F1 20231  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.04.2023

Tost: Tsunoda będzie gotowy zastąpić Pereza w sezonie 2025

AMuS: Bridgestone przystąpi do przetargu na dostawcę opon

Brown: Norris nie ma żadnych klauzul odejścia z McLarena

Perez: W Q1 byłem tylko pasażerem w swoim bolidzie

Russell rozczarowany straconą szansą na pole position w Melbourne

GP Australii: wyniki kwalifikacji

Verstappen na pole position do Grand Prix Australii

Hauger pewnie zwycięża w sprincie F2 w Melbourne

Verstappen najszybszy przed kwalifikacjami

Colapinto zdyskwalifikowany, zwycięstwo dla O'Sullivana (akt.)

31.03.2023

Szafnauer: Gasly poprosił o więcej czasu

Wolff: Nowy pakiet aero nie zadebiutuje przed Imolą

Leclerc: To był najlepszy piątek od początku sezonu

Alonso: Musimy być przygotowani na każde warunki

Horner: Sprint w Baku jest czymś absolutnie niedorzecznym

Domenicali: Prowadzimy rozmowy na temat nocnego GP Australii

Vettel nie wyklucza powrotu do Formuły 1

Verstappen przeciwny kolejnym zmianom w formacie weekendu

Alonso najszybszy w deszczowym drugim treningu

Verstappen najszybszy w pierwszym treningu w Melbourne

Więcej wiadomości

  Archiwum 2023
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2023  |  2022  |  2021  |  2020
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Sargeant: Nie chciałem być zbyt zachłanny w swoim debiucie

Kierowca Williamsa jest zadowolony z tempa, jakie zespół zaprezentował w Bahrajnie.
Maciej Wróbel, 9 marca 2023, wyświetlenia: 1071<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Logan Sargeant przyznał, że nie chciał być „zbyt zachłanny” podczas swojego debiutanckiego Grand Prix, dodając przy tym, iż za największe rozczarowanie weekendu uważa brak awansu do Q2 w sobotnich kwalifikacjach.

Amerykański kierowca stajni z Grove zaliczył solidny debiut w Formule 1 podczas weekendu wyścigowego w Bahrajnie. W sobotę Sargeant był o włos od awansu do Q2 po tym, jak uzyskał ten sam co do jednej tysięcznej sekundy rezultat, co piętnasty Lando Norris.

Niedzielne zmagania 22-latek ukończył natomiast na niezłej, dwunastej pozycji, dwa miejsca za zespołowym kolegą, Alexandrem Albonem. Na końcowym etapie rywalizacji Sargeant był jednym z kierowców, którzy skorzystali z okazji na wymianę ogumienia podczas wirtualnej neutralizacji wywołanej awarią samochodu Charlesa Leclerca.

Amerykanin uważa, że ma za sobą niezły weekend, choć podkreśla, że frustruje go brak awansu do Q2, gdy miał samochód, którym mógł tego dokonać. Zapytany o to, czy mógł oczekiwać czegoś więcej po swoim debiucie, odparł: „Nie chciałem być zbyt zachłanny. To był świetny weekend. Jestem bardzo, bardzo zadowolony z jego przebiegu i tempa, jakim dysponowaliśmy”.

„A czy jestem rozczarowany brakiem awansu do Q2? Tak, ponieważ wiem, że tym samochodem można było go wywalczyć. To nigdy nie jest dobre uczucie dla kierowcy. Szczerze jednak mówiąc, to wszystko napędziło mnie, dało mi więcej motywacji i chcę powrócić i poprawić się następnym razem”.

Sargeant dodaje, że początkowo podchodził do Bahrajnu jak do normalnego wydarzenia, lecz w miarę upływu czasu zaczął być coraz bardziej świadomy tego, że debiutuje w Formule 1. „Tuż przed okrążeniem formującym poczułem coś ekstra, jednak szczerze powiedziawszy, gdy tylko wystartowałem i złapałem odpowiedni rytm, to wszystko przyszło bardzo naturalnie”.

„Nie sądzę, by ktokolwiek spodziewał się tak dużej degradacji opon przed sezonem, a tutaj przypominało to trochę Formułę 2 pod tym względem. Czułem więc, że po prostu kontynuuję to, co robiłem w zeszłym roku – osłaniałem tyły i utrzymywałem tempo. Pod kątem operacyjnym wydaje mi się, że od startu, poprzez pit stopy, wirtualną neutralizację i tak dalej, wszystko poszło płynnie”.

„Jestem bardzo zadowolony z tempa, jakie mieliśmy z Aleksem. Uważam, że zespół wykonał w ten weekend wyśmienitą robotę uwalniając to tempo. Po testach raczej nie spodziewaliśmy się tego, że znajdziemy się w takiej pozycji, co świadczy tylko o ogromie pracy, jaki wykonał zespół i jestem niesamowicie dumny ze wszystkich”.

Mimo wszystko kierowca Williamsa jest pewien, że w debiutanckim sezonie wystąpią pewne przeszkody. „Wiele się nauczyłem, pokazałem samemu sobie, że jestem w stanie ścigać się przeciwko tym chłopakom na wysokim poziomie, co jest wielkim pozytywem. Ciągle jednak spodziewam się trudności po drodze. Wiem, jak ciężko jest utrzymywać taki poziom, zwłaszcza że będę jeździł po torach, których nie znam zbyt dobrze”.

„Będzie więc ważne, aby dobrze się przygotować, ciężko pracować i utrzymać tendencję wzrostową. Jeśli o mnie chodzi, to ciągle wszystko przede mną. Z pewnością jeszcze wiele się muszę nauczyć. Zespół wykonał fantastyczną robotę prowadząc i pomagając mi przez weekend”.

„Starali się nie zasypywać mnie informacjami i po prostu dawali mi skupić się na jeździe, co jest tym, czego potrzebuję. Pod tym kątem jest wiele do nauki, ale nadal oczywiście pracuję nad swoim stylem jazdy, przystosowaniem się do tego samochodu i wyciągania z tego maksimum osiągów” – zakończył zawodnik z Florydy.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.02.2023  Sargeant: W 2021 roku byłem przekonany, że nie mam szans na F1
25.01.2023  Steiner: Będziemy mieć na oku Sargeanta
23.01.2023  Smeets: Sargeant miał spędzić dwa sezony w Formule 2
15.12.2022  FIA opublikowała listę startową F1 na sezon 2023
30.11.2022  Sargeant będzie rywalizował w F1 z numerem startowym #2
Tagi:
Sargeant L.
Williams

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca