F1 20231  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.09.2023

Lawson: Nie czuję satysfakcji z pokonania Tsunody

Brown: Celujemy w czwarte miejsce w mistrzostwach

Gasly rozgoryczony poleceniem zespołu z finiszu GP Japonii

Sargeant: Nie mam teraz siły, by myśleć o przyszłości w F1

Toyota dementuje plotki o powrocie do Formuły 1 z McLarenem

24.09.2023

Russell: Radio bywa narzędziem do uwalniania frustracji

Horner: Uniknięcie kary w Katarze jedynym plusem wyścigu Pereza

Hamilton: Propozycja Russella była pozbawiona sensu

Sargeant: Nie wiem, jak Bottas mógł mnie nie zauważyć

Horner zachwycony mistrzostwem Red Bulla

Perez otrzymał cztery punkty karne za incydenty z wyścigu

Norris: Nie jesteśmy bardzo daleko od Red Bulla

Verstappen wygrywa w Japonii, Red Bull z szóstym tytułem

GP Japonii: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Japonii: wyniki wyścigu

23.09.2023

Hamilton: Powinniśmy wypróbować sztuczną inteligencję

Sargeant: Popełniłem drobny, ale niezmiernie kosztowny błąd

Alonso: Nasze dobre występy zaczynają umykać uwadze publiczności

Leclerc: Musimy uważnie przyjrzeć się Red Bullowi

Hamilton zszokowany przewagą Red Bulla

Więcej wiadomości

  Archiwum 2023
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2023  |  2022  |  2021  |  2020
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Leclerc: F1 nie potrzebuje jeszcze większej niepewności

Monakijczyk nie pochwala eksperymentalnego formatu kwalifikacji.
Nataniel Piórkowski, 22 lipca 2023, wyświetlenia: 649<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Charles Leclerc nie jest zadowolony ze zmian wprowadzonych przy okazji GP Węgier, podczas którego testowany jest eksperymentalny format kwalifikacji.

Struktura czasowa poszczególnych części czasówki pozostała bez zmian, jednak w trakcie każdego z bloków kierowcy będą musieli użyć innej mieszanki ogumienia – począwszy od opon twardych, a następnie pośrednich i miękkich.

W związku z eksperymentem zawodnicy otrzymali na ten weekend niższy przydział ogumienia, składający się nie z trzynastu a jedenastu zestawów.

Leclerc zaznacza: „Ten weekend będzie bardzo trudny. Jest mnóstwo różnych pomysłów na treningi, bo nowy format oznacza wiele nowych możliwości. Zobaczymy, może okaże się to dla nas dobrą szansą. Ale jeśli podejmiesz złe decyzje, to będą one prześladować cię przez resztę weekendu. To jednak element gry”.

„Q1 i Q2 będą dość ciężkie ze względu na różne mieszanki. Z pewnością nie jesteśmy do tego przyzwyczajeni. Nie zdarzało nam się maksymalnie naciskać w trybie kwalifikacyjnym na twardym ogumieniu. To zupełnie nowe doświadczenie i mam wrażenie, że kilku z nas może być zaskoczonych”.

Dopytywany o to, czy dodatkowa niepewność jest korzystna dla sportu, Leclerc stwierdził: „Nie, nie sądzę. Powinni wygrywać najlepsi. Póki co dla wszystkich jest to wielka niewiadoma, ale im częściej będziemy wykorzystywać ten format, tym więcej ludzi będzie wiedziało, jak sobie z nim radzić”.

„Póki co nie wiem, czego się spodziewać. Może po kwalifikacjach zyskamy lepszy ogląd sytuacji. Biorąc pod uwagę liczbę dostępnych kompletów, czeka nas trudne zadanie. Musisz sprawdzić każdą z mieszanek podczas treningów – bądź nie, jeśli taki jest twój wybór. Ale właśnie z tego względu wszystko staje się jeszcze bardziej nieprzewidywalne”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.09.2023  Leclerc: Musimy uważnie przyjrzeć się Red Bullowi
23.09.2023  Leclerc, Zhou i Bottas oczyszczeni z podejrzeń
17.09.2023  Leclerc rozczarowany funkcją pomocnika Sainza w GP Singapuru
15.09.2023  Ferrari zaskoczone konkurencyjnym tempem z treningów
15.09.2023  Ferrari spodziewa się ciężkiego weekendu w Singapurze
Tagi:
Leclerc C.
Przepisy
F1 ogólnie
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca