F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

29.11.2022

Mattia Binotto ustąpi ze stanowiska szefa Scuderii Ferrari

28.11.2022

Tor w Dżuddzie zmodyfikowany przed wyścigiem w sezonie 2023

Verstappen: Ricciardo nie powinien był odchodzić z Red Bulla

Włoska prasa pewna ustąpienia Binotto ze stanowiska szefa Ferrari

Ocon: Alonso wykonał tylko dwa procent swojej pracy w Alpine

De Vries: Praktycznie poddałem się w walce o miejsce w F1

25.11.2022

Verstappen zaprzecza plotkom o lobbowaniu za zwolnieniem Pereza

Mazepin: Moim celem pozostaje powrót do Formuły 1

24.11.2022

Horner: Sukcesy Red Bulla z sezonu 2022 bolą naszych rywali

Hulkenberg: Odczułem "ludzką degradację" pod koniec testów

Seidl: Daleko mi do obwiniania Ricciardo za przegraną z Alpine

Szafnauer: Alpine skończyło z lepszym kierowcą od Piastriego

Steiner: Nie odkładaliśmy decyzji w sprawie Micka

Alonso zachwycony po pierwszych testach z Astonem Martinem

Marko: Red Bull nie wznowi rozmów z Porsche

23.11.2022

Punkty karne: stan po sezonie 2022

Hulkenberg pewny dobrych relacji z Magnussenem

Ricciardo powrócił do Red Bulla w roli trzeciego kierowcy

22.11.2022

Ferrari najszybsze w testach posezonowych w Abu Zabi

Ricciardo bliski porozumienia z Red Bullem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Aston Martin zdziwiony podejrzeniami o złamanie limitu budżetowego

Krack przekonuje, że jego ekipa prowadzi dialog z FIA i nie wie o żadnych poważnych błędach.
Nataniel Piórkowski, 3 pa?dziernika 2022, wyświetlenia: 778<< | lista | T- | T+ | >>

Mike Krack wyraża zaskoczenie w związku z plotkami, jakoby team Astona Martina nie zmieścił się w limicie budżetowym, obowiązującym w sezonie 2021.

W środę FIA oficjalnie podsumuje analizę finansów zespołów za poprzednią kampanię, przyznając certyfikaty zgodności z regulacjami finansowymi. Według nieoficjalnych doniesień dwa z teamów: Red Bull oraz Aston Martin, nie przeszły pozytywnie weryfikacji organu zarządzającego.

Szef teamu z Silverstone – Mike Krack, przekonuje, że nie otrzymał od FIA żadnych informacji w sprawie potencjalnych problemów.

„Analiza budżetowa to proces. Przesyłamy dokumentację a później FIA ją analizuje oraz wraca do nas z różnymi zapytaniami. Ten proces wciąż trwa. Tak naprawdę nie wiemy, jakie będą jego wyniki. Nadal dyskutujemy. Mamy pytania co do interpretacji, podobnie zresztą jak FIA”.

„Jesteśmy zaskoczeni widząc nazwę naszego zespołu w ostatnich doniesieniach. Zobaczymy. Uważamy, że nie dopuściliśmy się żadnego poważnego naruszenia przepisów”.

W czerwcu Williams został ukarany grzywną w wysokości 25 tysięcy dolarów, za zbyt późne przesłanie wymaganych dokumentów. Dopytywany o to, czy Aston Martin mógł dopuścić się jakiegokolwiek błędu administracyjnego, Krack powiedział: „Nic mi o tym nie wiadomo. Nie wydaje mi się”.

„Tak jak już powiedziałem, otrzymaliśmy zapytania, na które odpowiadają już nasi ludzie z działu finansowego. Szczerze mówiąc musimy poczekać na ostateczne rozstrzygnięcia. Nie czujemy jednak przesadnego zdenerwowania”.


Luksemburczyk dodał, iż czuje żal w związku z tym, że jeszcze przed zakończeniem postępowania Aston Martin trafił na nagłówki branżowych mediów. „To rozczarowujące. Najważniejszy powinien być dla nas wyścigowy weekend a gdy w czwartek czy piątek czytasz tego typu spekulacje, musisz zadbać o to, aby twoi pracownicy nie ulegali rozproszeniu”.

„Z naszego punktu widzenia czymś pozytywnym jest to, że nie jesteśmy jedyną ekipą wymienioną w artykułach prasowych a wy dziennikarze koncentrujecie się raczej na tej drugiej stajni! Wielka szkoda, że takie doniesienia pojawiają się w mediach, ale cóż, taka jest Formuła 1”.

Niektórzy rywale sugerowali, że Aston Martin mógł wydać zbyt dużo środków na pozyskanie wykwalifikowanych pracowników, oferując im znacznie wyższe wynagrodzenia niż konkurencja.

„To typowa strategia w padoku – najlepszą obroną jest atak” – skwitował Krack. „Nie zapominajcie o tym, że nasza ekipa liczy sobie znacznie mniej pracowników, niż ma to miejsce w przypadku konkurencji. Musimy troszczyć się o własne interesy. Nie wdamy się w wojnę na słowa. Interesuje nas tylko postęp. To znacznie istotniejsza rzecz niż używanie mediów do przekazywania oświadczeń”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.11.2022  Alonso zachwycony po pierwszych testach z Astonem Martinem
20.11.2022  Vettel: Czuję się trochę pusty po tak emocjonalnym weekendzie
19.11.2022  Vettel: Ostatnie kwalifikacje w karierze były wyjątkowe
19.11.2022  Steiner dziękuje AMR za wczesne rozwiązanie umowy z Hulkenbergiem
13.11.2022  Stroll ukarany doliczeniem 10 sekund za incydent z Vettelem
Tagi:
Aston Martin
Krack M.
FIA
Przepisy
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca