F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.03.2024

Ocon: Alpine musi przebrnąć przez trudny początek sezonu

Russell: Mercedes zrobił duży krok naprzód

Leclerc: Ferrari utraciło rytm w końcówce kwalifikacji

Grand Prix Bahrajnu: wyniki kwalifikacji

Verstappen rozpoczyna sezon od pole position

Zane Maloney zdominował sprint F2 w Bahrajnie

Sainz najszybszy w ostatnim treningu w Bahrajnie

Arvid Lindblad zwycięża na otwarcie sezonu

29.02.2024

F2: Kush Maini wykluczony z wyników kwalifikacji

Horner: Zawsze zaprzeczałem stawianym mi zarzutom

Verstappen nie martwi się stratą do Hamiltona

Hamilton: W końcu mam do dyspozycji bolid z prawdziwego zdarzenia

Bottas ukarany reprymendą za incydent z alei serwisowej

Wolff: Red Bull powinien wykazać się większą transparentnością

Hamilton na czele w drugim treningu na torze Sakhir

Kush Maini pewnie zwycięża w kwalifikacjach w Bahrajnie

Dino Beganovic najszybszy w kwalifikacjach F3

Ocon: Jestem przygotowany na bardzo słaby start sezonu

Verstappen: Kalendarz F1 będzie dla mnie coraz większym problemem

Russell: Nie mamy konkretnego pomysłu na pokonanie Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2024
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Aston Martin zaprezentował model AMR24

Stajnia z Silverstone celuje z nowym bolidem w pierwszą wygraną pod obecną identyfikacją.
M. Szymkiewicz/N. Piórkowski, 12 lutego 2024, wyświetlenia: 2729<< | lista | T- | T+ | >>

Aston Martin oficjalnie zaprezentował swoją tegoroczną konstrukcję – model AMR24.

Stajnia z Silverstone dysponowała w zeszłym roku zaskakująco konkurencyjnym bolidem, którym kilkakrotnie była w stanie rzucić wyzwanie dominującemu na torze Red Bullowi. Z kolei na przestrzeni całego sezonu Aston Martin AMR23 pozwalał na równorzędną walkę z Mercedesem, Ferrari oraz McLarenem.

Mimo ośmiu zdobyczy na podium Fernando Alonso, w tym trzech finiszy na drugim miejscu, brytyjski zespół zajął dopiero piątą pozycję w klasyfikacji konstruktorów. Bardzo nierówną formę prezentował drugi z kierowców – Lance Stroll, którego dorobek był prawie trzykrotnie mniejszy od tego, który zgromadził jego partner.

Celem Astona Martina na sezon 2024 jest podtrzymanie konkurencyjnej formy szczególnie z pierwszej połowy minionych mistrzostw. Ekipa z modelem AMR24 zamierza podjąć walkę o pierwsze zwycięstwo pod obecną identyfikacją, zachowując niezmieniony skład kierowców, a także utrzymując ciągłość wśród personelu technicznego po gruntownej restrukturyzacji z poprzednich lat.

„Jesteśmy dumni z debiutu AMR24” – powiedział szef teamu, Mike Krack. „To wynik ogromnych wysiłków całego zespołu pracowników nowego kampusu technologicznego AMR. Mamy nadzieję, że pozwoli on postawić stajni kolejny krok naprzód w 2024 roku”.

„Od finału ostatniego sezonu wszyscy byli w pełni skoncentrowani na udoskonalaniu każdego obszaru. Skupialiśmy nasze wysiłki na tym, co naprawdę ma znaczenie. Niemal każdy element bolidu został ulepszony i poprawiony. Wykorzystaliśmy w tym celu nasze wewnętrzne atuty oraz lekcje z poprzedniego sezonu”.

„2023 był naszą najlepszą kampanią w dotychczasowej historii. Naszym celem na ten rok jest regularne zdobywanie punktów i walka o pierwsze zwycięstwo w zielonych barwach”.

Dyrektor techniczny – Dan Fallows, tłumaczy: „Nawet przy stabilnych przepisach istnieją nieograniczone możliwości doskonalenia bolidu. Określiłbym model AMR24 mianem silnej ewolucji ubiegłorocznej konstrukcji. Pomimo tego, dzięki zastosowaniu wielu nowych części, bolid wygląda zupełnie inaczej, co zapewnia nam solidną platformę rozwojową”.

„Konfiguracja nadwozia jest nowa. Mamy nowy nos, przednie skrzydło, przednie i tylne zawieszenie. Chcemy w tym roku wziąć udział w wyścigu rozwojowym a nasz bolid został zaprojektowany w taki sposób, aby nam to umożliwić”.

„Kolejnym obszarem naszego zainteresowania było poszerzenie okna operacyjnego bolidu. Skoncentrowaliśmy się na uzyskaniu większej wszechstronności, co da nam szersze możliwości dostosowywania się do wymagań różnych torów. Pragnęliśmy zbudować bolid wyścigowy, który będzie bardziej wszechstronny. Wierzymy, że AMR24 stanowi idealną platformę rozwojową na cały nadchodzący sezon”.




Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.02.2024  Stroll zdeterminowany, by dokonać postępów
19.02.2024  Stroll: Celem na sezon 2024 jest ciągły progres
16.02.2024  Alonso: Jestem gotów ścigać się w F1 jeszcze przez kilka lat
13.02.2024  Alonso: Aston Martin pozostaje moją pierwszą opcją
13.02.2024  Stroll: Mam kilka pomysłów na to, jak dogonić Alonso
Tagi:
Aston Martin

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca