwycięstwo w GP Holandii.

Kierowca Ferrari ukończył czasówkę z trzecim rezultatem, ale do zdobywcy pole position – Maxa Verstappena, stracił tylko jedną dziesiątą sekundy.

Po opuszczeniu kokpitu Sainz nie był w stanie wyjaśnić, skąd wynikała jego strata do Verstappena i Charlesa Leclerca.

„To było czyste okrążenie. Nie popełniłem żadnych błędów, ale zabrakło mi tej jednej dziesiątej, aby pokonać Charlesa i Maxa. W każdej sekcji jechałem na absolutnym limicie, maksymalnie wykorzystując powierzchnię toru”.

„Generalnie czasówka nie była wcale taka prosta. Sądzę jednak, że udało nam się wykonać naprawdę przyzwoitą robotę” – dodał Hiszpan.

Sainz uważa, że charakterystyka krętego toru Zandvoort będzie szczególnym wyzwaniem dla ogumienia. W opinii Hiszpana może zaowocować to wieloma opcjami strategicznymi.

„Nie ma łatwo – zwłaszcza z cięższymi bolidami. Opony dostają mocno w kość. Podczas każdego okrążenia zmagamy się z przegrzewaniem ogumienia – nawet na dłuższych przejazdach. Degradacja także stoi tu na wysokim poziomie”.

„Myślę, że jutro czeka nas interesujący dzień. Nawet jeśli wyprzedzanie będzie trudne, to i tak powinno się wiele dziać. Z pewnością pojawi się wiele opcji strategicznych”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
18.04.2024  Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte
18.04.2024  Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla
17.04.2024  Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem
Tagi:
Sainz C.
Zandvoort
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca