F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.02.2023

Albon: Bogate doświadczenie Vowlesa pomoże Williamsowi

Zhou: Tym razem presja jest znacznie mniejsza

Gulf zainteresowany stworzeniem malowania Williamsa na jeden wyścig

Alfa Romeo liczy na poprawę osiągów z bolidem C43

Ferrari potwierdziło nazwę tegorocznego bolidu

Alfa Romeo zaprezentowała nowe barwy na 2023 rok

Kalendarz prezentacji bolidów F1 na sezon 2023

06.02.2023

Williams ujawnił malowanie tegorocznego bolidu Formuły 1

04.02.2023

Najważniejsze wyścigi Roberta Kubicy w Formule 1 (Część 1)

03.02.2023

FIA opublikowała listę dostawców silników dla F1 od 2026 roku

Red Bull przedstawił malowanie bolidu RB19

Red Bull oficjalnie potwierdza partnerstwo z Fordem

Ford ogłosił powrót do F1 od 2026 roku

Vigna: Przed Vasseurem jasny cel

BBC: Szefowie zespołów F1 zniesmaczeni działaniami bin Sulayema

Kubica dołącza do ekipy LMP2 WRT w WEC

Jean-Pierre Jabouille nie żyje

02.02.2023

FIA otworzyła nabór na wolne miejsca w stawce Formuły 1

De Vries: Już prawie porzuciłem marzenie o występach w Formule 1

Grosjean nie wyklucza powrotu do F1 z zespołem Andrettiego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2023
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2023  |  2022  |  2021  |  2020
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

RN365: Ferrari niedopuszczone do rozmów o nowej generacji silników

Scuderia wciąż nie zadeklarowała obecności w sezonie 2026 jako producent.
Mateusz Szymkiewicz, 2 stycznia 2023, wyświetlenia: 1956<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

RacingNews365 informuje, że Ferrari nie zostało dopuszczone do rozmów na temat nowych jednostek napędowych szykowanych na sezon 2026.

Latem minionego roku zatwierdzono kolejną generację, która pozostanie oparta na aktualnie wykorzystywanym V6. Najpoważniejsza zmiana zajdzie w obszarze silników elektrycznych: producenci w porozumieniu z FIA oraz Liberty Media zgodzili się na porzucenie MGU-H, zwiększając znaczenie generatora energii kinetycznej. Docelowo ma on zapewniać 40 procent mocy całego pakietu.

Według ustaleń RacingNews365, formalnie obecność w roli producenta w sezonie 2026 zagwarantowali Mercedes, Renault, Red Bull Powetrains, Honda oraz Audi. Podpisu pod dokumentami wciąż nie złożyli przedstawiciele Ferrari, którzy mają zgłaszać zastrzeżenia do statusu nowicjusza dywizji silnikowej Red Bulla.

Według Scuderii, stajnia z Milton Keynes powinna być pozbawiona przywilejów w związku z bliską współpracą z Hondą przy aktualnych jednostkach napędowych. Mimo, iż Red Bull Powetrains oficjalnie nie posiada praw intelektualnych do pakietu japońskiego producenta, Ferrari chcąc wymusić reakcję na FIA odmówiło zatwierdzenia przepisów na 2026 rok.

Pierwszy termin złożenia deklaracji upłynął 15 października, natomiast w przedłużonym procesie do końca listopada swoją obecność zadeklarowała Honda. Zrozumiałe, iż producent z Tokio ma analizować swoje opcje na powrót do F1 niezwiązane z obozem Red Bulla.

Rzecznik Ferrari zapytany o sytuację z niedopuszczeniem do oficjalnych rozmów o nowej generacji jednostek, postanowił „nie udzielać odpowiedzi”. Dieter Rencken podaje, iż przedstawione wydarzenia rozegrały się 15 grudnia.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.02.2023  Ferrari potwierdziło nazwę tegorocznego bolidu
03.02.2023  FIA opublikowała listę dostawców silników dla F1 od 2026 roku
03.02.2023  Vigna: Przed Vasseurem jasny cel
01.02.2023  Vasseur: Negocjacje z Leclerkiem nie są obecnie priorytetem
31.01.2023  Vasseur docenia Binotto za sprawne przekazanie władzy w Ferrari
Tagi:
Ferrari
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca