F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.03.2024

Ocon: Alpine musi przebrnąć przez trudny początek sezonu

Russell: Mercedes zrobił duży krok naprzód

Leclerc: Ferrari utraciło rytm w końcówce kwalifikacji

Grand Prix Bahrajnu: wyniki kwalifikacji

Verstappen rozpoczyna sezon od pole position

Zane Maloney zdominował sprint F2 w Bahrajnie

Sainz najszybszy w ostatnim treningu w Bahrajnie

Arvid Lindblad zwycięża na otwarcie sezonu

29.02.2024

F2: Kush Maini wykluczony z wyników kwalifikacji

Horner: Zawsze zaprzeczałem stawianym mi zarzutom

Verstappen nie martwi się stratą do Hamiltona

Hamilton: W końcu mam do dyspozycji bolid z prawdziwego zdarzenia

Bottas ukarany reprymendą za incydent z alei serwisowej

Wolff: Red Bull powinien wykazać się większą transparentnością

Hamilton na czele w drugim treningu na torze Sakhir

Kush Maini pewnie zwycięża w kwalifikacjach w Bahrajnie

Dino Beganovic najszybszy w kwalifikacjach F3

Ocon: Jestem przygotowany na bardzo słaby start sezonu

Verstappen: Kalendarz F1 będzie dla mnie coraz większym problemem

Russell: Nie mamy konkretnego pomysłu na pokonanie Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2024
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Williams zaprezentował malowanie na sezon 2024

Stajnia ma nadzieję na dalszy progres po obiecującym sezonie 2023.
Łukasz Godula, 5 lutego 2024, wyświetlenia: 2261<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Williams zaprezentował malowanie konstrukcji FW36, która powstała z myślą o sezonie 2024.

Samochód będzie ewolucją zeszłorocznego modelu, który dał ekipie z Grove siódme miejsce w klasyfikacji generalnej i odbicie się z dna po fatalnym sezonie 2022. Wszyscy w zespole podkreślili, że mają nadzieję na dalszy progres i walkę w środku stawki.

Williams podobnie jak w zeszłym roku postawił na stosunkowo wczesną prezentację malowania swojej maszyny. Potwierdził także podpisanie umowy sponsorskiej z firmą Komatsu, której logotypy znajdą się w jednych z najbardziej eksponowanych sekcji bolidu.

„To dla nas bardzo ważny kamień milowy, że pokazujemy nowe malowanie w Nowym Jorku” – powiedział szef zespołu James Vowles. „Skupialiśmy się na FW46 od wielu miesięcy i w dalszym ciągu cała ekipa wkłada w niego ogrom pracy”.

„Chcemy wykorzystać wzrost, jaki rozpoczęliśmy w zeszłym sezonie. Mamy mocny skład kierowców, który może za każdym razem walczyć o punkty i wspierać nasz rozwój z myślą o przyszłości. Od czasu gdy dołączyłem tu rok temu widzę zespół, który przezwyciężył wiele trudności i dzięki temu wywalczył siódme miejsce w klasyfikacji generalnej. Będziemy kontynuowali wzmacnianie zespołu zarówno na torze, jak i w kwestii infrastruktury. Będziemy inwestowali w ludzi i przyciągali nowych fantastycznych partnerów, jak Komatsu”.




Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.02.2024  Vowles: Sargeant musi stać się objawieniem tego sezonu
22.02.2024  Albon: Williams rozwiązał stare problemy, ale pojawiły się nowe
20.02.2024  Williams FW46 zadebiutował na torze
09.02.2024  Sargeant: W poprzednim sezonie byłem słabo przygotowany fizycznie
08.02.2024  Umowa Albona z Williamsem obowiązuje do 2025 roku
Tagi:
Williams

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca