F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Verstappen bezkonkurencyjny w Grand Prix Chin

20.04.2024

Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Aston Martin pod wrażeniem pierwszego dnia współpracy z Alonso

Mike Krack wierzy, że Hiszpan pozostanie związany z zespołem nawet po zakończeniu kariery.
Nataniel Piórkowski, 7 grudnia 2022, wyświetlenia: 1072<< | lista | T- | T+ | >>

Mike Krack przekonuje, że podczas testów w Abu Zabi Fernando Alonso wywarł bardzo pozytywne wrażenie na ekipie Astona Martina.

Pod koniec listopada Alonso wziął udział w jednodniowych testach Pirelli, które zostały zorganizowane niedługo po finałowej eliminacji sezonu w Abu Zabi.

Dwukrotny mistrz świata może otrzymać szansę kolejnych występów za sterami konstrukcji AMR22 w związku z programem rozwojowym opon na sezon 2024, który ruszy w pierwszym kwartale 2023 roku.

„Byliśmy pod wielkim wrażeniem efektywności przekazywanych informacji. To było bardzo imponujące” – stwierdził Krack. „Fernando od razu przechodził do rzeczy, był bardzo przyjazny, otwarty... Myślę, że te relacje funkcjonowały w obu kierunkach. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak minął tamten dzień”.

Poproszony o porównanie stylów Alonso i jego poprzednika – Sebastiana Vettela, Krack powiedział: „Owszem, są różnice, bo mają inne pochodzenie. Fernando jest Latynosem a Sebastian Niemcem. To tworzy dużą różnicę”.

„To, co jest ich cechą wspólną, to pełna koncentracja na dążeniu do postępów. To wskazywanie obszarów, w których możliwy jest progres przy jednoczesnym ustrzeżeniu zespołu przed zbytnią szczegółowością. Są między nimi pewne podobieństwa, ale także różnice”.

Luksemburczyk nie ma wątpliwości, że Alonso będzie skutecznie motywował ekipę. „Zawsze będę miał przed oczami obraz Fernando, który był sfrustrowany tym, że w Meksyku stracił szansę na finisz na siódmym miejscu. To pokazuje jego poświęcenie i motywację”.

„Gdy masz u siebie kogoś z taką pasją, tak silnie dążącego do zwycięstwa, to myślę, że ma on wpływ na całą ekipę. Wszyscy byli naprawdę zadowoleni z tego, że mamy w bolidzie takiego kierowcę, jak on. Wydaje mi się, że jego zaangażowanie i dążenie do sukcesów może rozpalić kolejną iskrę wewnątrz teamu”.


Krack zasugerował nawet, że Alonso może pozostać związany z Astonem Martinem nawet po tym, jak zakończy wyścigową karierę. „Odbyliśmy już kilka bardzo dobrych rozmów. Moim zdaniem jego zaangażowanie może wykraczać poza jazdę. Dołączenie do nas Fernando było kluczowym czynnikiem dla całego zespołu. Zobaczymy, jak wszystko się rozwinie. Myślę jednak, że może odegrać znaczącą rolę w przyszłości naszej stajni”.

Dyrektor techniczny AMR – Dan Fallows, jest pewien, że Alonso zapewni znaczący wkład w rozwój bolidu i całego zespołu. „Z perspektywy technicznej ważne jest, abyśmy mieli kierowców, którzy są w stanie zapewniać nam cenne wskazówki”.

„Nie mówię tu o pozytywnych opiniach, bo nie zawsze jest na nie miejsce. Mam na myśli celne sugestie i możliwość opisania odczuć płynących z jazdy. To dla nas bardzo ważne”.

„Mamy wielkie szczęście, że Lance [Stroll] jest także bardzo dobry pod tym względem. Nie sądzę, aby odejście Seba sprawiło, że czegoś zacznie nam brakować. Chcemy, aby nasz przyszłoroczny bolid był znacznie lepszy. Chcemy ujrzeć postępy i musimy mieć pewność, że posiadamy kierowców, którzy wycisną z tej konstrukcji tak wiele, jak tylko się da”.

„Tak jak już wspomniałem – Lance to kierowca, który pokazał, że potrafi dobrze prowadzić bolid. Fernando wnosi olbrzymie doświadczenie i konkretne osiągnięcia. Sądzę, że dysponujemy niezwykle ekscytującym składem”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2024  Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka
18.04.2024  AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją
18.04.2024  Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24
16.04.2024  Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026
12.04.2024  Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso
Tagi:
Aston Martin
Alonso F.
Krack M.
Fallows D.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca