F1 20231  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.09.2023

Lawson: Nie czuję satysfakcji z pokonania Tsunody

Brown: Celujemy w czwarte miejsce w mistrzostwach

Gasly rozgoryczony poleceniem zespołu z finiszu GP Japonii

Sargeant: Nie mam teraz siły, by myśleć o przyszłości w F1

Toyota dementuje plotki o powrocie do Formuły 1 z McLarenem

24.09.2023

Russell: Radio bywa narzędziem do uwalniania frustracji

Horner: Uniknięcie kary w Katarze jedynym plusem wyścigu Pereza

Hamilton: Propozycja Russella była pozbawiona sensu

Sargeant: Nie wiem, jak Bottas mógł mnie nie zauważyć

Horner zachwycony mistrzostwem Red Bulla

Perez otrzymał cztery punkty karne za incydenty z wyścigu

Norris: Nie jesteśmy bardzo daleko od Red Bulla

Verstappen wygrywa w Japonii, Red Bull z szóstym tytułem

GP Japonii: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Japonii: wyniki wyścigu

23.09.2023

Hamilton: Powinniśmy wypróbować sztuczną inteligencję

Sargeant: Popełniłem drobny, ale niezmiernie kosztowny błąd

Alonso: Nasze dobre występy zaczynają umykać uwadze publiczności

Leclerc: Musimy uważnie przyjrzeć się Red Bullowi

Hamilton zszokowany przewagą Red Bulla

Więcej wiadomości

  Archiwum 2023
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2023  |  2022  |  2021  |  2020
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Pirelli przetestuje na Węgrzech alternatywną alokację ogumienia

W kwalifikacjach kierowcy będą musieli korzystać z określonych mieszanek.
Nataniel Piórkowski, 18 lipca 2023, wyświetlenia: 578<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pirelli potwierdziło, że podczas GP Węgier kierowcy otrzymają do dyspozycji ograniczoną liczbę kompletów opon.

Testy alternatywnej alokacji opon obejmują dostarczenie każdemu zawodnikowi tylko jedenastu zestawów ogumienia. Dodatkowo, podczas sobotniej czasówki, obowiązywać będzie określony klucz mieszanek.

Podczas pierwszego bloku wszyscy kierowcy będą zobligowani do korzystania z twardego ogumienia. W Q2 w użyciu będzie pośrednia mieszanka a w finałowej części rozgrywki o pole position – miękka.

Jeśli testy rozwiązania zakończą się sukcesem, może ono zostać powszechnie zastosowane w sezonie 2024.

Szef działu sportów motorowych Pirelli – Mario Isola, tłumaczy: „Na Hungaroringu po raz pierwszy sprawdzimy alternatywną alokację opon, oczywiście jeśli pozwolą na to warunki pogodowe. Wszystkie zmiany – przynajmniej na papierze – powinny zapewnić szersze możliwości, szczególnie w zakresie strategii”.

„Dzięki alternatywnej alokacji jesteśmy także w stanie zaoszczędzić dwa zestawy opon na suchy tor w porównaniu do tradycyjnego formatu [z trzynastoma kompletami]. Kolejny eksperyment przeprowadzimy na Monzy. Później FIA, F1 i zespoły zadecydują, czy można wdrożyć go z myślą o przyszłym sezonie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.09.2023  Pirelli rozważa wycofanie się z F1 po sezonie 2028?
29.07.2023  Koce grzewcze na slickach pozostaną w sezonie 2024
26.07.2023  Vandoorne za kierownicą Astona podczas testów Pirelli w Spa
22.07.2023  Leclerc: F1 nie potrzebuje jeszcze większej niepewności
14.07.2023  Domenicali nie zmienia stanowiska w sprawie jedenastego zespołu
Tagi:
Pirelli
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca