F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.02.2023

Vigna: Przed Vasseurem jasny cel

BBC: Szefowie zespołów F1 zniesmaczeni działaniami bin Sulayema

Kubica dołącza do ekipy LMP2 WRT w WEC

Jean-Pierre Jabouille nie żyje

02.02.2023

FIA otworzyła nabór na wolne miejsca w stawce Formuły 1

De Vries: Już prawie porzuciłem marzenie o występach w Formule 1

Grosjean nie wyklucza powrotu do F1 z zespołem Andrettiego

01.02.2023

Schumacher będzie pełnił obowiązki trzeciego kierowcy McLarena

Kalendarz prezentacji bolidów F1 na sezon 2023

Vasseur: Negocjacje z Leclerkiem nie są obecnie priorytetem

31.01.2023

Haas zaprezentował malowanie bolidu na sezon 2023

Bottas: FIA nie powinna kontrolować tego, co mówią kierowcy

Vasseur docenia Binotto za sprawne przekazanie władzy w Ferrari

30.01.2023

Red Bull i Ford przygotowują się do ogłoszenia partnerstwa?

Wolff: Nie mielibyśmy oporów przed skopiowaniem rozwiązań rywali

Ferrari zapewni równy status Leclercowi i Sainzowi

Brown: Jesteśmy w połowie drogi na szczyt

Audi przejęło mniejszościowy pakiet udziałów w Grupie Saubera

29.01.2023

Vasseur: Plotki o zyskaniu 30 koni mechanicznych to jakiś żart

28.01.2023

Horner: F1 i FIA potrzebują sensownej debaty

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2023  |  2022  |  2021  |  2020
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Verstappen: Tory uliczne stały się zmorą kierowców

Dwukrotny czempion sugeruje, że cięższe bolidy uniemożliwiają jazdę na limicie.
Nataniel Piórkowski, 19 grudnia 2022, wyświetlenia: 1102<< | lista | T- | T+ | >>

Max Verstappen przyznaje, że wraz z wprowadzeniem nowej generacji bolidów, doświadczenia związane z jazdą po torach ulicznych stały się jeszcze gorsze, niż w poprzednich sezonach.

W sytuacji, gdy sport zwiększa udział ulicznych wyścigów w kalendarzu, rozmiar oraz masa konstrukcji zdają się w coraz większym stopniu odbierać zawodnikom radość z jazdy na absolutnym limicie.

W wywiadzie udzielonym telewizji Viaplay, Verstappen został zapytany o to, który z obiektów powinien mieć stałe miejsce w harmonogramie mistrzostw świata.

Odpowiadając na sugestię o tym, że być może powinno być to Monako, dwukrotny czempion F1 odrzekł: „Jest ciężko, zwłaszcza podczas kwalifikacji w Monako, gdzie musisz jechać na limicie. Naprawdę trudno jest tam pokonać idealne okrążenie”.

„Osobiście uwielbiam szybkie zakręty. Moim zdaniem to Spa nigdy nie powinno stracić miejsca w kalendarzu. Wydaje mi się, że to właśnie tam naprawdę liczą się umiejętności kierowcy. To on tworzy różnicę”.

„Teraz, z tymi nowymi bolidami, jazda po ulicznych torach jest najgorszym doświadczeniem, jakie tylko można sobie wyobrazić. Nowe konstrukcje są zdecydowanie zbyt ciężkie i zbyt sztywne”.

„Pamiętam jazdę w Singapurze. Generalnie uwielbiam ten tor, ale tym razem byłem bardzo rozczarowany tym, jak zachowuje się tam nasza konstrukcja. W porównaniu do lat 2015 czy 2016, bolidowi brakuje zwinności. Teraz samochody są tak sztywne, że gdy tylko najdziesz na krawężnik, od razu możesz znaleźć się po drugiej stronie toru”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.01.2023  Ferrari zapewni równy status Leclercowi i Sainzowi
28.12.2022  Verstappen: Nie mam nerwowego charakteru
28.12.2022  De la Rosa: Kraksa Pereza z Monako nie była celowa
22.12.2022  Marko: Red Bull nie próbuje wywierać presji na Perezie
28.11.2022  Verstappen: Ricciardo nie powinien był odchodzić z Red Bulla
Tagi:
Verstappen M.
Kalendarz GP
F1 ogólnie
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca