F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.02.2023

Albon: Bogate doświadczenie Vowlesa pomoże Williamsowi

Zhou: Tym razem presja jest znacznie mniejsza

Gulf zainteresowany stworzeniem malowania Williamsa na jeden wyścig

Alfa Romeo liczy na poprawę osiągów z bolidem C43

Ferrari potwierdziło nazwę tegorocznego bolidu

Alfa Romeo zaprezentowała nowe barwy na 2023 rok

Kalendarz prezentacji bolidów F1 na sezon 2023

06.02.2023

Williams ujawnił malowanie tegorocznego bolidu Formuły 1

04.02.2023

Najważniejsze wyścigi Roberta Kubicy w Formule 1 (Część 1)

03.02.2023

FIA opublikowała listę dostawców silników dla F1 od 2026 roku

Red Bull przedstawił malowanie bolidu RB19

Red Bull oficjalnie potwierdza partnerstwo z Fordem

Ford ogłosił powrót do F1 od 2026 roku

Vigna: Przed Vasseurem jasny cel

BBC: Szefowie zespołów F1 zniesmaczeni działaniami bin Sulayema

Kubica dołącza do ekipy LMP2 WRT w WEC

Jean-Pierre Jabouille nie żyje

02.02.2023

FIA otworzyła nabór na wolne miejsca w stawce Formuły 1

De Vries: Już prawie porzuciłem marzenie o występach w Formule 1

Grosjean nie wyklucza powrotu do F1 z zespołem Andrettiego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2023
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2023  |  2022  |  2021  |  2020
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Vasseur: Alfie brakowało do limitu 10 milionów dolarów

Francuz nie chciał jednak szacować, jak znacząco wpłynęło to na tempo bolidu.
Nataniel Piórkowski, 17 stycznia 2023, wyświetlenia: 770<< | lista | T- | T+ | >>

Były szef Alfy Romeo w F1 – Fred Vasseur przyznał, że do osiągnięcia poziomu limitu budżetowego jego ekipie zabrakło w sezonie 2022 około 10 milionów dolarów.

Regulacje finansowe obowiązują w sporcie od sezonu 2021 – wtedy to maksymalny pułap wydatków każdej z ekip wynosił 145 milionów dolarów. W ubiegłym roku został on obniżony o 5 milionów przy jednoczesnej indeksacji na poziomie 3,1% uzasadnionej rosnącą inflacją.

Jeszcze przed przejściem do Ferrari Vasseur ujawnił, że pomimo obniżenia ograniczenia finansowego, jego stajnia nie była w stanie maksymalnie wykorzystać dostępnych możliwości wydatkowania.

Dopytywany o to, jak deficyt ten mógł przełożyć się na osiągi bolidu, Francuz wyjaśniał: „Widziałem gdzieś szacunki mówiące o tym, że 10 procent alokacji środków może być równe 0,5s. Gdyby tak było, byłbym w siódmym niebie”.

„Teraz zupełnie na poważnie – trudno jest przewidzieć, jaki mógł być ostateczny rezultat. Spoglądając w przeszłość widzimy, że niekoniecznie trzeba wydawać dwa razy więcej niż inni, aby wygrać każdy wyścig”.

„W zespole [Alfie] jest jednak z całą pewnością długa lista punktów, które wymagają poprawy. Gdyby tak się stało, naturalnie miałoby to swoje odzwierciedlenie w wynikach na torze. Z dodatkowym budżetem bylibyśmy w stanie odznaczyć kilka z tych punktów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.02.2023  Zhou: Tym razem presja jest znacznie mniejsza
07.02.2023  Alfa Romeo liczy na poprawę osiągów z bolidem C43
07.02.2023  Alfa Romeo zaprezentowała nowe barwy na 2023 rok
27.01.2023  Stake nowym sponsorem tytularnym Alfy Romeo
26.01.2023  Alessandro Alunni Bravi przedstawicielem Saubera w zespole F1
Tagi:
Alfa Romeo
Vasseur F.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca