|
|
|
|
|
|
Ciąg dalszy testów na torach Jerez, Catalunya i Mugello |
|
•Marek Roczniak, 14 grudnia 2002, wyświetlenia: 2165 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
| | | | | P. | Kierowca | Konstruktor | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Okr. |
|
Czasy uzyskane na torze Jerez | |
1. | Alex Wurz | McLaren Mercedes | MP4-17B | | 1:20,892 | | 71 |
2. | Antonio Pizzonia | Jaguar Cosworth | R3B | | 1:20,896 | +0,004 | 81 |
3. | Kimi Raikkonen | McLaren Mercedes | MP4-17B | | 1:20,995 | +0,103 | 71 |
4. | Ralf Schumacher | Williams BMW | FW24B | | 1:20,997 | +0,105 | 66 |
5. | Fernando Alonso | Renault | R202B | | 1:21,677 | +0,785 | 46 |
6. | Jacques Villeneuve | BAR Honda | BAR004 | | 1:22,165 | +1,273 | 67 |
7. | Jarno Trulli | Renault | R202 | | 1:22,189 | +1,297 | 44 |
8. | Marc Gene | Williams BMW | FW24B | | 1:22,283 | +1,391 | 59 |
9. | Jenson Button | BAR Honda | BAR004 | | 1:22,568 | +1,676 | 57 |
10. | Franck Montagny | Renault | R202 | | 1:23,393 | +2,501 | 18 |
11. | Mark Webber | Jaguar Cosworth | R3C | | 1:23,964 | +3,072 | 15 |
|
Czasy uzyskane w Barcelonie | |
1. | Rubens Barrichello | Ferrari | F2002 | | 1:15,897 | | 69 |
2. | Luca Badoer | Ferrari | F2002 | | 1:16,127 | +0,230 | 71 |
3. | Heinz-Harald Frentzen | Sauber Petronas | C21 | | 1:18,079 | +2,182 | 86 |
4. | Nick Heidfeld | Sauber Petronas | C21 | | 1:19,272 | +3,375 | 79 |
| |
|
|
Podczas drugiego dnia testów na torze Jerez najlepszy czas uzyskał kierowca testowy zespołu McLaren – Alex Wurz. Drugi reprezentant tej stajni – Kimi Raikkonen uzyskał trzeci czas, natomiast pomiędzy kierowcami z zespołu McLaren uplasował się Antonio Pizzonia, będąc tylko minimalnie wolniejszym od Wurza. Tymczasem partner Pizzonii z zespołu Jaguar – Mark Webber ukończył najmniejszą liczbę okrążeń ze wszystkich kierowców, bo tylko 15 i został sklasyfikowany na ostatniej pozycji. Kierowcy z zespołu Williams – Ralf Schumacher oraz Marc Gene uzyskali odpowiednio czwarty i ósmy czas, natomiast między nimi znaleźli się kierowcy reprezentujący zespół Renault – Fernando Alonso i Jarno Trulli, a także Jacques Villeneuve, który wraz z partnerem z zespołu BAR – Jensonem Buttonem dołączył do pozostałych kierowców podczas drugiego dnia testów. Dla Buttona był to pierwszy kontakt z bolidem BAR 004, jednak mimo to Brytyjczyk był tylko nieznacznie wolniejszy od bardziej doświadczonego partnera i uplasował się na dziewiątej pozycji. Tuż za nim znalazł się trzeci reprezentant Renault – Franck Montagny, który przejechał zaledwie 18 okrążeń.
Tymczasem zespoły Ferrari i Sauber uczestniczyły w trzecim dniu testów na torze Catalunya. Na czele klasyfikacji znalazł się tym razem Rubens Barrichello, przy czym Brazylijczyk był tylko nieznacznie szybszy od kierowcy testowego Ferrari – Luki Badoera. Znacznie większą stratę, co oczywiście nie jest żadnym zaskoczeniem, mieli natomiast kierowcy reprezentujący zespół Sauber – Heinz-Harald Frentzen i Nick Heidfeld. Drugi kierowca testowy Ferrari – Luciano Burti podczas drugiego dnia testów na torze Mugello przejechał 81 okrążeń, z czego 13 na krótkiej wersji toru (2.760 km). Najlepszy czas uzyskany przez Brazylijczyka to 1:25.434.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|