|
|
|
|
|
|
Grand Prix Air Canada 2002 | 9 czerwca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata |
|
1. | 1 | Michael Schumacher | Ferrari F2002 | | 1:16,780 | - | - |
2. | 2 | Rubens Barrichello | Ferrari F2002 | | 1:16,837 | 0,057 | 0,057 |
3. | 5 | Ralf Schumacher | Williams FW24 | | 1:17,487 | 0,650 | 0,707 |
4. | 3 | David Coulthard | McLaren MP4-17 | | 1:17,941 | 0,454 | 1,161 |
5. | 21 | Enrique Bernoldi | Arrows A23 | | 1:18,013 | 0,072 | 1,233 |
6. | 14 | Jarno Trulli | Renault R202 | | 1:18,028 | 0,015 | 1,248 |
7. | 17 | Pedro de la Rosa | Jaguar R3 | | 1:18,151 | 0,123 | 1,371 |
8. | 12 | Olivier Panis | BAR 004B | | 1:18,206 | 0,055 | 1,426 |
9. | 6 | Juan Pablo Montoya | Williams FW24 | | 1:18,304 | 0,098 | 1,524 |
10. | 8 | Felipe Massa | Sauber C21 | | 1:18,478 | 0,174 | 1,698 |
11. | 16 | Eddie Irvine | Jaguar R3 | | 1:18,483 | 0,005 | 1,703 |
12. | 20 | Heinz-Harald Frentzen | Arrows A23 | | 1:18,494 | 0,011 | 1,714 |
13. | 9 | Giancarlo Fisichella | Jordan EJ12 | | 1:18,597 | 0,103 | 1,817 |
14. | 4 | Kimi Raikkonen | McLaren MP4-17 | | 1:18,657 | 0,060 | 1,877 |
15. | 7 | Nick Heidfeld | Sauber C21 | | 1:18,666 | 0,009 | 1,886 |
16. | 24 | Mika Salo | Toyota TF102 | | 1:18,746 | 0,080 | 1,966 |
17. | 25 | Allan McNish | Toyota TF102 | | 1:18,816 | 0,070 | 2,036 |
18. | 15 | Jenson Button | Renault R202 | | 1:18,959 | 0,143 | 2,179 |
19. | 11 | Jacques Villeneuve | BAR 004B | | 1:19,341 | 0,382 | 2,561 |
20. | 10 | Takuma Sato | Jordan EJ12 | | 1:19,430 | 0,089 | 2,650 |
21. | 23 | Mark Webber | Minardi PS02 | | 1:19,696 | 0,266 | 2,916 |
22. | 22 | Alex Yoong | Minardi PS02 | | 1:20,222 | 0,526 | 3,442 |
| |
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:22,154 |
|
Podczas 30-minutowej rozgrzewki bezpośrednio poprzedzającej Grand Prix Kanady najszybszym kierowcą był Michael Schumacher. Niemiec co prawda w połowie rozgrzewki ze względu na awarię silnika w podstawowym bolidzie musiał przesiąść się do zapasowego, jednak mimo to był nadal najszybszy. Tuż za czterokrotnym mistrzem świata uplasował się drugi kierowca Ferrari – Rubens Barrichello, natomiast trzeci był młodszy z braci Schumacherów – Ralf. W pierwszej szóstce znaleźli się jeszcze David Coulthard (McLaren), Enrique Bernoldi (Arrows) oraz Jarno Trulli (Renault). Zdobywca pole position – Juan Pablo Montoya był tymczasem dopiero dziewiąty.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|