F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.02.2023

Albon: Bogate doświadczenie Vowlesa pomoże Williamsowi

Zhou: Tym razem presja jest znacznie mniejsza

Gulf zainteresowany stworzeniem malowania Williamsa na jeden wyścig

Alfa Romeo liczy na poprawę osiągów z bolidem C43

Ferrari potwierdziło nazwę tegorocznego bolidu

Alfa Romeo zaprezentowała nowe barwy na 2023 rok

Kalendarz prezentacji bolidów F1 na sezon 2023

06.02.2023

Williams ujawnił malowanie tegorocznego bolidu Formuły 1

04.02.2023

Najważniejsze wyścigi Roberta Kubicy w Formule 1 (Część 1)

03.02.2023

FIA opublikowała listę dostawców silników dla F1 od 2026 roku

Red Bull przedstawił malowanie bolidu RB19

Red Bull oficjalnie potwierdza partnerstwo z Fordem

Ford ogłosił powrót do F1 od 2026 roku

Vigna: Przed Vasseurem jasny cel

BBC: Szefowie zespołów F1 zniesmaczeni działaniami bin Sulayema

Kubica dołącza do ekipy LMP2 WRT w WEC

Jean-Pierre Jabouille nie żyje

02.02.2023

FIA otworzyła nabór na wolne miejsca w stawce Formuły 1

De Vries: Już prawie porzuciłem marzenie o występach w Formule 1

Grosjean nie wyklucza powrotu do F1 z zespołem Andrettiego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2023
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2023  |  2022  |  2021  |  2020
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Symonds: Silniki na sezon 2026 wyrównają szanse producentów

Konsultant F1 przyznał, że jest zbudowany zainteresowaniem koncernów samochodowych.
Mateusz Szymkiewicz, 17 stycznia 2023, wyświetlenia: 631<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Konsultant Formuły 1 ds. technicznych – Pat Symonds, przyznał, że kolejna generacja jednostek napędowych powinna „wyrównać szanse producentów”.

W sierpniu minionego roku FIA zatwierdziła zestaw regulacji na sezon 2026, który przyciągnął do sportu Audi. Niemiecki producent zadeklarował już utworzenie fabrycznego zespołu na bazie Saubera, a także przygotowanie układu opartego na aktualnym V6 bez MGU-H z mocniejszym generatorem energii kinetycznej.

Oficjalny powrót do Formuły 1 od 2026 roku zadeklarowała już Honda, natomiast inna marka Grupy Volkswagen – Porsche, ma wciąż analizować swoje opcje na torach Grand Prix. Zdaniem Pata Symondsa, kluczowe było udzielenie gwarancji producentom o równych szansach na etapie rozwoju jednostek.

„Wraz z nowymi przepisami postawiliśmy sobie wiele nadrzędnych celów, a jednym z nich były wyrównane szanse dla nowicjuszy od sezonu 2026” – powiedział Brytyjczyk pełniący funkcję konsultanta Formuły 1 do spraw technicznych. „Aktualny proces spalania w silniku Formuły 1 jest bardzo niekonwencjonalny. Powiedziałbym, że to diesel zasilany benzyną. To bardzo skomplikowane”.

„To nie jest tak, że po latach rozwoju nagle staje przed tobą zadanie zaprojektowania jednostki F1. To wygląda zupełnie inaczej. Chcemy osiągnąć konkurencyjne środowisko z Audi, Porsche, Cadillakiem i pozostałymi producentami, o których nie mogę mówić. Dobrze będzie mieć te marki w sporcie”.

Symonds odniósł się również do niedawnej deklaracji Andrettiego, który jest gotowy dołączyć do Formuły 1 jako jedenaste zgłoszenie przy wsparciu Cadillaca. „Nie ma nic złego w posiadaniu większej liczby samochodów, lecz pod warunkiem, iż prezentują one odpowiednią jakość. Nie chcemy wrócić do sezonu 2011 i zespołu HRT. Sport odnosi w tym momencie wielkie sukcesy. Nie jestem zaskoczony, że nowe osoby chcą tutaj dołączyć, ponieważ w ciągu pięciu lat doszliśmy do momentu, w którym notujemy zyski”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.02.2023  Kalendarz prezentacji bolidów F1 na sezon 2023
03.02.2023  FIA opublikowała listę dostawców silników dla F1 od 2026 roku
03.02.2023  BBC: Szefowie zespołów F1 zniesmaczeni działaniami bin Sulayema
03.02.2023  Jean-Pierre Jabouille nie żyje
02.02.2023  FIA otworzyła nabór na wolne miejsca w stawce Formuły 1
Tagi:
F1 ogólnie
Symonds P.
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca