F1 20231  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.12.2023

Russell wzywa do zmian odciążających personel zespołów

Lista startowa na sezon 2024

Williams zatrzymał Logana Sargeanta na sezon 2024

Saward: Nowa umowa Ricciardo przewiduje transfer do Red Bulla

30.11.2023

Vasseur: Straciliśmy więcej punktów od najbliższych rywali

Alpine otwarte na współpracę z Andrettim

Wolff: Wymienimy niemal każdą część bolidu przed sezonem 2024

29.11.2023

Druga runda PESCP już dzisiaj! (na żywo o 20:00)

Orlen przedłużył współpracę z Robertem Kubicą

Bin Sulayem: Masi przeszedł przez piekło

28.11.2023

Mercedes dementuje plotki o negocjacjach Vestiego z Williamsem

Magnussen: Nie zamierzam krytykować Haasa

Vowles: Decyzja ws. kierowcy zapadnie w najbliższych tygodniach

Ocon najszybszy podczas testów opon Pirelli

Podsumowanie pierwszej rundy PESCP 2023

27.11.2023

Tost: Byliśmy zbyt głupi, być wybrać Tsunodzie właściwą strategię

Vowles: Nie jesteśmy gotowi potwierdzić Sargeanta

26.11.2023

Perez otrzymał formalne ostrzeżenie od sędziów

Bez kar dla zespołów za brak wyposażenia mechaników

Verstappen: Ostatnie okrążenie było wzruszające

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2023  |  2022  |  2021  |  2020
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ocon: Należy zwiększyć pulę dozwolonych komponentów

Francuz apeluje do władz F1 o nowelizację przepisów ze względu na dużą liczbę wyścigów.
Maciej Wróbel, 12 wrze?nia 2022, wyświetlenia: 635<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Estebana Ocona, Formuła 1 powinna rozważyć zmiany w przepisach dotyczących liczby dozwolonych zmian komponentów na przestrzeni całego sezonu.

Sezon 2022 wkracza w decydującą fazę, a kierowcy coraz częściej muszą mierzyć się z karami przesunięcia na starcie ze względu na nadprogramowe wymiany jednostek napędowych bądź ich komponentów. W ramach ograniczenia kosztów, każdy kierowca może skorzystać w jednym sezonie z trzech silników, trzech turbosprężarek, trzech MGU-H, trzech MGU-K czy też dwóch systemów magazynowania energii.

Przed ostatnim Grand Prix Włoch kary za skorzystanie z elementów spoza regulaminowej puli otrzymało aż dziewięciu kierowców, przez co pojawiły się niejasności odnośnie kolejności startowej do niedzielnego wyścigu. Pierre Gasly zapytał nawet swoich kibiców za pośrednictwem Twittera: „Czy ktoś może mi powiedzieć, z której pozycji wystartuję do jutrzejszego wyścigu?”.

Esteban Ocon uważa, że w świetle ostatnich kontrowersji Formuła 1 powinna przemyśleć przepisy odnośnie żywotności silników. „Oczywiście żaden z producentów nie jest w stanie zbudować silnika, który będzie mógł wytrzymać tak wiele wyścigów. Oczekujemy zbyt dużo, podczas gdy wyścigów jest tak wiele” – powiedział kierowca Alpine.

„Zostaliśmy ukarani już dwa razy, a inni nawet więcej. Nie chodzi tu tylko o nas, ale o wszystkich. Myślę, że przepisy powinny zostać skorygowane przed następnym sezonem, żeby zwiększyć liczbę komponentów, z których będziemy mogli korzystać” – dodał Francuz.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.11.2023  Ocon: Współczuję kibicom, którzy zostali wyproszeni z trybun
17.11.2023  Alpine potwierdza konieczność wymiany nadwozia w bolidzie Ocona
04.11.2023  Russell, Ocon i Gasly z karami przesunięcia na starcie
09.10.2023  Sargeant wypisany z centrum medycznego
08.10.2023  Perez: Znalazłem się w złym miejscu i w złym czasie
Tagi:
Ocon E.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca