F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Horner odpiera zarzuty dot. limitu: Nie zyskaliśmy żadnej przewagi

Brytyjczyk podkreśla, że RBR podchodzi do przypadków zniesławień ze strony rywali.
Nataniel Piórkowski, 27 pa?dziernika 2022, wyświetlenia: 1444<< | lista | T- | T+ | >>

Christian Horner podkreśla, że Red Bull nie zyskał przewagi na torze pomimo przekroczenia limitu budżetowego w sezonie 2021.

Według wciąż niepotwierdzonych doniesień wydatki Red Bulla przekroczyły regulaminowy pułap o 1,8 miliona dolarów. FIA zakwalifikowała nadwyżkę jako nieznaczne naruszenie, jednak Horner podtrzymuje, iż debata na temat finansów Red Bulla została sprowokowana przez rywali.

„Musimy przyjrzeć się odpowiednim kosztom, które są włączane w limit oraz tym, które tym limitem nie są objęte. Stąd bierze się nasza interpretacja. Uważamy, że nasze wydatki mieszczą się w limicie. Prowadzimy rozmowy z FIA, aby wyjaśnić, które z kosztów kwalifikujemy do limitu i jakie okoliczności łagodzące mogą zadziałać na naszą korzyść”.

„Nie zyskaliśmy żadnych korzyści pod względem rozwoju lub aktywności operacyjnej -ani w sezonie 2021 ani w sezonie 2022. Dokumentacja wydatków przekazana do FIA wskazywała na kwotę znacznie niższą niż obowiązujący limit”.

„Spodziewaliśmy się, że pewne elementy podsumowania mogą zostać zakwestionowane lub odesłane do wyjaśnienia. Interpretacja dokumentacji przez zewnętrznych, profesjonalnych księgowych, pozwoliła nam zbudować bardzo jasne stanowisko”.

„Absolutnie i kategorycznie odrzucamy sugestie o tym, że mogliśmy zyskać jakąkolwiek przewagę w 2021, 2022, 2023, 2024 a nawet – jak mówią niektóre zespoły 2026 roku. To całkowita fikcja”.


Niedługo po opublikowaniu wyników kontroli finansowej, dyrektor generalny McLarena – Zak Brown, wezwał FIA do zajęcia zdecydowanego stanowiska wobec tych, którzy naruszyli regulacje finansowe.

„List Zaka nie był skierowany do nas, więc go nie widzieliśmy. Czujemy jednak duże rozczarowanie wynikające z faktu, iż rywal oskarża nas o oszustwo. To doprawdy szokujące, że inny uczestnik mistrzostw, bez dostępu do faktów, bez znajomości szczegółów sprawy, wysuwa tego typu oskarżenia”.

„Weszliśmy na drogę sądową w związku z publicznymi oskarżeniami, które zaczęły pojawiać się od weekendu w Singapurze. Mówimy o retoryce oszustwa, retoryce zyskania olbrzymich korzyści. Prawda jest taka, że liczby, które pojawiły się w mediach, odbiegają od rzeczywistości”.

„Mówimy o szkodach wyrządzonych naszej marce, naszym partnerom, naszym kierowcom i pracownikom, w czasach, gdy zdrowie psychiczne jest tak ważne... Dostrzegamy poważne problemy, z którymi mierzy się nasz personel. Dzieci naszych pracowników są prześladowane na placach zabaw w związku z fikcyjnymi zarzutami innych zespołów”.

„Nie można tak po prostu oskarżać kogoś o coś bez żadnych faktów i domysłów pozbawionych treści. Jesteśmy absolutnie przerażeni zachowaniem niektórych naszych rywali”.

Brown, który siedział obok Hornera podczas konferencji prasowej, tłumaczył: „Mój list mówił o tym, że jeśli pewien zespół wydaje więcej, niż wynosi limit, to zyskuje przewagę. Ograniczenie budżetowe nie jest mniej ważne, niż przepisy techniczne”.

„Nie oceniamy, czy ktoś wydał więcej lub nie. W moim liście stwierdziłem, że jeśli ktoś to zrobił, to należy odpowiednio zareagować na taką sytuację. Nie inaczej niż wtedy, gdy stwierdza się nieprawidłowy prześwit, zbyt elastyczne skrzydło lub inne naruszenie. Nie wymieniłem żadnej z ekip. To była ogólna reakcja”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.03.2024  Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum
26.03.2024  F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso
25.03.2024  Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii
24.03.2024  Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce
24.03.2024  Verstappen: To było jak jazda z zaciągniętym hamulcem ręcznym
Tagi:
Horner C.
Red Bull
Przepisy
FIA
F1 ogólnie
Brown Z.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca