F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari na czele drugiego treningu w Singapurze

Nieco słabsze tempo prezentował Red Bull.
Łukasz Godula, 30 wrze?nia 2022, wyświetlenia: 2528<< | lista | T- | T+ | >>
Druga sesja treningowa to niezwykle ważny czas w trakcie weekendu w Singapurze. Warunki są zbliżone do tych, które będą w kwalifikacjach i wyścigu. Dlatego niemal cała stawka od razu wyjechała na tor, głównie na twardych i pośrednich oponach. W garażu pozostawili tylko kierowcy Red Bulla i Charles Leclerc.

Ponownie mocne tempo prezentował Mercedes, ale nie ustępował im Carlos Sainz. Częstym widokiem były też wyjazdy poza tor, które w Singapurze zawsze oznaczają duże ryzyko rozbicia samochodu. Na czele tasował się Hamilton z Sainzem, a prace w garażu Red Bulla zdecydowanie nie należały do rutynowych.

Po ponad dwudziestu minutach obecny mistrz świata wyjechał na tor i od razu prezentował bardzo mocne tempo. Pomimo twardych opon już po pierwszym mierzonym kółku znalazł się na piątym miejscu, w czasie gdy reszta samochodów na tym ogumieniu była daleko z tyłu.

Mniej więcej w połowie drugiego treningu w użycie weszły miękkie opony. Wtedy też na torze pojawił się Sergio Perez i Charles Leclerc. Meksykanin niestety już na pierwszym mierzonym okrążeniu uderzył w ścianę toru w Singapurze. Leclerc zaliczył podobną przygodę, jednak jego otarcie było znacznie delikatniejsze. Pomimo tego Monakijczyk był w stanie wskoczyć na pozycję wicelidera, pomimo założonych pośrednich opon. Na czele prezentował się Sainz z czasem 1:42,587.

Do niecodziennej sytuacji doszło gdy Gasly zjechał do swoich mechaników. Podczas wpychania samochodu do garażu zapaliły się okolice wlotu powietrza do silnika. Na szczęście pożar udało się szybko zgasić, a kierowca wyskoczył z samochodu.

Końcówka sesji obfitowała w symulacje wyścigowe, gdyż każdy chciał wykorzystać ostatnie minuty przy sztucznym świetle na przygotowania do niedzielnych zawodów. Niespodzianką sesji na pewno jest szóste miejsce Bottasa i dość słaby wynik Pereza – ósma lokata. Verstappen był w stanie poprawić się na miękkich oponach ale wczesne mocne tempo uleciało z Red Bulla i zakończył sesję na czwartym miejscu, co jak na ostatnią formę Red Bulla może zaskakiwać.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 33°C
Temperatura powietrza: 30°C
Prędkość wiatru: 1.0 m/s
Wilgotność powietrza: 77%
Sucho

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.55Carlos SainzFerrari F1-751:42,587--23
2.16Charles LeclercFerrari F1-751:42,7950,2080,20814
3.63George RussellMercedes-AMG F1 W131:42,9110,3240,11626
4.1Max VerstappenRed Bull RB181:42,9260,3390,0158
5.44Lewis HamiltonMercedes-AMG F1 W131:43,1820,5950,25622
6.31Esteban OconAlpine A5221:43,4120,8250,23023
7.77Valtteri BottasAlfa Romeo C421:43,4310,8440,01926
8.14Fernando AlonsoAlpine A5221:43,5200,9330,08923
9.11Sergio PerezRed Bull RB181:43,9061,3190,38613
10.18Lance StrollAston Martin AMR221:43,9821,3950,07621
11.4Lando NorrisMcLaren MCL361:44,0131,4260,03116
12.5Sebastian VettelAston Martin AMR221:44,2491,6620,23624
13.20Kevin MagnussenHaas VF-221:44,4221,8350,17322
14.10Pierre GaslyAlphaTauri AT03 1:44,4691,8820,04722
15.24Guanyu ZhouAlfa Romeo C421:44,5241,9370,05525
16.23Alexander AlbonWilliams FW441:45,1442,5570,62025
17.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT03 1:45,2112,6240,06711
18.3Daniel RicciardoMcLaren MCL361:45,4472,8600,23618
19.47Mick Schumacher Haas VF-221:45,6233,0360,17623
20.6Nicholas LatifiWilliams FW441:46,5533,9660,93025
107% najlepszego czasu: 1:49,768

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.03.2024  GP Australii: najszybsze okrążenia w wyścigu
24.03.2024  GP Australii: wyniki wyścigu
24.03.2024  Carlos Sainz dominuje w Grand Prix Australii
23.03.2024  GP Australii: wyniki kwalifikacji
23.03.2024  Verstappen zdobywcą pole position do Grand Prix Australii
Tagi:
Marina Bay
Grand Prix F1

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca