F1 20231  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.09.2023

Lawson: Nie czuję satysfakcji z pokonania Tsunody

Brown: Celujemy w czwarte miejsce w mistrzostwach

Gasly rozgoryczony poleceniem zespołu z finiszu GP Japonii

Sargeant: Nie mam teraz siły, by myśleć o przyszłości w F1

Toyota dementuje plotki o powrocie do Formuły 1 z McLarenem

24.09.2023

Russell: Radio bywa narzędziem do uwalniania frustracji

Horner: Uniknięcie kary w Katarze jedynym plusem wyścigu Pereza

Hamilton: Propozycja Russella była pozbawiona sensu

Sargeant: Nie wiem, jak Bottas mógł mnie nie zauważyć

Horner zachwycony mistrzostwem Red Bulla

Perez otrzymał cztery punkty karne za incydenty z wyścigu

Norris: Nie jesteśmy bardzo daleko od Red Bulla

Verstappen wygrywa w Japonii, Red Bull z szóstym tytułem

GP Japonii: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Japonii: wyniki wyścigu

23.09.2023

Hamilton: Powinniśmy wypróbować sztuczną inteligencję

Sargeant: Popełniłem drobny, ale niezmiernie kosztowny błąd

Alonso: Nasze dobre występy zaczynają umykać uwadze publiczności

Leclerc: Musimy uważnie przyjrzeć się Red Bullowi

Hamilton zszokowany przewagą Red Bulla

Więcej wiadomości

  Archiwum 2023
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2023  |  2022  |  2021  |  2020
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ocon: Słaby występ na Monzy nie był efektem deficytu mocy silnika

Alpine bezskutecznie wnioskowało latem o wyrównanie osiągów jednostek napędowych.
Nataniel Piórkowski, 16 wrze?nia 2023, wyświetlenia: 198<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Esteban Ocon dał jasno do zrozumienia, że rozczarowujący weekend Alpine na Monzy nie był związany z deficytem mocy silnika Renault.

Przed GP Belgii francuski zespół miał zwrócić się do FIA o wyrównanie osiągów jednostek napędowych z rywalami: Mercedesem, Ferrari oraz Hondą RBPT.

Wniosek ten spotkał się z ostrą reakcją ze strony rywali i został odrzucony. W rezultacie pierwszą okazją Alpine do dokonania postępów w obszarze mocy będzie sezon 2026, gdy wprowadzona zostanie nowa generacja jednostek napędowych.

Zapytany o to, czy słaby występ Alpine na Monzy miał związek deficytem w obszarze osiągów silnika, Ocon odrzekł: „Nie, to nie takie proste”.

„W Formule 1 nigdy nie chodzi o jedną rzecz. Oczywiście jednostka napędowa nie jest naszym najmocniejszym obszarem. Mieliśmy też jednak sporo problemów w zakrętach. Nie byłem zadowolony z balansu bolidu, z odczuć jakie miałem za kierownicą”.

„Pozytywne jest to, że ten trudny weekend pozwolił nam na odrobienie wielu cennych lekcji. Udało nam się także maksymalnie wykorzystać osiągi bolidu podczas kwalifikacjach. Niestety zabrakło nam tempa, ale dawaliśmy z siebie wszystko – różnica między mną i Pierre'm zamknęła się w trzech tysięcznych sekundy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.09.2023  Gasly rozgoryczony poleceniem zespołu z finiszu GP Japonii
22.09.2023  Alpine potwierdza rozmowy z Schumacherem ws. posady w WEC
18.09.2023  Ocon: Awaria skrzyni biegów pozbawiła nas dobrego wyniku
15.09.2023  Media: Schumacher prowadzi rozmowy z Alpine ws. startów w WEC
12.09.2023  Alonso: Odszedłem z Alpine przez brak profesjonalizmu
Tagi:
Alpine
Ocon E.
Renault
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca