F1 20231  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.04.2023

Tost: Tsunoda będzie gotowy zastąpić Pereza w sezonie 2025

AMuS: Bridgestone przystąpi do przetargu na dostawcę opon

Brown: Norris nie ma żadnych klauzul odejścia z McLarena

Perez: W Q1 byłem tylko pasażerem w swoim bolidzie

Russell rozczarowany straconą szansą na pole position w Melbourne

GP Australii: wyniki kwalifikacji

Verstappen na pole position do Grand Prix Australii

Hauger pewnie zwycięża w sprincie F2 w Melbourne

Verstappen najszybszy przed kwalifikacjami

Colapinto zdyskwalifikowany, zwycięstwo dla O'Sullivana (akt.)

31.03.2023

Szafnauer: Gasly poprosił o więcej czasu

Wolff: Nowy pakiet aero nie zadebiutuje przed Imolą

Leclerc: To był najlepszy piątek od początku sezonu

Alonso: Musimy być przygotowani na każde warunki

Horner: Sprint w Baku jest czymś absolutnie niedorzecznym

Domenicali: Prowadzimy rozmowy na temat nocnego GP Australii

Vettel nie wyklucza powrotu do Formuły 1

Verstappen przeciwny kolejnym zmianom w formacie weekendu

Alonso najszybszy w deszczowym drugim treningu

Verstappen najszybszy w pierwszym treningu w Melbourne

Więcej wiadomości

  Archiwum 2023
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2023  |  2022  |  2021  |  2020
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Horner: Skutki kary odczujemy dopiero w 2023 roku

Brytyjczyk odniósł się do ograniczeń w prowadzeniu rozwoju aerodynamicznego.
Nataniel Piórkowski, 17 marca 2023, wyświetlenia: 787<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Red Bull Racing – Christian Horner, uważa, że ostatnia kara za złamanie limitu budżetowego, okaże się bardziej dotkliwa w perspektywie sezonu 2023, niż 2022.

W październiku, po zapoznaniu się z dokumentacją finansową, FIA orzekła, iż team z Milton Keynes naruszył limitu budżetowy na rok 2021 o 1,8 miliona funtów.

Na RBR nałożona została grzywna 7 milionów funtów, która jednak nie została potrącona z limitu budżetowego. Dodatkowo austriacką ekipę ukarano redukcją czasu, który można poświęcić na prace nad aerodynamiką.

Jako mistrz świata Red Bull otrzymałby przydział 70% wartości referencyjnej, jednak w związku z działaniami FIA poziom ten spadł do 63%.

„Przed nami osiem, dziewięć miesięcy. To oznacza, że musimy być bardzo wybiórczy i nieziemsko skuteczni w prowadzeniu rozwoju tego bolidu i oczywiście przyszłorocznej konstrukcji” – potwierdził Horner.

„Wszystko zależy od tego, czy w przepisach wprowadzone zostaną jakieś zmiany. Oczekujemy stabilnych regulacji, ale tak czy owak mamy pewną barierę, niekorzyść. Nie ciąży na nas wyłącznie ograniczenie wynikające z przepisów, ale taże dodatkowe dziesięć procent”.

„Ferrari ma przydział 75% wartości referencyjnej a Mercedes 80%, w związku z zajęciem odpowiednio drugiego i trzeciego miejsca w ubiegłorocznych mistrzostwach konstruktorów”.

„Mamy 15% czasu mniej niż Fred [Vasseur z Ferrari] i 20% mniej niż Mercedes. To znaczące liczby. W takiej sytuacji najważniejsza jest efektywność i skuteczność, w tym co robimy i wybieramy do testów w tunelu aerodynamicznym oraz w jakim kierunku rozwijamy modele RB19 i RB20”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.04.2023  Tost: Tsunoda będzie gotowy zastąpić Pereza w sezonie 2025
27.03.2023  Team AlphaTauri może zmienić nazwę
27.03.2023  Verstappen oczekuje wyższej niezawodności
21.03.2023  Wolff: Dominacja Red Bulla jest wynikiem ich ciężkiej pracy
18.03.2023  W bolidzie Verstappena doszło do awarii półosi
Tagi:
Red Bull
Horner C.
Przepisy
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca