F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Verstappen bezkonkurencyjny w Grand Prix Chin

20.04.2024

Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2023
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Haas zredukował liczbę miejsc stanowiska w alei serwisowej

Zespół podkreśla, że dzięki temu zaoszczędzi 250 tys. dolarów na rozwój bolidu.
Nataniel Piórkowski, 24 lutego 2023, wyświetlenia: 872<< | lista | T- | T+ | >>

Haas zaoszczędzi 250 tysięcy dolarów w ujęciu całego sezonu, dzięki zmniejszeniu stanowiska przy ścianie w alei serwisowej.

Od tego roku składa się ono jedynie z trzech foteli. Szef stajni – Guenther Steiner wyjaśnia, że chcąc zaoszczędzić środki na rozwój bolidu, Haas przyjrzał się nieoczywistym obszarom wydatkowania.

„Gdy przyświeca ci cel poprawy osiągów, patrzysz na wszystko. Zresztą nie dotyczy to tylko wydajności. Kiedy potrzebujesz pieniędzy na inwestycje, bo w końcu działamy w warunkach limitów finansowych, skąd je weźmiesz?”.

„Wolimy mieć sześć osób siedzących przy ścianie w alei serwisowej, czy ćwierć miliona na poprawki? Wiem, co wybierzemy”.

„Jeśli sam musiałbym zostać w garażu, nie miałbym z tym problemu. Nie muszę siedzieć przy ścianie. Z trzema fotelami możemy pokryć wszystkie zadania w tym miejscu i zaaranżować na nowo stanowisko pracy. Oszczędzamy, bo chcemy skierować te środki na rozwój a znajdujemy się na granicy limitu budżetowego”.

W tym sezonie oprócz Steinera sesje przy pit wall śledzić będą menadżer Haasa – Pete Crolla oraz główny inżynier wyścigowy – Ayao Komatsu.

„Jedynym sposobem na poprawę tempa jest rozwój, więc staramy się uwolnić jak najwięcej pieniędzy na prace rozwojowe, unikając trwonienia ich na głupoty” – posumował Steiner.


Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2024  Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024
19.03.2024  Steiner nie wyklucza powrotu do pracy w F1
14.03.2024  Hulkenberg: Odwdzięczę się Magnussenowi przy następnej okazji
11.03.2024  Haas: Bearman zasługuje na fotel w F1
26.02.2024  Plooij: Steiner oczekiwał udziałów w zespole Haasa
Tagi:
Haas
Steiner G.
Przepisy
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca